Scott Strike Limited 2003 na wypasie.

#1
Chcę zademonstrować coś co kleciłem wtedy kiedy mnie nie było :-)
Nie szczędziłem na niego funduszy - co z tego wyszło sami ocenicie :mrgreen:

Spis części użytych w rowerze:
- rama Scott Strike Limited 2003 rozmiar "S"
-amortyzator Pace RC 39 ( chyba bo już mi się one mylą )
-koła na piastach Hope , szprychach DT Revolution i obręczach Mavic XM719 Disc
-sztyca Ritchey Carbon WCS
-kierownica Ritchey Carbon WCS
-mostek Sunline XC1
-stery Ritchey WCS/PRO
-hamulce Hope Mini PRO ( jeszcze :-P )
-manetki SRAM X-0 Carbon 9s
-przerzutka tył SRAM X-0 Carbon 9s jubileuszowa
-korba Shimano XTR 970 // 175
-suport Shimano XTR 970
-pedały Shimano SPD
-damper FOX RP 23
-siodło Fizik Aliante Carbon Braided
-zacisk sztycy Tune
-zaciski kół Tune
-kaseta XTR 970 11//32
-łańcuch XTR
-przednia przerzutka Shimano Deore LX
-opony obecnie Schwalbe Furious Fred EVO 2,25

Rower waży koło 10,7 kg więc dupy nie urywa :-/
Ale za to zasuwa jak RAKIETA :!: 8-)
Załączniki
Obraz 028.jpg
Obraz 049.jpg
Obraz 048.jpg
Obraz 023.jpg
Obraz 020.jpg
Obraz 024.jpg

#3
Punkxtr pisze:Mnie się podoba, jest kilka części wybijających się ponad przeciętność. Czysto, schludnie złożony, jestem za :-)
Wielkie dzięki panie majster :-D
Pozytywna opinia od kogoś kto jest magikiem rowerowym znaczy dla mnie bardzo dużo 8-)

#6
kaczko pisze:Nie znam się, więc zapytam - czy to jest standardowy rozmiar tarczy? Mam na myśli przód, duża się wydaje,

Ogólnie złożony ze smakiem, nie moje klimaty ale wizualnie fajowy.
Projektowo trochę nieprzemyślana konstrukcja, bo damper zbiera całe błoto z tylnego koła :mrgreen:
To jest standardowy blat XTR 44 zęby ... może masz takie złudzenie :->
Konstrukcja jest przemyślana ale tylko wtedy kiedy nie ma błota i posiadasz wahacz , który nie pęka :mrgreen:
Jeździ się fajnie.
Rower miał mi się podobać więc składałem go tak żebym się nie musiał wstydzić ;-)
Załączniki
Obraz 004.jpg
Obraz 050.jpg

#8
kaczko pisze:pardon, miałem na myśli tarczę do hamulca
Z przodu jest 180 a z tyłu tylko 140 z racji tego że ten Hope nie przyjmuje tarczy 160.
Hamulce i tak chcę wymienić bo może i są piękne. lekkie , drogie ale nie hamują :-|

#9
Po wymianie hebli na HOPE Tech X-2 rower nabrał charakteru :-)
Teraz już nic nie koliduje wizualnie - moim zdaniem jest idealnie :mrgreen:
Przód tarcza 183 tył 160.
Załączniki
Tempo 036.jpg
Tempo 039.jpg
Tempo 043.jpg
Tempo 047.jpg

#11
sztopi17 pisze: Walnij jakiś filmik jak lecisz tym 100 km/h :lol:
Nie ma szans żeby nim tyle walnąć z Odrodzenia :-/ Sądzę że ten zjazd jest jednym z najlepszych jeśli chodzi o bicie rekordów.
Skoro na klocu jakim jest Octane DH poleciałem nie całe 96 a on wybiera wszystko do zera.
Wjechanie w dużą dziurę Strike'iem oznacza zgon.
Sądzę że max co tam jechałem mogło być koło 90 km/h
Muszę rozebrać Pace'a bo nalałem za dużo oleju i on nie pracuje całym skokiem :-x
Producent podaje 6,5 ml i uznałem że to błąd w "druku" :mrgreen:
Dziękować za słowa odnośnie osprzętu - starałem się jak mogłem :-P

