#37
odkopuję stary temat bo zacięło sie na malowaniu i oklejaniu, a tu już całośc śmiga kilka miesięcy.
no więc ramka przeszła odchudzanie - przelotki i hak do smietnika, potem piaskowanie troche lakieru i własna inwencja w oklejaniu. troche psychodeliczne wzornictwo :roll:
stery jeden cal FSA, mostek był RooX potem stalowy, kiera śliczna od TRUE TEMPER, oponki i inne...wszystko widac na foto. tylko widelec alu mi tutaj nie pasuje, bym chetnie przygarnął stalowy prosty na ahead w kolorze srebrnym lub czarnym bo mam juz dosyć tego czerwono-żółtego :evil:

Obrazek


GALERIA - https://picasaweb.google.com/1150353714 ... redirect=1#
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#38
ramka to jakiś jaguar w wersji special chyba.przeraża mnie jak zasrali Ci tą ramę proszkiem, przecież to nie jest regał do marketu.
nie miałeś problemu z miskami sterów? romety miały niestandardową jakąś średnicę i współczesne 1' zazwyczaj wklejało się na jakiś distal/poxipol albo wbijało na żyletki.
polecam jakieś gripy, zwłaszcza przy alu widelcu.
aa i teraz patrzę - obciąłeś przelotki tylko po to, żeby poprowadzić zaraz linkę do hamulca tylnego? kobieca logika :D
ale generalnie to fajny, szkoda trochę, że na wolnobiegu jeszce.

#39
Yves kurka wodna! Ja się pytam gdzie jest tapeta na zdjęciach.... To nie Twoje zdjęcia! :)


Swoją drogą to szkoda tak ładną ramę bezcześcić proszkiem...
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#40
no no, malowanie nie najlepsze, z bliska widać to dobrze :/ no ale taki był lakier tam gdzie robiłem - gruby jak diabli i na to bezbarwny, nie wiedziałem, że tak to będzie. miski sterów wchodziły jak w masełko to znaczy, że tak jak piszesz beret - jakiś niestandard, ale nie jest źle i śmigam tak już dość długo.
o gripy się nie martw, tak mi lepiej od samego początki, już się przyzwyczaiłem.
miało być ostre dlatego wszystko obcięte, ale na singlu lepiej mi się jeździ a poza tym jest o wiele szybszy i zwrotny dynamiczny niż ostre. ostre to lans, a na tym się popierdala. ciężko to wytłumaczyć ale hamulec szczękowy, możliwość lepszego balansowania w czasie jazdy (gdy nie pedałujesz) jest o wiele bardziej bezpieczna i efektywna. dla mnie bez porównania - ostre jest ciekawe, ale na singlu jest ogień :evil:
ogólnie przepraszam, że proszkiem i że bez rybek ;)
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#41
mogłeś przelotki jakiekolwiek zamontować
bo pancerz na taśmie izolacyjnej nie najlepiej się prezentuje :mrgreen:
ale ogólnie, jak zwykle w każdym Twoim projekcie wszystko poprawnie ;-)
Era retrobikera kończy się na cantileverach...
Dziewczyny wolą sztywnego :)

#46
całe szczęście nie masz obręczy -wysokich stożków ,np.jaskrawozielonych
co do kwestii ostre vs. singiel -cóż ,jedni wolą blondynki inni brunetki
główna różnica ,to czy masz hamulec/hamulce ,czy też ich nie masz
tak sobie mysle

#49
Hej
A co powiecie na to ?
Kiedyś zamieściłem na tym forum post na temat mojej przeproszonej, odnowionej szosówki Romet Meteor Sport.
Mój pierwszy rower ...kosztował na tamte czasy duuuużo. Wszystko oryginalne za wyjątkiem kół, tylnej przerzutki i szczęk, co nie oznacza,że pozbyłem się oryginałów ....koła służą u mojej Kobiety w Pegasusie, przerzutka Favorit jeszcze czeka na zamontowanie ...

https://picasaweb.google.com/1013280006 ... 5oyXm5-6TQ


Pozdrawiam
W.
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie