halo!
Ale to w końcu przerzutkowiec będzie ,czy ostre ? ;] Staś dobrze mówi ,że suportem sobie wyreguluje .
W ogóle czemu jest to rozpatrywane jako problem ?
Gdzie pospawałeś sobie hak ? Ramka będzie malowana ?
No to fajno ,że rowerek do jazdy epickiej -ale bierz pod uwagę ,znowu -szytki na dalsze wycieczki idealne nie są (nie mając wozu technicznego:) Powiedzmy pojedziesz w te góry i 150km złapiesz kapcia -rozetniesz oponę >co wtedy ? Będziesz jeździł z dratwą ,igłą ,skalpelem i nożyczkami oraz tubką butaprenu ,czy z dodatkową zapasową szytką ,zawiniętą na plecach na 8ke ? :)
Co do wagi kółek -to nie przesadzaj ,że nie będą takie lekkie i tak wymiotą!
Dasz lekkie piasty ,obręcze są poniżej 400 gram ,do tego jak sie uprzesz lekkie nyple ,szytki po 250 gram ,
waga szprychy to średnio 7-8 gram wraz z nyplem ,compów 5 gram ,co daje 20-30 gram straty -więc moze bez przesady . A do takich obręczy akurat 36 myśle sie przyda ,bo pewnie dość miękkie są
Hamowanie >dobre klocki i klamki to podstawa ,dual pivot jest cięższy ,ale wcale nie lepszy ,wierz mi :)
#32
no przerzutkowiec do jazdy normalnej... raczej uphillowo (jeszcze nie wiem jak ze sztywnością tej ramy (najwyżej ją zmienię)). Pospawana jeszcze nie jest, ale to nie problem. Malować będę jak się okaże czy się nadaje do czegokolwiek.
Obręcze ważą po 285g Raczej będę jeździł z zapasową szytką i klejem.
Z hamulcami jak mówię.. tylko dual pivoty z przodu bym montował
Obręcze ważą po 285g Raczej będę jeździł z zapasową szytką i klejem.
Z hamulcami jak mówię.. tylko dual pivoty z przodu bym montował
#33
stary ..na zwykłych starych poczciwych exage jednopiwotowych i zdaje się oryginalnych klocach + klamce prostej alivio ,ograniczeniem była tylko przyczepność opony ..uwierz mi ,80pare kilo mięsa ,1-2 paluszki naciśnięte nienachalnie i mnie chciało przez kierownice przerzucić .. zresztą stawałęm dęba jak miałem ochote
ale oczywiście zrobisz jak chcesz ,nie mówie że dp są złe
waga obręczy powala .. ale do sprintów na stojąco to one raczej się nie nadadzą
tak czy siak -chętnie się karne na takich kółkach .bo sam sobie chciałem takie na specjalne okazje spreparować
ale oczywiście zrobisz jak chcesz ,nie mówie że dp są złe
waga obręczy powala .. ale do sprintów na stojąco to one raczej się nie nadadzą
tak czy siak -chętnie się karne na takich kółkach .bo sam sobie chciałem takie na specjalne okazje spreparować
#34
spoko.. na zlot wezmę, tam jest gdzie śmignąć..
Co do hamulców to zrobię jak mówisz, najwyżej później zmienię na duala z przodu.
Ze sztywnością koła nie wiem jak będzie, ale może uda się mocniej szprychy naciągnąć (dobre kapslowanie w nich jest) i nie będzie źle Zastanawiam się jeszcze nad średnicą szprych... Jakieś pomysły?
Co do hamulców to zrobię jak mówisz, najwyżej później zmienię na duala z przodu.
Ze sztywnością koła nie wiem jak będzie, ale może uda się mocniej szprychy naciągnąć (dobre kapslowanie w nich jest) i nie będzie źle Zastanawiam się jeszcze nad średnicą szprych... Jakieś pomysły?
#35
Piotr doradzi najlepiej ;] Masz coś z wagą chyba zwalone, najpierw rama 1500g, teraz obręcze 285- katalogowo to one 350 mają ;]
#36
Takie rzeczy znalazłem w internecie...
Record (22 mm width, 365 g), Record Strada (22 mm width, 330 g), Record Crono (20 mm width, 280 g), Victory Strada (20 mm width, 310 g), Victory Crono (20 mm width, 285 g). Obręczy nie ważyłem. Masz ten katalog gdzieś (ew link jakiś?)
Record (22 mm width, 365 g), Record Strada (22 mm width, 330 g), Record Crono (20 mm width, 280 g), Victory Strada (20 mm width, 310 g), Victory Crono (20 mm width, 285 g). Obręczy nie ważyłem. Masz ten katalog gdzieś (ew link jakiś?)
#37
http://www.velobase.com/ViewComponent.a ... &AbsPos=23
Ale zważyć najlepiej, 280g to już dolna granica była- dla lekkich zawodników na podjazdy po dobrych drogach ;D
Ale zważyć najlepiej, 280g to już dolna granica była- dla lekkich zawodników na podjazdy po dobrych drogach ;D
#38
wiesz co.. nie mam sprzętu, żeby rozpatrywać z dużą dokładnością.. jakoś nie przywiązywałem wagi do tego... Seria Crono była do toru/TT/górskich etapów
Pozostaje przejść się z tym gdzieś i zważyć
Pozostaje przejść się z tym gdzieś i zważyć
#40
Dla pewności przypnij zipem;)
cino cinelli santo subito
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
#41
szara taśma to też dobry sposób...
Na razie nie pomaluję ramki, śmignę parę razy gdzieś i się zobaczy. Jak będzie dalej pękało to pomyślę nad spawaniem jakimś lepszym.
Na razie nie pomaluję ramki, śmignę parę razy gdzieś i się zobaczy. Jak będzie dalej pękało to pomyślę nad spawaniem jakimś lepszym.
#42
jest progres.... nie pytajcie mnie co to za osprzęt, bo sam nie wiem komu mam oddawać. Złożyłem na weekend zobaczyć czy się nie rozpadnie. Jest sztywniejsza niż myślałem. Szykuje się mi w miarkę szosa
A i spaw trzyma elegancko
A i spaw trzyma elegancko
#44
Będzie lakier jak będzie kasa. Co do kątu siodła to ja wolę pochylone. Takie przyzwyczajenie z mtb.
#46
w tej szacie wygląda naprawdę dobrze. Ma swój niepowtarzalny charakter
Kellys Magic 2009 - SKRADZIONY!!!
nr ramy: VY08067903
------------------------------------------
GT Karakoram 1996
------------------------------------------
Kross Level R8 2016
MBK Oceo
nr ramy: VY08067903
------------------------------------------
GT Karakoram 1996
------------------------------------------
Kross Level R8 2016
MBK Oceo
#47
stahuuu ,owijke se nawiń ,dobrze Ci radzę
fajnie wyszedł ,mogę prosić zdjęcie detalu gdzie pancerz przerzutkowy z kierownicy łączy się z ramą ? ;>
fajnie wyszedł ,mogę prosić zdjęcie detalu gdzie pancerz przerzutkowy z kierownicy łączy się z ramą ? ;>
#48
Ten detal to nie mój wymysł... zrobiłbym go inaczej, drobniej.... Co do zakładania owijki to na razie tak złożony na chwilę jest i nie ma sensu, bo kiera i mostek będą inne. Jeden z poprzednich właścicieli sobie takie coś zainstalował. Zaraz się przejdę i zrobię foto (ale wrzucę jutro bo nie mogę znaleźć kabelka :/). Co do lakieru to już mam jeden rower pomalowany klarem only (o nim coś więcej jak sie stery znajdą) więc 2-ch nie będę tak traktował. Będzie czarny, z różowymi bidonikami ze zlotu i różową owijką
#49
Panstwo dzieje sie dobrze, nawet bardzo, bedzie lekko i hajendowo. 90% gratow jest, teraz wystarczy tylko poskladac i wszystko dopasowac. Zastanawiam sie nad malowaniem ramy.. jakies pomysly?
#50
Maluj bo warto! Może klasycznie czarny?
pozdrawiam
xMekpx
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#51
Niet, cienkie rurki na czarno wyglądają bardzo kiepsko. Co innego pastelowy pomarańcz albo inny seledyn oczojebny ;D
#53
A moze klasyczny brytyjski "Racing Green"??
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów
#54
czorny spoko o ile odzyskalbym naklejki..
zielony spoko, tyle ze mam juz zielony rower.
moze zloze calosc i wtedy sie zastanowimy jak wyjda kolorki czesci?
zielony spoko, tyle ze mam juz zielony rower.
moze zloze calosc i wtedy sie zastanowimy jak wyjda kolorki czesci?
#55
jak już zlożysz -to musztarda po obiedzie .. chyba ,że sprejem będziesz malował cały rower ,najlepiej z oponami ,obręczami i wszystkim co na rowerze jest :)
https://picasaweb.google.com/1070964223 ... 8457/Przyk
tu jakiś szybki luźny wybór propozycji
https://picasaweb.google.com/1070964223 ... 8457/Przyk
tu jakiś szybki luźny wybór propozycji
#57
Jest i podkład.. jakieś kolorki polecacie ja myślałem nad ciemnozielonym albo majtkowym niebieskim (chociaż on do ciemnych komponetów nie pasuję)?
Zimny liczę na twoją kartotekę :P
#58
Ciemna zieleń jak stare brytyjskie samochody...
pozdrawiam
xMekpx
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#60
glowka i podsiodlowka biale, reszta jak chcesz; zeszly sezon najmocniejsza byla mieta
i koral
, ten sezon zaczynamy z polaczeniem koral-odcienie rozu ;)
i koral
, ten sezon zaczynamy z polaczeniem koral-odcienie rozu ;)