#15
Pytam przewrotnie bo miałem okazję na takiej ramie śmigać - osprzęt równie topowy choć jakieś 3-5lat starszy i podobnie jak Chrzanek miałem odczucie że to "sztuka dla sztuki" tutaj mam wrażenie że jest podobnie.
Z resztą dla mnie na tym rowerze siedzi się nienaturalnie wysoko co dodatkowo nie poprawia komfortu (niczym nie podparte subiektywne).

Dlatego pytam - czy rowerem w takiej konfiguracji zjedziesz ze szlaku na takie niby-enduro albo czy może jest (był) to rower do ataku człowych lokat na zawodach XC/maratonach?

Niemniej - jak "dzieło" rowerowej sztuki podziwiam bo robi wrażenie i jest, jak na Ciebie w szczególności, bardzo spójne spójne.

pozdrawiam
Maciej
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#16
mekp pisze:Pytam przewrotnie bo miałem okazję na takiej ramie śmigać
Dlatego pytam - czy rowerem w takiej konfiguracji zjedziesz ze szlaku na takie niby-enduro albo czy może jest (był) to rower do ataku człowych lokat na zawodach XC/maratonach?
No to jest coś bardziej XC//Maraton.
Każdy z moich sprzętów służy do czegoś innego - od asfaltu po DH z przednią przerzutką :lol:
Rama ma dość archaiczne GEO ale to jest rozmiar S więc nie jest aż tak wysoko.
Rower miał być sztuką dla sztuki ale okazało się że do jazdy się również nadaje :mrgreen:

#17
hit00r II, 10/10 dla mnie bomba!
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#18
Retromen pisze:hit00r II, 10/10 dla mnie bomba!
Dziękować :-)
Może jak kiedyś wpadniesz to dam ci pomacać :-P
Martwi nie tylko ten wahacz - wydaje mi się że znowu pęka za spawem ale pokatuję go jeszcze żeby mieć pewność.
To jedyna wada tych ram ... chyba że się miało tańszy , bardziej kanciasty wahacz , który był inaczej pospawany - z innych profili.

#22
Sprzedałem ramę więc dla tego więcej newsów nie będzie ku niezadowoleniu wszelkiej maści hejterów :->
Części przełożę do Scott Scale 10 i będzie osobny temat.
W sumie cenowo wyszło że podmianka ramy za ramę :-)

#24
skolioza pisze:czekaj - ta rama pękła, czy po prostu zmieniasz koncept fury?
Wahacz puścił za tym naprawionym spawem.
Spawacz odwalił fuszerę.
Nowy nabywca wie o tej wadzie ale ma inny wahacz i dla tego kupił ramę :-)
Ja sprzedałem bo już mnie to znudziło ... tym Strike i tak nie wiele jeździłem w teren więc sztywniak będzie lepszym wyborem a przy okazji mniej komplikacji.
No i waga poniżej 10 kg :->

#25
Te Strike/G-zero pękały notorycznie na wahaczu. Taki typ. Nawet jak był jeźdzony rozsądnie, ale z przeznaczeniem, nie ma bata pęknie.
Ale rower wyszedł fajny, i ładny i na fajnych klamotach

#26
Czacha pisze:Te Strike/G-zero pękały notorycznie na wahaczu. Taki typ. Nawet jak był jeźdzony rozsądnie, ale z przeznaczeniem, nie ma bata pęknie.
Dlatego sprzedałem tę ramę w cholerę :-P
Nie chciało mi się już kombinować z tym pancerniejszym wahaczem - odpuściłem.
Teraz mam Scale i spisuje się zarąbiście :lol:
cron