#31
focker pisze:
hit00r pisze: Serwis autoryzowany do 250zł w górę - ale wiem, ze w łodzi w Dynamie tez je robią.
Teraz to mam to w dupie :-P
RP23 jest cacy a ramę sprzedam z Float RL i niech ktoś sobie robi ten serwis :mrgreen:
RL w stanie super po zrobieniu będzie jak nowy.
Może skołuję wahacz to tej ramy nawet nie będę musiał rozbierać.
Jest cała więc nabywca będzie zadowolony :-)

#32
hit00r,
Mi tą ramę chciałeś sprzedać? :mrgreen:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#33
Retromen pisze:hit00r,
Mi tą ramę chciałeś sprzedać? :mrgreen:
No i ci sprzedam jako całość.
Gdy zdobędę wahacz do tej drugiej.
Nie chce mi się z tym babrać i rozbrajać jej na pół.
Ruszysz dupę to sam zobaczysz że jest OK :-D

#34
hit00r pisze:
focker pisze:
hit00r pisze: Serwis autoryzowany do 250zł w górę - ale wiem, ze w łodzi w Dynamie tez je robią.
Teraz to mam to w dupie :-P
RP23 jest cacy a ramę sprzedam z Float RL i niech ktoś sobie robi ten serwis :mrgreen:
RL w stanie super po zrobieniu będzie jak nowy.
Może skołuję wahacz to tej ramy nawet nie będę musiał rozbierać.
Jest cała więc nabywca będzie zadowolony :-)
https://youtu.be/99H6mySpyjI
Lodzermensch

#35
corrado1111 pisze: https://youtu.be/99H6mySpyjI
Mocno nie trafiona riposta ale nie każdy jest jej mistrzem :-)
Gdyby to Retromen napisał było by trafione.
Ale nie ty ...
No ale wiem że marzysz ... a marzenia czasem się spełniają szybsza wersjo Golf'a :lol:

#36
hit00r pisze:
focker pisze:
hit00r pisze: Serwis autoryzowany do 250zł w górę - ale wiem, ze w łodzi w Dynamie tez je robią.
Teraz to mam to w dupie :-P
RP23 jest cacy a ramę sprzedam z Float RL i niech ktoś sobie robi ten serwis :mrgreen:
RL w stanie super po zrobieniu będzie jak nowy.
Może skołuję wahacz to tej ramy nawet nie będę musiał rozbierać.
Jest cała więc nabywca będzie zadowolony :-)
Mój komentarz był do tego zdania powyżej: ramę sprzedam z Float Rl i niech ktoś sobie robi ten serwis.
Jeśli tak traktujesz potencjalnych nabywców to mój komentarz jest trafny. Chyba że czegoś nie zrozumiałem więc wytłumacz m to.
Lodzermensch

#37
corrado1111 pisze: Mój komentarz był do tego zdania powyżej: ramę sprzedam z Float Rl i niech ktoś sobie robi ten serwis.
Jeśli tak traktujesz potencjalnych nabywców to mój komentarz jest trafny. Chyba że czegoś nie zrozumiałem więc wytłumacz m to.
OCZYWIŚCIE ŻE NIE ROZUMIESZ ...
Po co mam robić serwis dampera , którego nie będę używał :idea: :?:
Ten kto kupi przeprowadzi go sam albo wyśle i będzie miał pewność że to faktycznie zostało zrobione.
Ile to razy można się naciąć że ktoś ci sprzeda rzecz po przeglądzie a tu lipa :?:
No i chyba nie sądzisz że nie wspomnę o tym w aukcji iż damper musi mieć zrobiony serwis :shock: :?:
Ten FOX RL to na prawdę bardzo dobry i cholernie drogi damper więc jak najbardziej się opłaca przywrócić go do życia.
No i jest w komplecie z ramą do której był zaworowany.
Czy czegoś jeszcze nie rozumiesz 8-) :?:

#39
Byłem dzisiaj u znajomego żeby sobie ładniejszy wahacz dobrać ... czekając na niego zacząłem oglądać swoją ramę i MOJE WQRWIENIE NIE MIAŁO KOŃCA :!:
Wahacz nadpęknięty w typowym miejscu przy największej zębatce :evil:
Wziąłem od niego ramę ... identyczną jak moja tyle że mniej poobijaną i QRWA pęknięty wahacz w tym samym miejscu :!: :!: :!:
Teraz będę musiał sobie pospawać bo to nie wygląda źle ale i tak mnie krew zalała :evil: :-x :!:
Szukałem zdjęć na necie i się okazuje że to nie jest nic dziwnego ... strzelały w tym miejscu z racji budowy samego wahacza...
A z kierownic to wpadnie gięty WCS karbon.
Prosta karbonowa WCS powędruje do Scapina razem z mostkiem WCS 8-)

Wpadłem na jeszcze jeden pomysł ... może zamiast spawać lepiej użyć kleju do aluminium ?
Nawiercić małe otwory żeby pęknięcie nie szło dalej i użyć sporej ilości kleju :?:
Spaw to spaw zawsze będzie mocniejszy ale nagrzany materiał może pęknąć za samym spawem bo straci swoje właściwości :roll:
Może jest ktoś kto miał do czynienia z czymś podobnym albo próbował zrobić to inaczej niż za pomocą spawania :idea: :?:
Załączniki
jebnięta.JPG
Obraz 604.jpg

#40
Różnica między rozmiarem "S" a "M" :-)
Wahacz oddałem do fachowca ... może coś z tego będzie :roll:
Załączniki
IMG_20160319_151227.jpg

#41
Nikt tu nie pisze tylko Ty i coorado z cienta riposto wiec chyba czas zdać sobie sprawę ze nikogo drobiazgi nie interesują tylko efekt i coś sensownego pokazać.

Z resztą nawet z ostatniego postu można wyciągnąć więcej a tu w sumie nic.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#42
mekp pisze:Nikt tu nie pisze tylko Ty i coorado z cienta riposto wiec chyba czas zdać sobie sprawę ze nikogo drobiazgi nie interesują tylko efekt i coś sensownego pokazać.

Z resztą nawet z ostatniego postu można wyciągnąć więcej a tu w sumie nic.
Ryli?
Lodzermensch

#43
Dobrze, ze ktos cos pisze bo ogolnie spokoj na forum)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#44
Waga nie kłamie :mrgreen:
Załączniki
Obraz 609.jpg

#45
Z wahaczem 2 kilo)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#46
Retromen pisze:Z wahaczem 2 kilo)
Mniej ... jak ktoś wsadzi tytan to koło 1700 bez dampera :-P
Jutro zobaczę czy spawanie się powiodło ... mam nadzieje że to nie jebnie ponownie.

http://www.jackals-forge.com/lotus/strike.html

Ten się raczej do jazdy na co dzień nie nadaje ale widać że MOŻNA :mrgreen:

#47
Mnie ta mania lekkosci troche smieszy. Wszystko z umiarem.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#48
Wahacz naprawiony ... ciekawe czy nie pierdulnie ponownie :cry:
Zobaczymy.
Prysnąłem lakierem bezbarwnym i nie rzuca się w oczy :-)
Ostatnio zmieniony 2016-03-23, 19:16 przez hit00r, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
IMG_20160323_140158.jpg
Obraz 611.jpg

#49
Bedzie dobrze. Cala rama jest spawana a najczesciej pekaja nie na spawach :-)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#50
Retromen pisze:Bedzie dobrze. Cala rama jest spawana a najczesciej pekaja nie na spawach :-)
Ty to zawsze jesteś dobrej myśli ...
Sęk w tym że to gówno jest lekkie więc materiału tu nie wiele.
A te powalone stopy są hartowane i utwardzane metodami cieplnymi.
Obawiam się że to nie wytrzyma mimo iż jeżdżę spokojnie ;-)
Rower zmontowany ... prezentuje się imponująco 8-)
Ale foty trzeba zrobić jak będzie jasno żeby nie podqrfiać hejterów i nie dać im powodów do krytyki :mrgreen:

#51
Retromen pisze:Bedzie dobrze. Cala rama jest spawana a najczesciej pekaja nie na spawach :-)
ja sie nie znam, ale to zbyt duże uproszczenie biorąc pod uwagę jakim procesom poddawana jest rama już po spawaniu
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#52
Raz mialem spawana rame aluminiowa w kellysie magnus. Mialem maly rozmiar i wystawiona sztyce wysoko , strzelila na spawie pod sztyca. Spawal mi facet ktory naprawia felgi aluminiowe. Rama nie pekla do szisiaj. Felgi alu tez mi spawal tak ze sladu nie bylo i trzymaja do dzisiaj a auto ma 240hp.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#53
No to BĘC :mrgreen: :lol: :-D
Ścierwiasta pogoda ale musiałem się pochwalić :-P
Przy lepszej też zrobię w terenie żeby nie było tak blado.
Komentarze mile widziane 8-)
Waga wskazała AŻ 10,65 kg :-|
Katalogowo na tej ramie ale chyba z wahaczem Scandium na XTR 960 pod tarcze ważył 10,7.
Tu jest cięższy wahacz , nowszy osprzęt oraz Vałki - jakoś się zrównoważyło :-P
Gdybym założył jakieś anorektyczne opony to było by 0,5 kg mniej.
Wrażenia z jazdy - TO ZAP*ERD*LA :!: :shock:
Załączniki
IMG_20160323_124704.jpg
IMG_20160323_124530.jpg
IMG_20160323_124515.jpg
IMG_20160323_124455.jpg
IMG_20160323_124408.jpg

