Scott Strike Team Issue 2003

#1
A więc ... nabyłem taki wspaniały rower jak w tytule :-P

http://olx.pl/oferta/scott-usa-karbon-C ... c24169ebaf

Na zdjęciach w OLX wyglądał o wiele lepiej niż to co do mnie trafiło :-/ no ale za taką cenę jak zapłaciłem myślę że warto.
Przedni trójkąt mocno obity i zdarte napisy na górze ... ciężka sprawa bo te chromowe naklejki trudno podpicować :-|
Obawiałem się o amortyzatory ale SID po za skatowaniem wizualnym działa OK i nie ma zatartych lag.
Co do FOX'a też OK - nie jest wytarty.
Manetka blokady od SID'a rozpieprzona ale sama blokada trzyma , tył OK :-)
Kilometrowy luz na tylnym kole ... jedno małe przetarcie na ceramice - musiała dostać strzała.
Sztyca jest zapieczona w ramie ... trzeba będzie zalać Brunoxem i liczyć na to że puści.
Luzy na suporcie ... pewnie za słabo skontrowany no ale jeszcze nie grzebałem.
Co mnie zaskoczyło - napęd jest NOWY ... zarówno kaseta jak i koronki , łańcuch jest nowy :shock:
Klocki hamulcowe nowe 8-)
Opony do śmietnika , to samo tyczy się chwytów no ale z tym się liczyłem.
Generalnie plan jest taki aby wszystko po za ramą z amortyzatorami i kołami wywalić.
Wskoczy coś z wyższej półki aby rower wyglądał lepiej i był lżejszy.
A jest lekki ... cholernie lekki - waży z 10 kilo nie więcej :shock
Fotki na szybko zrobione telefonem zaraz po umyciu , może macie jakiś patent czym usunąć jakieś ciemne zacieki na wahaczu :?:
Wygląda mi to na smołę ... cholernie mocno się trzyma i psuje wygląd :-(
Załączniki
Obraz 578.jpg
Obraz 577.jpg

#4
bartolini pisze:Plener zdjęciowy mistrz.
Buahahahaha :!: :!: :!: :mrgreen:

#5
Zajefajny! W pokoju miejsca Ci zabraknie :-)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#6
Retromen pisze:Zajefajny! W pokoju miejsca Ci zabraknie :-)
Octan też dzisiaj przyszedł :lol:
Będę miał 3 Skociny z 2003 roku 8-)

#7
Ode mnie pełen szacun :shock:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#8
Zdemontowałem wszystko ... rama jest cała ale poryzana i to zdrowo.
Zdjęcia nie oddają wszystkiego.
Chyba trzeba będzie ... wysłać i odpicować coś nie tuzinkowego :mrgreen:
Załączniki
Obraz 007.jpg
Obraz 006.jpg
Obraz 004.jpg
Obraz 003.jpg
Obraz 002.jpg
Obraz 001.jpg

#9
Jaka waga tej ramy?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#10
Rozebrałem grata na części ... zająłem się lakierem na ramie.
Ale to ciężka sprawa bo na górze odpadł lakier z tą grubą naklejką i jest to widoczne :-/
Postaram się zamalować albo naklejkę dam aby to zasłonić ...
A co do wahacza - jest oblany jakimś syfem , coś twardego ni to smoła ni to wyschnięty lakier , żywica.
Nie chce to gówno zejść ani benzyną ekstrakcyjną ani pastą lekko ścierną do alu , szorowanie pastą do lakieru Tempo też nic nie daje :evil:
Może macie jakiś patent albo środek , który nie zniszczy lakieru a usunie takie gówno ?
Ogólnie zaczyna ta rama jakoś wyglądać ale czasami mam dość i noszę się z zamiarem sprzedania jej w cholerę :mrgreen:
Są ludzie , którzy nie przywiązują aż takiej wagi do wyglądu sprzętu i wyznają zasadę - TO MA JEŹDZIĆ 8-)

Retromen - katalog podaje że przedni trójkąt waży 940 gram.
Odnośnie tyłu nie raczyli napisać.
Nie wiem ile jest na prawdę - jeszcze nie ważyłem 8-)

#11
Amor zważony ... pytanie gdzie te katalogowe 1300 gram do cholery :!: :?:
Widać na zdjęciu że nadaje się do odnowienia powłoki lakierniczej.
Dzisiaj rozebrałem no i jedna goleń zjedzona pod uszczelką kurzową :evil:
Podejrzewam że za sprawą tego głupiego patentu z gąbeczkami ... musiała nasiąknąć wilgocią a rower stał i wdała się korozja.
Korozja jest też w samej dolnej goleni ale to akurat nie jest najgorsze.
Widząc jak się sprawy mają - góry z tłumikiem nawet nie ruszałem skoro działa tłumienie oraz blokada.
Nasmarowałem i wyczyściłem doły i górę.
Zalałem nowym płynem - wywaliłem te gąbki.
Górna laga potraktowana gąbką ścierną żeby nie było zadziorów.
Powinien działać a jak zdechnie to kupię w lepszym stanie.
Załączniki
Obraz 581.jpg
Obraz 579.jpg

#12
Ostro skatowany.
Gabki lepiej nasączyć olejem i zamontować. Skoro woda się dostała to pewnie kurzowe padły. No ale skoro działa...
Wymyśliłeś coś na odkręcanie tych korków w lagach na klucz 6-kątny?

#13
kapelusznik pisze:Ostro skatowany.
Gabki lepiej nasączyć olejem i zamontować. Skoro woda się dostała to pewnie kurzowe padły. No ale skoro działa...
Wymyśliłeś coś na odkręcanie tych korków w lagach na klucz 6-kątny?
Nie rozbierałem tego bo i po co :?:
Działać działa i jest OK a skoro skatowany to nasmarowałem doły żeby się tam nic więcej nie niszczyło.

#14
Czarna farba i zabawa z SID'em ... gorzej nie będzie :-?
Załączniki
Obraz 582.jpg

#15
hit00r pisze:Podejrzewam że za sprawą tego głupiego patentu z gąbeczkami ... musiała nasiąknąć wilgocią a rower stał i wdała się korozja.
To nie patent jest głupi, tylko poprzedni użytkownik nieuważny. Poza tym najczęściej pasta ścierna robi się pod uszczelkami kurzowymi. Wymień gąbki na nowe i zakładaj, bo bez nich będzie kiepsko. Patrząc na ten amor przypomniało mi się jak lata temu trafił do serwisu, w którym pracowałem SID pomalowany farbą olejną (razem z uszczelkami). Po rozebraniu okazało się, że całość jest skorodowana wewnątrz, a golenie przeżarte na wylot. Dlaczego? Facet z rozbrajającą szczerością stwierdził, że amor "jakoś gorzej pracował", więc brał strzykawkę z wodą (sic!), wkłuwał się pod uszczelki i wstrzykiwał tę wodę na "rozruch". Oczywiście o serwisie ani pomyślał.

Przy tym stanie widła warto jednak rozebrać tłumik, zlać olej, odpowietrzyć blokadę. W komorach zmienić o-ringi i smar (o ile coś z niego zostało).
kapelusznik pisze:Wymyśliłeś coś na odkręcanie tych korków w lagach na klucz 6-kątny?
Generalnie to "zwykły" imbus z dziurą. Oryginalny jest stalowy, ale łatwo możesz dorobić z twardego alu zamiennik. Ew. tokarz i nawiercenie klucza imbusowego na nasadce.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#16
Punkxtr, pomysł z dorabianiem dobrym jednak trochę kosztowny. W gniazdo wchodzi też nakrętka 15. Problem polega na tym, że otwór w śrubie jest za mały na to by zmieścił się w nim trzpień. Jak dorwę gdzieś wiertarkę to mam zamiar rozwiercić gwint.
Te gąbki można gdzieś kupić jeszcze?

#17
Mam u siebie sporo części do SID-ów. Swój klucz (ten oryginalny) ustrzeliłem kiedyś na Allegro za kilkadziesiąt złotych. A dwa dorabiałem właśnie z alu i nie był to raczej horrendalny koszt.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#18
Ja sądzę że nie ma większego sensu się bardziej zagłębiać w ten temat.
Blokada działa i tłumienie również poprawnie.
Doły przesmarowane i zalane nowym olejem też powinny dać radę.
W miejscu gdzie były gąbki nałożyłem sporo smaru.
U mnie ten rower wiele nie będzie jeździł a na pewno nie w syfie.
Prędzej kupię amor w lepszym stanie za 400 - 600 zł niż będę reanimował jeśli coś padnie.
Mam w planie kupno SID WC z karbonową koroną i srebrnymi dołami - idealnie by pasował do tej ramy.
A samą ramę pewnie kiedyś sprzedam jak trafię ładniejszą wizualnie.
SID'a podpicowałem i ramę też ... z daleka wyglądają jak nowe :mrgreen: ... Z DALEKA.
Załączniki
Obraz 049.jpg
Obraz 047.jpg
Obraz 040.jpg

#19
kapelusznik pisze:Punkxtr, pomysł z dorabianiem dobrym jednak trochę kosztowny. W gniazdo wchodzi też nakrętka 15. Problem polega na tym, że otwór w śrubie jest za mały na to by zmieścił się w nim trzpień.
Niestety mam chwilowa przerwe, ale jak tylko sie wykuruje to moge Ci dorobic, pokaz co trzeba a napweno poradzimy
Sorrry za OT.

#20
Pomóżcie wybrać ... bo mam dylemat :roll:
Rower ma być jak najlżejszy ale karbonowa korba pasowała by idealnie do tej ramy.
Czy poświęcili byście tych kilkadziesiąt gramów na rzecz wyglądu całości :?:
Oczywiście 970 też jest ładna no ale ...
Załączniki
Obraz 586.jpg
Obraz 585.jpg

#21
A do tej karbonowej korby nie możesz założyć alu blatów? Bo chyba żelazne masz. Tak wygląda z fotki, może są alu.
Lodzermensch

#22
corrado1111 pisze:A do tej karbonowej korby nie możesz założyć alu blatów? Bo chyba żelazne masz. Tak wygląda z fotki, może są alu.
Są z alu ... 2 mniejsze pochodzą z XT a duży to oryginał Truvativ - alu.
Ze stalowymi to by było ze 150 gram więcej ... wtedy nie miał bym dylematu :mrgreen:

#24
corrado1111 pisze:A to luz.
NO ALE DORADZIŁ BYŚ COŚ ... JAK TY COŚ PIŚNIESZ TO MOŻE RESZTA SIĘ OBUDZI I TEŻ SIĘ WYPOWIEDZĄ 8-)

#26
Udało mi się podpicować najgorsze miejsce na ramie.
Jednak nie ma możliwości dostać prawdziwego chromowego lakieru :-x
Więc jest jak jest ... idealnie nie będzie bo musiałem z tym walczyć ręcznie pędzlem :-/
No ale jak to się mówi - lepszy rydz niż nic :mrgreen:
Nosiłem się jeszcze z zamiarem naklejenia tam czegoś albo zaciapania na czarno ale w tedy to by była dopiero lipa :-?
Co ciekawe lakier USZTYWNIŁ carbon ... bez lakieru można było sobie to miejsce pouginać palcem a teraz jest sztywne.
Pytanie - to ile tam jest materiału że jest taki elastyczny :shock: :!: :?:
NA SZCZĘŚCIE NA ŻYWO WYGLĄDA LEPIEJ NIŻ NA ZDJĘCIU 8-)
Załączniki
Obraz 595.jpg

#27
Powoli zaczyna nabierać kształtu.
Do pełni szczęścia brakuje manetek X-0 oraz tylnej przerzutki.
Sztycę też wywalę i zamontuję Ritchey Carbon WCS żeby ładnie grała z ramą i kierownicą :mrgreen:
Jakieś lekkie Alu śrubki ewentualnie tytan :lol:
Co mnie niepokoi to damper - kompletnie nie ma tłumienia i syczy ... prawdopodobnie zapowietrzony.
Focker ogarniasz dampery FOX'a ?
Ten tutaj to model RL z blokadą na manetce.
Cholernie drogi model bo kosztował 2,5K więc warty przywrócenia do życia.
Ciekawe ile sobie FOX żąda za serwis :?:
Tragedii nie ma wizualnie ale jak dla mnie to i tak słabo :-|
SID mimo skatowania działa bardzo dobrze ... przynajmniej na krawężniku :mrgreen:
Rama chyba trochę przyduża dla mnie więc może ją sprzedam i kupię o rozmiar mniejszą :-/
Załączniki
Obraz 597.jpg
Obraz 598.jpg

#28
Daj znać jak będziesz sprzedawał.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#29
No i zabawy ciąg dalszy ... tylko że to już nie będzie Team Issue lecz Limited :mrgreen:
W rozmiarze "S".
Może uda mi się trafić wahacz w ładniejszym stanie to by było zajebiście :lol:
No i jak biednie to biednie - wejdzie FOX RP23 , manetki X-0 oraz tylna przerzutka , kaseta XTR również zagości 8-)
Załączniki
Obraz 601.jpg
Obraz 599.jpg

#30
hit00r pisze: Focker ogarniasz dampery FOX'a ?
Ten tutaj to model RL z blokadą na manetce.
Cholernie drogi model bo kosztował 2,5K więc warty przywrócenia do życia.
Ciekawe ile sobie FOX żąda za serwis :?: :-/
Sam serwis nie jest taki trudny - trzeba mieć tylko specjalną igłę do pompowania i przewierconego imbusa:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 02c7ad8f80
Gorzej, że tam ciężko oringi dostać to tłumika olejowego, bo se fox wymyślił jakieś niewymiarowe. Serwis autoryzowany do 250zł w górę - ale wiem, ze w łodzi w Dynamie tez je robią.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .