Re: SUPerior XP 939 - Always Race - maszyna do wygrywania

#425
Bart pisze:
2019-02-14, 20:24
hit00r II pisze:dziadując na czym się da
Co ty znowu bredzisz ??? Kto tu kupuje używany gruz ? Ja czy ty 😁
To że UŻYWANY oznacza że gruz ? :roll:
Hmmm wiem wiem że twoje poczucie humoru nie jest zbyt wyszukane ale masz ode mnie plusa za same chęci :mrgreen:
Nie zalewaj że to co kupiłeś jest oryginałem kosztującym 1500 zł ?
Pisałem ci już że na dupie się NIE OSZCZĘDZA.
Sam się zastanawiam nad kupnem reedycji siodła Rolls bo to najwygodniejsze siedzisko.
Pomijam już fakt że nie specjalnie pasuje do niektórych rowerów ale ... kiedy siedzisz to nie widać :lol:
https://allegro.pl/oferta/siodelko-san- ... 7624899479

Re: SUPerior XP 939 - Always Race - maszyna do wygrywania

#429
Bart pisze:
2019-02-14, 22:33
Retromen pisze:15 latkom
12-latkom
Widzisz kolego różnica między nami polega na tym że ja mając "stare trupy" ładuję do nich tylko najlepsze części.
Przeważnie kupuję nowe części , kierownice po kilkaset złotych , siodła , amory i sztyce.
A ty mając nowy rower i aspirując do miana naczelnego ściganta forum pchasz do swojej maszyny budżetowe szankle.
Coś co udaje markowy i kultowy produkt zawsze będzie tylko namiastką.
Nie bez powodu kierownica RF SIXC kosztuje 700 zł a nie 200.
To samo tyczy się nawet śrubek ...
Jakość kosztuje a ty wciąż myślisz że będziesz miał super za frajer.
Może i to wygląda w miarę ale sam siebie oszukujesz.
Lepiej odłożyć szmal i kupić drożej ale porządniej niż bawić się w zamienniki.
Śmiejesz się z niektórych moich sprzętów ale one biją na głowę komponentami to co ty masz i dobrze o tym wiesz.
Wiele osób ci pisało żeby nie iść na łatwiznę więc może jednak w końcu się posłuchaj ?

Re: SUPerior XP 939 - Always Race - maszyna do wygrywania

#434
ja zawsze daję smar, bez smaru się france zapiekają, mówię oczywiście o tych alu, ale ja używam pro lock które do zapobiegania przed luzowaniem mają "klej"
PŁACĘ ZŁOTEM ;-) Tioga PsychoK SkinWall; Sztyca 26,4 91/92 Syncros, Roox, Suntour XCPro etc; Kierownice alu lekkie i markowe, czarna 91/92, srebrna 93/94; Mostek ahead czarny i srebrny ControlTech mocowanie kiery jedna śruba,11/8,110-120mm

Re: SUPerior XP 939 - Always Race - maszyna do wygrywania

#435
mentos pisze:
2019-02-22, 19:51
ja zawsze daję smar, bez smaru się france zapiekają, mówię oczywiście o tych alu, ale ja używam pro lock które do zapobiegania przed luzowaniem mają "klej"
Więc to chyba bardziej coś w stylu Loctite a nie smaru.
Jak zwał tak zwał.
Typowy smar się nie nadaje absolutnie.
Nypel ma siedzieć ciasno i nie być podatnym na samoistne luzowanie się.

