#15
a to plastikowe koło to 650 czy 700 ce ?
z tyłu rozumiem dysk ,jak się plastików zachciewa ?
a o dorabianiu piasty chętnie poczytam sobie .fajno ,że coś sie ruszyło w temacie

#25
No moja pista ukończona, dziś odbyła próbną jazdę i dopierdziela jak szalona, zgubiła śrubkę od blatu, ale dojechaliśmy poniżej specyfikacja i foty:

Rama: Orłowski lo-pro pista 58cm
Widelec: Orłowski
Mostek: 3TTT pista z 72'-75'
Kierownica: zwykła stalowa (do wymiany)
Chwyty: oury
Stery: Stronglight A9
Korby: shimano 600
Śruby połączenia korba support: TISO
Pedały: Campagnolo chorus z paskami prisma
Support: tecora
Sztyca: niby transition, ładnie wykonana i leciutka
Siodło: Concor Supercorsa
Koło przód: chosen track+mavic cxp14+cnspoke(jakieś...) +continental 4000GP
Koło tył: chosen track+mach1 cfx+ sapim leader+ verdestein tricomp
Zębatka przód: noname 46T
Zębatka tył: Dura Ace 14T/15T
Kontra: Dura Ace
Łańcuch: Sram PC1

Nie wiem ile waży, ale dużo więcej niż miałem zamiar, po wymianie kiery, skóry w siodle/ew. siodła zejdzie ok 500g, napisze jak zważe, a teraz some porn:


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441

#28
no prześwit przednie koło/rama jest spory, ale rama jest tru torówką;) wydaje mi się, że możnaby wrzucić krótszy prosty widelec, wtedy byłoby wszystko na swoim miejscu, czerwone będą jeszcze śrubki od blatów, może jakiś akcent na siodle, albo siodło czerwone, na razie jeździ się zębatki muszą poprzytulać z łańcuchem, z piastą i z kontrą jeszcze ładniutko.
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441
cron