dla niektórych profanacja i zło, ale dla mnie zabawa i wygoda przede wszystkim.
ma być szybko, ergonomicznie i bezawaryjnie.
* kompaktowa kiera syntace z małym dropem bez zbędnych profili, wąsko - tak jak lubię na miasto i alleycaty
* klamki profilowane, z systemem zwajniąjącym dzwignie i popuszczającym linkę więc można szybko wyjąc koło.
*nowa owijka, tak samo jak ostatnio easton korkowa, gruba i miękka. poprzednia się rozdarła o....o zgrozo....o otwierane przed moim nosem drzwi w korku ulicznym a ja pędziłem na łeb na szyję. chwilę szybciej by się uchyliły i moja śliczna buzia wylądowała by na rancie drzwi. skończyło się na huku, głośnym "kur..." i rozdartej owijce. "PASAŻEROWIE PATRZCIE W LUSTERKA ROWERZYŚCI SĄ WSZĘDZIE"
*korba dura ace z nowymi blatami w tym mniejszy 39 więc o 3 mniej = wszystko podjechane i +10 do accelerate
*siodło gelowe w kolorze
*pedały. jezuś jakie to fajne te pedały i jak mocno trzymają. w kolorze ale sprzed 6 lat więc też daleko od retro.
* rd xtr m900 bo niestety dura ace nie dało rady z taką kasetą, tzn zbyt szeroka rozpiętość zebatek.
foti - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... 014_szoska
waga9kg
#33
flite popękał plastik na nosie od dołu gdzie trzyma pręty i się rozjechało wszystko. raczej już tylko na ścianę :/
ahhh i zapomniałem dodać, że oponki sa nowe duro poniżej 200g. każda, zwijana 700x23 a nie jak poprzednio 700x25 więc na lodowisko te łyżwy są.
i jakies lekkie tytanowe szpiki do kół z 50g komplecik
ahhh i zapomniałem dodać, że oponki sa nowe duro poniżej 200g. każda, zwijana 700x23 a nie jak poprzednio 700x25 więc na lodowisko te łyżwy są.
i jakies lekkie tytanowe szpiki do kół z 50g komplecik
#34
no .. nawet fajnie wyszedł ten rower ,co tu dużo gadać ..nawet do nalepek się przyzwyczaiłem
Zawsze mieszałem wszystko tak -żeby było dobrze ,więc podzielam filozofię
Jak się sprawdzają te szpilki ? Groza je mocniej zacisnąć ?
p.s.Rajty piękne -wczoraj sobie kupiłem kiecę do kompletu ,więc czasem się możemy wymieniać ,jak będzie przyjęcie
Zawsze mieszałem wszystko tak -żeby było dobrze ,więc podzielam filozofię
Jak się sprawdzają te szpilki ? Groza je mocniej zacisnąć ?
p.s.Rajty piękne -wczoraj sobie kupiłem kiecę do kompletu ,więc czasem się możemy wymieniać ,jak będzie przyjęcie
#35
na pierwszym balu to się na bank wymienimy majtami :D
szpile miałem wcześniej w sztywnym cannonie i zero problemów, te przyciąłem i poszły na asfalt.
chodziłem też w szpilkach tune, tych starszych bez carbonowych dzwigni i również świetnie trzymały. ja się nie cackam od razu zaciskam na chama, jak ma jebnąć to jebnie w mig, więc jest ok.
szpile miałem wcześniej w sztywnym cannonie i zero problemów, te przyciąłem i poszły na asfalt.
chodziłem też w szpilkach tune, tych starszych bez carbonowych dzwigni i również świetnie trzymały. ja się nie cackam od razu zaciskam na chama, jak ma jebnąć to jebnie w mig, więc jest ok.
#38
Yves ma chyba wiadro tych m900 bo już z 10 to na allegro sprzedał a ciągle ma następne.skolioza pisze:m900 do szosy? no weź.... duracza byś wsadził
Lodzermensch
#39
michur - co co?
marcin - duracz w szosie to jest nuuuda ;)
corri - no, ale już się kończa powoli, jeszcze kilka jest m900 i jakieś ostatki m910
marcin - duracz w szosie to jest nuuuda ;)
corri - no, ale już się kończa powoli, jeszcze kilka jest m900 i jakieś ostatki m910
#40
nuda nie nuda
to jak na ekstrawagancję cię wzięło to byś coś z krótkim wózkiem dał (np 950/2 w wersji DH) albo sam wózek zmienił
Długi wózek do 2 blatów jakoś mi średnio się widzi (ale kolorek korpusu wpisuje się w koncept - fakt)
to jak na ekstrawagancję cię wzięło to byś coś z krótkim wózkiem dał (np 950/2 w wersji DH) albo sam wózek zmienił
Długi wózek do 2 blatów jakoś mi średnio się widzi (ale kolorek korpusu wpisuje się w koncept - fakt)
#41
duracz z krótkim wózkiem nie dał rady z tą kasetą, górne kółko chrobotało o zębatki. ale to raczej wina mocno podwiniętego wózka, albo zbyt mocno naciągniętej sprężyny w korpusie. zresztą teraz mi przypomniałeś że mam coś takiego i przy następnym majstrowaniu będzie używane
Ostatnio zmieniony 2014-03-12, 16:06 przez YvesMoi, łącznie zmieniany 1 raz.
#43
Możesz zapodać szczegóły?YvesMoi pisze:duracz z krótkim wózkiem nie dał rady z tą kasetą, górne kółko chrobotało o zębatki. ale to raczej wina mocno podwiniętego wózka, albo zbyt mocno naciągniętej sprężyny w korpusie.
Z jaką końfiguracja RD-7402 (?) dała radę, a z jaką już nie?
(teoretycznie ma pojemność 26, i maksymalną zębatkę z tyłu 26,
ciekaw jestem czy teoretyczne wartości dla RD-6400 (poj. 26, maks. 28) dają jakąś różnicę)
--
Cypis
Cypis
#44
michur, pisałem na PM i weź mi tutaj nie rób targowiska, od tego są prywatne wiadomości, naucz się odpisywać.
Cypis, kaseta jest max 28T
RD-7402 max 26T/total26T
m900 max32T/total33T
RD m735 deore XT max28T/total 28T
wychodzi na to, że DA nie dało rady, a pozatym wózek jest mocniej naprężony do tyłu niż w xtr i górne kółeczko obcierało razem z łańcuchem o 3 największe zebatki. nawet nie próbowałem regulować bo zobaczyłem leżącego samotnie xtra i tak jakoś wyszło...
tutaj śmigałem 13-25/26 (?) i dało radę
DA ma to do siebie, że się korpus z wózkiem do góry winduje więc i kaseta musi być ciasna
Cypis, kaseta jest max 28T
RD-7402 max 26T/total26T
m900 max32T/total33T
RD m735 deore XT max28T/total 28T
wychodzi na to, że DA nie dało rady, a pozatym wózek jest mocniej naprężony do tyłu niż w xtr i górne kółeczko obcierało razem z łańcuchem o 3 największe zebatki. nawet nie próbowałem regulować bo zobaczyłem leżącego samotnie xtra i tak jakoś wyszło...
tutaj śmigałem 13-25/26 (?) i dało radę
DA ma to do siebie, że się korpus z wózkiem do góry winduje więc i kaseta musi być ciasna
#45
a mnie nadal serce bolirurokura pisze:co tu dużo gadać ..nawet do nalepek się przyzwyczaiłem
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#53
ale vitusy to znowu klejone albo lutowane, a mój peugeot to będzie spawany alu z serii 5000 jak przystało na franczyznę :)