Re: SUPerior XP 939 - Always Race - maszyna do wygrywania

#437
SoloTM pisze:
2019-02-22, 22:57
Złego słowa użyłem, powinienem napisać klej, ale nie loctite bo ten sam efekt można osiągnąć nie smarując niczym ;) Lepiej dac specjalny smar/klej do nypli ( aluminiowych ) bo do metalowych wg. mnie nie trzeba. To ma zapobiegac odkręcaniu, zgoda, ale też zapieczeniu nypli, a raczej głownie zapieczeniu.
Stalowych, aluminium to też metal:) Sorry ale nie mogłem się powstrzymać, z technikum jestem i mam zboczenie:)
Lodzermensch

Re: SUPerior XP 939 - Always Race - maszyna do wygrywania

#441
corrado1111 pisze:
2019-02-22, 22:59
SoloTM pisze:
2019-02-22, 22:57
Złego słowa użyłem, powinienem napisać klej, ale nie loctite bo ten sam efekt można osiągnąć nie smarując niczym ;) Lepiej dac specjalny smar/klej do nypli ( aluminiowych ) bo do metalowych wg. mnie nie trzeba. To ma zapobiegac odkręcaniu, zgoda, ale też zapieczeniu nypli, a raczej głownie zapieczeniu.
Stalowych, aluminium to też metal:) Sorry ale nie mogłem się powstrzymać, z technikum jestem i mam zboczenie:)
Ja nie z technikum, ale to zboczenie Cię zawodzi ;-). Te wg Ciebie stalowe nyple to są mosiężne/niklowane tak naprawdę ;-) .Bywają stalowe z nierdzewki, ale raczej to rzadkie. Zwykłe stalowe/cynkowane to raczej jakieś tanie badziewie widziałem, ale o takich raczej nie mówimy. Sapim czy DT te niby "stalowe" jak wielu mylnie twierdzi to są właśnie nyple mosiężne (brass) . A co do smaru ułatwiającego centrowanie i zapobiegającemu korozji nypla alu od wewnątrz to miałem na myśli zwyczajny smar a klej to odrębna sprawa bo klej zapobiega luźnemu pasowaniu/odkręcaniu i najlepiej jest dać smar właśnie na ten tzw. "klej" choć to żaden klej ;-)
PŁACĘ ZŁOTEM ;-) Tioga PsychoK SkinWall; Sztyca 26,4 91/92 Syncros, Roox, Suntour XCPro etc; Kierownice alu lekkie i markowe, czarna 91/92, srebrna 93/94; Mostek ahead czarny i srebrny ControlTech mocowanie kiery jedna śruba,11/8,110-120mm

Re: SUPerior XP 939 - Always Race - maszyna do wygrywania

#442
mentos pisze:
2019-02-23, 00:52
corrado1111 pisze:
2019-02-22, 22:59
SoloTM pisze:
2019-02-22, 22:57
Złego słowa użyłem, powinienem napisać klej, ale nie loctite bo ten sam efekt można osiągnąć nie smarując niczym ;) Lepiej dac specjalny smar/klej do nypli ( aluminiowych ) bo do metalowych wg. mnie nie trzeba. To ma zapobiegac odkręcaniu, zgoda, ale też zapieczeniu nypli, a raczej głownie zapieczeniu.
Stalowych, aluminium to też metal:) Sorry ale nie mogłem się powstrzymać, z technikum jestem i mam zboczenie:)
Ja nie z technikum, ale to zboczenie Cię zawodzi ;-). Te wg Ciebie stalowe nyple to są mosiężne/niklowane tak naprawdę ;-) .Bywają stalowe z nierdzewki, ale raczej to rzadkie. Zwykłe stalowe/cynkowane to raczej jakieś tanie badziewie widziałem, ale o takich raczej nie mówimy. Sapim czy DT te niby "stalowe" jak wielu mylnie twierdzi to są właśnie nyple mosiężne (brass) . A co do smaru ułatwiającego centrowanie i zapobiegającemu korozji nypla alu od wewnątrz to miałem na myśli zwyczajny smar a klej to odrębna sprawa bo klej zapobiega luźnemu pasowaniu/odkręcaniu i najlepiej jest dać smar właśnie na ten tzw. "klej" choć to żaden klej ;-)
No to faktycznie moje fopa, myślałem że to stalowe, bardziej chodziło mi o stwierdzenie że metal to stal tylko.
Lodzermensch
cron