Scott High Octane & Scott High Octane FR 2003 rok

#1
Zakładam nowy temat ponieważ jest to zupełnie inny rower niż poprzednio.
Dodatkowo będzie też zwykły Octane.
Rama jest i cała reszta natomiast nadaje się ona do kapitalnej odnowy przez fachowca bo zaprawki tutaj nie pomogą - stan agonalny :-(
No ale znacie mnie i wiecie że musi błyszczeć :mrgreen: będzie dobrze :-P
Spis części Octane FR:
rama - Scott High Octane FR 2003 rok
damper - FOX RP23 , montaż 190
amortyzator przód - Marzocchi Shiver SC 2003
koła - Mavic Crossmax XL 2003 rok , polerowane szprychy ( custom made 8-) )
sztyca - Kind Shock regulowana , wyższy model z ulepszonym jarzemkiem
przerzutka tył - SRAM X0
manetki - SRAM X0
przerzutka przód - Shimano XTR 960
siodło - Fizik Aliante Carbon Braided
chwyty - Odi dla Intense
hamulce - Avid Juicy Carbon
pedały - Dartmoor na maszynach
mostek - Sunline XC
kierownica - Truvativ NOIR Carbon Riser
korba - Shimano XTR 970
Kaseta - Shimano Deore XT 770
Łańcuch - Campagnolo Record C9
stery - FSA Orbit Xtreme
oponki - Continental X-King // Schwalbe Black Jack

I jak wam się podoba ?
Całkiem ciekawy zestaw części no i dobrze jadący.
Waga pewnie ze 14,5 kg więc nie mało ale cóż ... :D
Skok na tyle 180 - nie zmieniałem na mniejszy gdyż damper się bardzo utwardza i brak mu czułości.
Po za tym aby go napompować musiał bym odkręcać śruby ... wentyl jest tak umieszczony że się nie podejdzie :-/
Skok przód 120.
Załączniki
Obraz 526.jpg
Obraz 542.jpg
Obraz 547.jpg
Obraz 551.jpg
Obraz 552.jpg
20151216_105941.jpg

#2
Twoje zabawki i Twoje podwórko, ale i tak popękają na zawiasie po lewej stronie przy mocowaniu, warto tam co chwile zaglądać , chyba ze sie nie jeździ tylko gada, gada, gada , gada..........
www.velotech.pl

#3
Nie strasz :roll:
Ostatnio zmieniony 2015-12-20, 19:49 przez hit00r, łącznie zmieniany 1 raz.

#4
Piotr pisze:Twoje zabawki i Twoje podwórko, ale i tak popękają na zawiasie po lewej stronie przy mocowaniu, warto tam co chwile zaglądać , chyba ze sie nie jeździ tylko gada, gada, gada , gada..........
No ale chodzi ci o wahacz czy o ramę główną?
Mam te drugą skatowaną ramę i nie widzę tam takich przypałów ... a w tej ładnej tym bardziej :mrgreen:
Ja tam tylko czasami zjadę sobie ponad 90km/h po lekkich dziurach :-

#5
to na ciul ci taki rower na małe dziury , zapraszam Cie w Gorce, ja na sztywniaku a Ty możesz se na kanapach jechać , poczytaj dzisiejszą relacje ..... chętnie zobacze jak sie rozwiniesz do .....20
www.velotech.pl

#7
Wojtas pisze:droper, xtr, hope, sram? karbon? stare alu i shiver?

Obrazek
Nie za bardzo wiem do czego pijesz :?:
Koła , amor i rama są z 2003 roku.
Nie składałem tego roweru z jakimś zamysłem aby wszystko w nim było stare - miał ładnie wyglądać wizualnie i dobrze jeździć.
Wynik jest satysfakcjonujący.

#8
Piotr pisze:to na ciul ci taki rower na małe dziury , zapraszam Cie w Gorce, ja na sztywniaku a Ty możesz se na kanapach jechać , poczytaj dzisiejszą relacje ..... chętnie zobacze jak sie rozwiniesz do .....20
Te małe to z przymrużeniem oka ;-)
Bo przy takiej prędkości potrafiło domknąć zawiechę :-P
A pcham się na Przełęcz Karkonoską ... to już chyba każdy wie bo pisałem o tym nie raz i nie dwa razy 8-)
W tej konfiguracji z małym Shiverem tym rowerem byłem tam tylko raz :-> chyba ze 2 lata temu gdy na chwile go przerobiłem :-P
Te kamienie co u ciebie widać na foto to ten rower połyka w całości ... przynajmniej z tyłu :mrgreen:
Kiedyś wpadnij to ci dam spróbować.
Zobaczysz jak po renowacji sklecę drugiego ... tam będzie się na tyle 240 uginać a przód wiadomo 190.

#9
nie to Ty wpadnij i ja ustawie trase , zobacze kozaka jak śmiga , bo ja po płaskim to szosówką daje 90

nie znasz innych tras tylko przełęcz Karkonoska ?? rusz dupe w Gorce , to zweryfikuje Twoje podejście do prędkości i skila
www.velotech.pl

#10
Piotr pisze:nie to Ty wpadnij i ja ustawie trase , zobacze kozaka jak śmiga , bo ja po płaskim to szosówką daje 90

nie znasz innych tras tylko przełęcz Karkonoska ?? rusz dupe w Gorce , to zweryfikuje Twoje podejście do prędkości i skila
Owszem znam inne trasy ale nie uznaję czegoś takiego że jak idę na rower to muszę dojechać na miejscówkę pociągiem albo autobusem.
A pcham się na Przełęcz Karkonoską bo ją uwielbiam - ten katorżniczy podjazd a później zjazd ... :lol:
Czasami się pcham w teren.
Nie jestem kozakiem Mości Panie ... ja po prostu coś tam sobie jeżdżę :-P

