#91
hit00r pisze:Niebieski ma tytanowe piwoty...stąd ta różnica w wadze :-) :?:
Daj spokój... jeśli te piwoty są oryginalne (nawiercane na całej długości), to różnica między stalowymi wynosi 10 gramów. Te widły to 2 różne konstrukcje, nie ma ich co porównywać.

Swoją drogą teraz Fox wypuścił lżejszy amortyzator do dużych kół, który ma więcej skoku, golenie o większej średnicy, taperowaną rurę, etc. Ok, jest nieco wykastrowany, a SID-y ze zdjęcia były ciężkie, ale jednak technologia idzie naprzód...
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#92
Punkxtr pisze: Daj spokój... jeśli te piwoty są oryginalne (nawiercane na całej długości), to różnica między stalowymi wynosi 10 gramów. Te widły to 2 różne konstrukcje, nie ma ich co porównywać.
No zgadzam się ... piwoty są zdjęte z Judy SL :lol:
Oba amory nazywają się SID ale ich praca jest zupełnie inna.
Niebieski ładniejszy ale jednak ten kolor powoduje że nie pasuje do całości :-/
Odnośnie nowych "gówien" to się nie wypowiem bo po prostu mnie to mało interesuje i nie jestem w temacie :-|
To wszystko są jednorazówki przy których SID to amor pancerny nie wymagający częstych serwisów ;-)

#93
To się nazywa kochać rowerówkę :lol:
Załączniki
Obraz 623.jpg

#95
2ass pisze:zona :?:
NIE :mrgreen:
Ale powoli staje się fanatyczką rowerów ... zwłaszcza tych starszych :-)
Czasami jeździ więcej niż ja i pogoda jej nie straszna ;-)

#97
kapelusznik pisze:jej czarne oczy
Śnią się czarne oczy, ich nie przeoczysz.
Lodzermensch

#98
Черные глаза, странные глаза,
Глаза ужасно и красиво.

#99
Ha ha ha ha :!: :!: :!: :mrgreen:
I za to was lubię "gbury" jedne :-P

#100
hit00r, Ty świrze hehe :mrgreen:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#101
Retromen pisze:hit00r, Ty świrze hehe :mrgreen:
Czaj na to :!: :mrgreen:
Załączniki
Obraz 140.jpg

#102
hit00r, Bankowo spity jestes :mrgreen:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#103
Retromen pisze:hit00r, Bankowo spity jestes :mrgreen:
To On jest kedys trzezwy :shock:

#104
Retromen pisze:hit00r, Bankowo spity jestes :mrgreen:
Sęk w tym że jak widać nie ja byłem spity :-P
Ale miałem zajebisty ubaw robiąc te foty ... wczoraj ta "rowerowa" a tamta rok temu :lol:
Są też inne warianty ale nie będę tu wklejał :-)
Wpadniesz tu kiedyś to pojedziemy na Odrodzenie 8-)
Załączniki
Obraz 626.jpg

#105
Zmolestowales je rowerowo...
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#107
hit00r pisze:Sęk w tym że jak widać nie ja byłem spity :-P
Stary, nie wiem co Ty furasz, ale chce to samo :shock: 8-) :-P

#108
2ass pisze:
hit00r pisze:Sęk w tym że jak widać nie ja byłem spity :-P
Stary, nie wiem co Ty furasz, ale chce to samo :shock: 8-) :-P
Ja :?: 8-)
Wódka , ewentualnie piwo ... dla niej 6 piw ( drogo ale warto ) haha :mrgreen:
Wpadniesz z Retromenem to się ZINTEGRUJEMY :mrgreen:
Załączniki
Obraz 137.jpg

#109
czy tylko mi sie wydaje to żenujące ?

#110
cardamon pisze:czy tylko mi sie wydaje to żenujące ?
E no, coś Ty.
Lodzermensch

#111
Ale obrzydliwy matowy kolor ... dobrze że przynajmniej nie jest splesnialy, chociaż. ...jak zakreca" grzejniki???
śmietnik to nie retro!

#112
cardamon pisze:czy tylko mi sie wydaje to żenujące ?
Żenujące może być tylko dla takiego SZTYWNIAKA jak ty.
Trzeba umieć śmiać się z kogoś oraz z siebie :-P
Co innego jakieś debilizmy w stylu ktoś śpi to mu obetniemy włosy albo wymalujemy twarz gównem i wrzucimy do sieci ... TEGO NIE POPIERAM.

