Romet special ostre

#1
Obrazek

https://picasaweb.google.com/elperus/Romet
to może tutaj pokażę swoją kozę.
w tej chwili jest czarny concor zamiast rollsa ale chyba rolls wróci bo szkoda.
rama 56 wysoka, 53 krótka
napisane jest że special ale mówili mi że to super.diabli wiedzą.
korba gipiemme special, blat 42, łańcuch z dupy
koło przód (26") - piasta gipiemme, obręcz vili-vili, opona jakaś kenda
koło tył - piasta novatec, zębatki 16, 17t, zależy od pogody to sobie czasem przełożę, obręcz jakaś trekingowa alesa chyba, szeroka, wklęsła, ciężka, opona specialized trisport
sztyca jakiś oldschool nieznanego pochodzenia, stery sh105, mostek sh600 robiony przez nitto, gięta stalowa kiera z górala przycięta, gripy za 6 zyli
framepad dostałem to założyłem

#2
O.o ten rower jest awesome...
Special był na Columbusach :lol:
W sumie to mała ta ramka, haki zwykłe... może to miał być rower do jazdy na czas :->
Mam nadzieję, że dobrze grasz w to polo i się rower za bardzo nie obija :lol:

#4
no czasowy czasowy.
jak się jedzie wolno to skręca w miejscu i nie ma overlapa! (prawie.dam mniejszą oponę albo skrócę stopę o 3mm i nie będzie!),
a jak się jedzie szybko to trochę gorzej.ale daje rade.

#6
zaraz do polo
gram nim w polo czasem bo nie mam innego roweru :D
i raczej do osłaniania szprych niż faktycznego blokowania piłki
ale nie gram na tyle hardkorowo :D

#11
no cóż
nie podoba mi się
części złożone przypadkowo ,kolorystycznie to nie pasuje do siebie nijak
taka kiera w tym rowerze to jawna herezja !
kumam jeszcze jakby była wąska to bym zdzierżył ,ale tak na serio to tylko bycze wchodzą w grę
czarne jakieś najlepiej
i w sumie tyle
dobór części tłumaczy użytkowanie również w polo ,ale jak jest brzydko ,to nie oczekuj ,że sie bede spuszczał
bo wbrew pozorom jestem dosyć wymagający odnośnie stylistyki i klimatu takich rowerów
a np. taki olej ma fioletowe cilo do polo które jest śliczne ,więc sie da sie mieć ładny rower użytkowy
co do rometów i rurek -to tak naprawde nic nie wiadomo

#12
na byczych jeździ mi się niewygodnie.
"ta kiera to jawna herezja!"
herezja przeciw czemu?
żeście sie uczepili tego polo.

"taki olej ma fioletowe cilo do polo "
oprócz tego ma torowego looka, szose looka i miejskiego looka.to może sobie pozwolić na zrobienie "polo-specific" bajka
a ja mam jeden rower.
zresztą ta rama też idzie na sprzedaż, więc może ktoś inny złoży to według jakichś wydumanych kanonów gustu i szyku.

#13
Stary ,ja sie nie czepiam polo ..mam to gdzieś ,mowie tylko -że to tłumaczy szerokość kiery i tyle
czemu herezja ? no cóż ,uważam ,że pakowanie takiej kiery do takiej ramy ma mniejwiecej tyle sensu co wsadzenie torowego barana z dużym dropem ,do jakiegoś zjazdowego fulla ;)
a nie tak powinno wyglądać ,życie ramki stworzonej do prędkości ..ech

Weź pod uwage ,że wrzucasz ten rower do galerii. Po co ?Czego oczekujesz ? że wszycy będą Cie klepać po dupie ? Jeśli wrzucasz to do galerii ,to musisz się liczyć z przeróżnymi opiniami.. także niepochlebnymi
Moje nie są złośliwe ,napisałem tylko co myślę.. myślę ,że miałem powody.
Jeśli nie jesteś na to gotowy ,to sie nie chwal
tyle z mojej strony
pozdro

#14
najbardziej mnie ta "herezja" wkurzyła.
jak ludzie patrzą "koza - bycze".
albo "szosowa rama- trzeba upitolić przelotki"
często się mówi "rower daje mi wolność"
bądźmy wolni :D
każdy jest inny i każdy ma inny rower,
taka kierownica jest dla mnie wygodna i taka szerokość jest dla mnie bezpieczna,
jak ktoś sobie założy do colnago pista piaste z torpedem - jego sprawa.