#13
hit00r pisze: Owszem znam inne trasy ale nie uznaję czegoś takiego że jak idę na rower to muszę dojechać na miejscówkę pociągiem albo autobusem.
To chłopie nie pojeździsz za dużo...
hit00r pisze: A pcham się na Przełęcz Karkonoską bo ją uwielbiam - ten katorżniczy podjazd a później zjazd ... :lol:
No to super, w mtb chodzi o to żeby podjechać asfaltem i zjechać asfaltem...
hit00r pisze: Czasami się pcham w teren.
No i wsio jasne.
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441

#14
Wojtas pisze: To chłopie nie pojeździsz za dużo...
hit00r pisze: A pcham się na Przełęcz Karkonoską bo ją uwielbiam - ten katorżniczy podjazd a później zjazd ... :lol:
No to super, w mtb chodzi o to żeby podjechać asfaltem i zjechać asfaltem...
hit00r pisze: Czasami się pcham w teren.
No i wsio jasne.
Wcale nie muszę robić tego podjazdu ASFALTEM ... są też boczne drogi prowadzące do głównej ostatniej jego części.
Natomiast sam asfalt jest tam tak mocno skatowany że można by uznać że to teren :mrgreen:
Polecam żebyś kiedyś się wybrał i sam zobaczył trudność :->
A tras mam u siebie multum więc ... MOGĘ POJEŹDZIĆ AŻ ZA DUŻO.
Gór wszędzie opór - z każdej strony.

#16
Piotr pisze:dawaj foty z jazd
Przeważnie jeżdżę sam więc niby jak :!: :?:
Ewentualnie foty roweru w terenie 8-)
Jestem mało fotogeniczny :mrgreen:
Znalazłem mocno stare foto ... no ale żebyś nie gadał że tylko asfalty się tym jeździ :-P
Załączniki
p0pb8517407.jpg

#17
hit00r pisze:jeżdżę sam
dlaczego mnie to nie dziwi :lol: :lol: :lol:

#18
cardamon pisze:
hit00r pisze:jeżdżę sam
dlaczego mnie to nie dziwi :lol: :lol: :lol:
Bo jesteś taki jak ja ;-) :?:
A tak na serio ... muszę się pchać sam bo to nie jest rower do XC ... ktoś na XC po pierwsze nie zjedzie tam gdzie ja swoim rowerem a po drugie będzie się męczył pod górę czekając na mnie aż się dowlokę.
Jedno z drugim nie gra.
Natomiast ludzie z rowerami DH pchają je godzinę i to ja musiał bym czekać na nich :-|
Czy teraz wszystko jest jasne :-P :?:

#19
No więc przyszedł czas aby coś ruszyć projekt :->
Stary damper mi się nie podobał więc wymieniłem na coś o zboczonej nazwie :mrgreen:
Najprostszy jego model ale to powoduje że uniknę problemów z przekombinowaną konstrukcją.
Do mojej jazdy wystarczy , no i ten wygląd jest zajebisty :-P :lol:
Przy najniższym ustawieniu rama ma 240 ugięcia na tyle :shock:
A odnośnie samej ramy - poszła do naszego forumowego magika od lakieru :mrgreen:
Zobaczymy co z tego wyjdzie bo osprzęt mam z najwyższej półki i leży zapomniany ;-)
PS - może ktoś z was miał podobny damper :?:
Chętnie poczytam opinie jego użytkowników.
Załączniki
Obraz 537.jpg

#20
No i stało się :lol:
Piękna robota naszego forumowego magika od lakieru - pozazdrościć umiejętności :!: :!: :!:
Nie mogę się doczekać jak poskładam do kupy :lol:
Załączniki
g (8).jpg
g (9).jpg
g (7).jpg
g (5).jpg
g (4).jpg
g (2).jpg
g (1).jpg
g (3).jpg

#21
No i jest :!: :mrgreen:
Teraz tylko poskładać do kupy i można lecieć ... na zakupy 8-)
Załączniki
20160301_164330.jpg

#23
skolioza pisze:dostała strzała od widelca z boku?
No najwyraźniej ... ale to nie moje dzieło bo jestem jej entym właścicielem :-P
Obydwa moje Octany mają wgniota od dwópuły :-/
I obydwa wgnioty to nie moja robota.
Majster od lakieru spisał się bardzo dobrze :mrgreen:

#24
Na razie tak to wygląda :mrgreen:
Lepsze zdjęcia w najbliższym czasie ... walka z suportem na kwadrat ... oryginalny , który pasował gdzieś pogoniłem i teraz trzeba rzeźbić :-/
Waga roweru jest zajebista ... 19 kg będzie na oko albo lepiej 8-)
Załączniki
Obraz.jpg

#27
Czasem nawet coś Ci wyjdzie ciekawego:)
Lodzermensch

#28
Dziękować :mrgreen:
Sprężyna wejdzie czerwona 450 bo to co jest teraz to masakra ... taka miękka :roll:
Będą lepsze foty w sobotę.
Powiem wam że różnica między srebrnym a czerwonym octanem jest kolosalna ... ta sama rama a właściwości jezdne zupełnie inne .
No i waga ... czerwony z 5 kilo mniej na wadze :mrgreen:

#30
skolioza pisze:Hitek, widzisz - jak chcesz to potrafisz ;-)
ładna maszyna!
No ale to nie Retro :mrgreen:
A czerwona to już nie ładna :roll: :?:
Będą lepsze zdjęcia to ocenicie ... jedna dziadowska fota wiele nie mówi.