#401
Nie ma czym.
Pierwsze wrażenia oszałamiające. Rower jedzie sam. Niska waga, węższe opony robią swoje. No i koła z piastami DT Swiss na sztywnych osiach po prostu bajka. Napęd 1x11 z kasetą 11-46 i tarczą 34T ciekawe doświadczenie. Nie mam jeszcze licznika, ale 40 km/h chyba pojedzie bez problemu na prostej. Jutro test w lesie.
Diamond Back Apex SE '96, Superior XP 939

#405
Bart pisze:
hit00r II pisze:
Bart pisze: Niska waga
Czyli ILE ?
12 ?
Powiem ci tyle, że niektóre w karbonie chciały by tyle ważyć.
Ale to mi NIC NIE MÓWI.
Więc ile ?
W ogóle jaki tam jest dokładnie osprzęt ?
Amor , koła , przerzutka , heble , wsporniki , kiera itp ?
Zakładaj kolejny temat a nie jakieś tajemnice 8-)

#408
aldek pisze:ze dwanaście dziewińćset pewnie. Ale ma duże koło, to dlatego
no i kube to to jednak nie jest, niestety.
Buehehehe!
Widzę że nadal jesteś w formie :mrgreen:

#411
Bart pisze:
aldek pisze:
Bart pisze::mrgreen: zmień sobie opis na "wiejski pajac "
Zamiast się tutaj niepotrzebnie sadzić, wsadź to cudo na wagę.
Wszyscyśmy ciekawi tej ramy, co zawstydza karbony
11 kg z ciężkimi padałami (0,54kg), licznikiem i koszykiem na bidon.
Nie rozśmieszaj mnie :-)
Tą wagę sam wyliczyłeś :-> ?
Rower na zwykłej alu ramie z kołami 29 cali na w miarę osprzęcie ma ważyć 11 kilo :!: :?:
WOLNE ŻARTY 8-)
To mój Scale na totalnym wypasie i mniejszych a co za tym idzie lżejszych kołach ważył 9,68 kg!
Weź to zważ i pokaż zdjęcie jak rower wisi na tej wadze.
Wtedy będzie wiadomo ile naprawdę.

#413
Bart pisze:Wezmę jutro elektroniczną wagę z pracy i sprawdzę dokładnie.

Producent podaje 11,4 kg. Mam napęd zmieniony na 1x11, także musi być sporo lżejszy.
hit00r II pisze:a co za tym idzie lżejszych kołach
Uważasz, że miałeś lżejsze koła od tych ???
Volkswagen też produkuje ekologiczne samochody.
Lodzermensch

#414
Bart pisze:Wezmę jutro elektroniczną wagę z pracy i sprawdzę dokładnie.
hit00r II pisze:a co za tym idzie lżejszych kołach
Uważasz, że miałeś lżejsze koła od tych ???
Czy znasz firmę Tune oraz wagi ich piast ?
Czy znasz firmę Soul ?
Czy coś ci mówi nazwa ZTR Alpine albo ZTR Arch EX ?
Jeśli tak to nie powinieneś zadawać takich dziwacznych pytań :->
Przednie koło waży u mnie 600 gram , tyłu nie ważyłem ale 800 gram to jest maks.
Pododawaj to sobie i porównaj 8-)
Gdybyś jeszcze miał w tym rowerze to : https://allegro.pl/29-tune-king-kong-zt ... 19400.html
Wtedy można by się spierać :mrgreen:
PS - weź wagę wiszącą do rowerów a nie jakąś tam do mięsa czy czegoś innego.
Tylko waga wisząca z uchwytem da ci prawdziwą odpowiedź.

#416
Bart pisze:Ja się nie znam. Może nie ma się czym jarać, ale w porównaniu do Cuba waga jest nieporównywalnie niższa.

Jeździ się wyśmienicie. Amorek jeszcze dziś dopompowałem bo był za miękki. Teraz to już w ogóle bajka.

Dobra... muszę chyba trochę ochłonąć... :oops:
Nie mam pytań, z 10 tysięcy kosztował?
Lodzermensch

#417
Bart pisze:Ja się nie znam. Może nie ma się czym jarać, ale w porównaniu do Cuba waga jest nieporównywalnie niższa.

Jeździ się wyśmienicie. Amorek jeszcze dziś dopompowałem bo był za miękki. Teraz to już w ogóle bajka.

Dobra... muszę chyba trochę ochłonąć... :oops:
Cieszy mnie że jarasz się nowym sprzętem , łączę się z tobą bo mam Sparka ... tyle że nie mogę go używać.
Na razie ładnie wygląda i to na tyle :-|
Ważne że to nowe jest lepsze i ładniejsze od tego słynnego Cube'a :lol:
Pomyśl nad tymi kołami co ci wkleiłem ... kolorem pasują a z taką niską masą miał byś + 10 do lansu oraz minute do przodu na maratonie 8-)
Ostatnio zmieniony 2018-08-30, 20:42 przez hit00r II, łącznie zmieniany 1 raz.
cron