#16
najbardziej mnie ta "herezja" wkurzyła -no cóż ,fakt faktem przesadziłem ! bardzo daleki jestem od takich klimatów

jak ludzie patrzą "koza - bycze". -no cóż -sensownym wydaje mi się zakładanie do kozy właśnie byczych ,albo barana ,a do zjazdówki szerokiej kiery ; jak chcesz wygodniejszej pozycji to może lepiej poprostu mieć zwykłą rame szosową ,tam już gięta kiera aż tak bardzo nie razi (ale to tez tylko moja opinia)

albo "szosowa rama- trzeba upitolić przelotki" -to już powiedziałeś Ty i tylko ty i nie wiem czy ma to na celu ośmieszenie powyższego stwierdzenia ,którego bede bronił ,czy co ..

często się mówi "rower daje mi wolność"
bądźmy wolni :D
każdy jest inny i każdy ma inny rower,
taka kierownica jest dla mnie wygodna i taka szerokość jest dla mnie bezpieczna, -no jasne ,w 100% się z tym zgadzam ,i podpisuje się pod tym nogami i rękami ,gdzie niby powiedziałem Ci czy też rozkazałem ,że masz coś w nim zmieniać ?To twój rower. Ale wrzuciłeś jego zdjęcia na forum Wyraziłem tylko swoje zdanie w dyskusji , nie wydaje mi się ono ani złośliwe ,nie wynika też z zawiści ,ale co takiego fajnego jest w tym rowerze ,zeby go pokazywać ,co ?
Widziałem setki jak nie tysiące ostrych i naprawde nudzi mnie jak ktoś wrzuca na forum kolejnego "składaka" i czeka na oklaski .Sory. To ,że rama fajna -no fakt ,ale co z tego ,przecież to nie Ty ją lutowałeś ,to nie twoja wina ,że jest fajna ..

jak ktoś sobie założy do colnago pista piaste z torpedem - jego sprawa.[/quote] Jasne ,że jego. Acz pomysł wcale nie taki głupi jak sie wydaje ,a nawet całkiem sensowny .Jesli chcesz mogę rozwinąć temat ..
Nie rozpatruje Twojego roweru jako polo bajka ,tylko jako rower taki jak go opisałeś ,na codzień i czasem do polo(nie mam z tym problemu :)
A co do oleja i jego rowerów ,no cóż ..nie rozumiem argumentacji .. . Olej ma tych rowerów kilka i cięzko do żadnego z nich się doczepić , a cilo wogóle dla mnie wymiata (jako rower ,a nie jako rower do polo)Ty masz tylko jeden ,więc tym bardziej powinien być wypasiony..

#18
czy ja wiem czy chodzi tylko o fndusze? dobre części można często wychaczyć w przyzwoitej cenie nawet na allegro. Zgranie kolorystyczne nie jest również tylko sprawą pieniędzy (np. nasze zakupy u niemców - za psie pieniądze można kupić masę bajerów w anodzie). Jeśli ktoś dysponuję większymi funduszami można pokusić się o import bajerów z Kanady. Nikt Ci nie każe inwestować w carbonowego, areodynamicznego looka kilku tysięcy (mam na myśli tego, na którym olej prawie nigdy się nie pokazuje i się mu nie dziwię :lol: )

Nie będę jeździł po Twoim rowerze, ale popieram trochę Rurokurę. Fixów jest teraz tyle, że są po prostu nudne (z małymi wyjątkami). Jak napisał ktoś wyżej ta rama służy do szybkości i do tego bym jej używał (szytki, lemondka) . Do jazdy po mieście singiel jest o wiele bardziej praktyczny (i bezpieczny) i przy tym można go zrobić taniej (nie trzeba zmieniać piasty i łańcucha).

#19
czemu niby zmieniać łańcuch?
nie mogę powiedzieć żebym miał super wielkie doświadczenie na ostrym, ale jak wsiadam na coś z wolnobiegiem to mam naprawdę totalne uczucie braku kontroli nad rowerem.i to ma być niby bezpieczne?
no i praktyczniej bo pierwszy lepszy leszcze nie odjedzie ci na rowerze, oszczędzasz obręcze, wbrew pozorom opon też nie trzeba zmieniać co tydzień.
najbardziej w używaniu tej ramy boli mnie nie jej przeznaczenie (czasówki, triathlony) ale stan.
nie jest na tyle zły żeby ją ciorać, ale nie mogę sobie pozwolić na powieszenie jej na ścianie jako eksponatu.

#20
łańcucha nie trzeba, ale na wąskim bym się bał :-/
co do braku kontroli to ciekawę dla czego w trialu na ostrych nie skaczą
co do potencjalnej kradzieży przez leszczy wystarczy pierwsza lepsza linka z tesco
co do obręczy to szczerzę wątpie, że się tak szybko zużywają... wolałbym oszczędzać kolana
co do ramy właśnie o tym mówiłem