#113
Nadszedł czas reanimacji starego SID'a Team.
Kupiłem uszczelki bo ciekł jak by miał okres :-/
Nabiłem je ale nie bez problemów ... jedna krzywo naszła i się wygięła :evil:
Ale udało się ją wpasować i nabrała odpowiedniego kształtu.
Czyściutko i sucho co najważniejsze.
Wżery na goleni zalepiłem klejem Distal , nie sugerujcie się foto bo ta cała Poxilina okazała się niewypałem :-/ Ciekawe ile klej wytrzyma zanim odpadnie :roll: :?:
Przełożyłem też tytanowe piwoty aby było lżej :-P
Nie jest sztuką kupić taki wideł w super stanie albo nowy za 700 zł.
Ostatnio ktoś oferował na OLX NOWEGO SID WC Carbon w kolorze czarnym za ... 600 zł :!:
Jak się rozleci to będę szukał :-)
Załączniki
Obraz 649.jpg
Obraz 648.jpg

#114
Właśnie reanimuję dokładnie ten sam model:)

Skoro ciekło z uszczelki kurzowej to może padła uszczelka w tłumiku i olej się wydostał?
W dolnych goleniach oleju jest bardzo mało i nie bardzo ma co wyciekać.

Rozebranie tłumika i sprężyny to nie taka trudna sprawa. Gorzej jest z dostaniem uszczelek.

#115
Oleju jest w dolnych goleniach tyle, żeby przy maksymalnym ugięciu górne golenie wciskały go do góry w celu smarowania górnej goleni - zaraz pod uszczelką Dlatego oleju nie może być za dużo (wywali uszczelki) ani za mało (nie będzie wystarczającego smarowania górnego ślizgu). Tak więc jak najbardziej sam olej smarujący, będący pod ciśnieniem, może się przeciskać przez uszczelki główne, jeśli te są uszkodzone (albo było za dużo oleju). Z racji tegoż ciśnienia, nie wróżę zbyt długiego życia patentowi na poxipol.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#116
A ja zawsze sie zastanawiałem jak ta śmieszna ilość oleju ma smarować slizgi:)
Czyli przy dobiciu olej z lag może nawet dostać się na gąbki?

Na blogu naszego kolegi punkxtr czytałem też o patencie wlania odrobiny red ruma między ślizgi - tylko w takim razie chyba powinno się odpowiednio zmniejszyć ilość "normalnego" oleju.

#117
hit00r, ale rzeźba. Wg mnie idealnie zrobiony widelec to Redrum lub fluid Fox'a (nie żaden olej) na gąbki, nieco tego samego specyfiku między ślizgi i większa niż zalecana fabrycznie ilość oleju na dole. Aktualnie RS zaleca wsadzanie gąbek w nowe, bardzo gęste oleje Maxima ale dalej nie jest to ta sama konsystencja co Redrum. Później podczas serwisu widać, że gąbki są suche.

10 ml oleju zalecanych do niektórych widelców na goleń to pół małej strzykawki. Czyli tyle, żeby jako tako pokryć wnętrze goleni wewn. pod ślizgami i niczego nie oliwić ;-) Zresztą jak rozbiera się widły to widać, do którego miejsca dochodzi olej. Osobiście zawsze leję na dół trochę więcej.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#118
jest hit00r, jest rzeźba;)

Punkxtr, ten red rum między ślizgami nie wymiesza się po prostu z olejem? Faktycznie fajnie byloby jakby siedział nad dolnym ślizgiem.
Ile lejesz oleju? 15, 20ml?

#119
Redrum i tak się miesza, bo jak manual zalecał wlewanie go pod górny korek to po jakimś czasie i tak spływał. Osobiście daję ok. 18 ml. ale to zależy od konkretnego widła.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#120
Punkxtr pisze:Redrum i tak się miesza, bo jak manual zalecał wlewanie go pod górny korek to po jakimś czasie i tak spływał. Osobiście daję ok. 18 ml. ale to zależy od konkretnego widła.
Ja tu wlałem 17 ml na każdą goleń :-)
Myślę że ten klej się wytrze do równego i część z niego pozostanie w tych wżerach niwelując je.
Pojeżdżę sezon rozbiorę i będę wiedział.
Amor budżetowy więc za bardzo się nie gimnastykowałem ... pomalowałem na sztukę żeby nie straszył , dałem naklejki RS bo do SID'a nie mam - jakoś to wygląda :->
Ważne że amor nie ma ŻADNEGO luzu :shock: :!:
Jego praca o dziwo jest całkiem komfortowa choć czuć że ma mało skoku :-/
Przydała by się setka ale skoro fabryka montowała taki widelec do tych ram to nie będę kombinował.