#54
Może ktoś się orientuje który oring odpowiada za trzymanie ciśnienia w komorze negatywnej SID Team 2003 :?:
Czy między samymi komorami jest uszczelnienie czy tylko u dołu przy korku do rozcalania goleni :?:
Góra trzyma ładnie a dół po napompowaniu 100 psi kilka godzin i nic nie ma :-/
Focker ... rozbierałeś kiedyś takiego SID'a :?:
Ostatnio zmieniony 2016-03-26, 16:32 przez hit00r, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
Obraz 614.jpg

#55
Rozbierając komory zawsze musisz wymienić wszystkie o-ringi nawet jeśli nie puszczają powietrza i tego się trzymaj.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#56
Punkxtr pisze:Rozbierając komory zawsze musisz wymienić wszystkie o-ringi nawet jeśli nie puszczają powietrza i tego się trzymaj.
No właśnie nie rozbierałem góry tylko wyczyściłem i przesmarowałem doły oraz górne golenie.
RS nie ma w zestawie z uszczelkami oringów :roll: ... będę musiał kombinować :-/
Czy to przypadkiem nie ty jesteś tym magikiem , którego można znaleźć na google jak robi serwis SID'a Race :lol: :mrgreen: :?:

#57
Pytanie, czy powietrze ucieka z komory głównej, czy tyko przechodzi z głównej do negatywnej. Chociaż w sumie to i tak bez znaczenia - oringi trzeba wymienić wszystkie (łącznie z oringami od korka i najlepiej zaworkiem Schredera). Szkoda dwa razy robić tą sama robotę.
Z tym tylko, że uciekanie powietrza nie koniecznie musi być też spowodowane oringami, Może być też rysa na gładzi goleni wewnątrz albo wspornika. We wcześniejszych wersjach SIDów zdarzało się czasem, że pin wspornika się wysuwał i potrafił rysować goleń wewnątrz. Warto go kontrolować. Bardzo rzadko, ale się zdarzało. Bez rozbiórki jednak nic nie ocenisz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#58
hit00r pisze:Czy to przypadkiem nie ty jesteś tym magikiem , którego można znaleźć na google jak robi serwis SID'a Race :lol: :mrgreen: :?:
Jeśli to na mojej stronie www z blogiem serwisowym to możliwe, że to ja.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#59
Zabrałem się za tego SID'a a że to budżetówka bo jedna goleń ma wżer pod uszczelkami to niczym nie ryzykowałem.
Uszczelki raczej kwalifikują się do wymiany ale nie wiem czy warto inwestować.
Rozebrałem te komory ... nasmarowałem to wyczyściłem i o dziwo :shock: trzyma powietrze i nic nie ucieka z negatywnej :mrgreen:
Focker uważasz że po kupnie nowych uszczelek kurzowo-olejowych ten wżerek ich nie zniszczy ?
Był patent żeby to uzupełnić lakierem do paznokci bezbarwnym żeby nic nie szarpało.
O dziwo mimo tego zaniedbania SID nie ma żadnego luzu :-)

#60
Skoro juz rozebrałeś komorę, to mogli już wymienić oringi. One kosztują po złotówce za sztukę w pierwszym lepszym sklepie z uszczelnieniami. Na świeżym smarze stare będą trzymać a potem znowu będzie to samo. Oleju do komory powietrznej nalałeś? On też uszczelnia komorę, ale jeśli oring nie trzyma, to w końcu olej spłynie i powietrze znowu będzie uciekać.
Jedyna rada na wżer to go spolerować drobnym papierem ściernym tak, żeby nie kaleczył uszczelek i ślizgów. Wszystko jednak zalezy od jego wielkości i głębokości. Raczej wątpię, żeby lakier do paznokci coś pomógł. Już szybciej jakiś epoksyd na większe ubytki, które nie dadzą się spolerować.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron