garbus HAWK

#1
Witam!

Stwierdziłem, że ożywię mojego starego kumpla Hawka.
Na ramie ma wygrawerowane FAT BONE, ale podobno to jest RAZOR.

Postaram się wrzucić stare zdjęcia, zrobiłem na nim kupę kilometrów, oraz postępy z prac teraźniejszych.
Mam rower do jazdy na co dzień, więc nie spieszy mi się, ale pewnie nie obędzie się bez Waszej pomcy

HAWK!

#2
a dlaczego w 2000 + ? jesli to razor , to jest oczywiscie fatbonem i bedzie z roku 97 lub 98, czyli retro jak , jaki kolor ramy?? fabrycznie razor byl na stx rc, ale poza malowaniem i typem lakieru, oraz osprzetem ta asama rama byla we wszystkich fat bonach

#3
Szczerze to nie znam daty produkcji ramy, po prostu zobaczyłem, że cała reszta jest w 2000+ i poszedłem za tłumem. Rama bez lakieru jest, myślałem o malowaniu, ale wtedy nie widać byłoby niektórych frezunków i dlatego zastanawiam się nad anodą, ew. zostawię jak jest :)

#9
ramy hawka sa genialne, sztywne, wygodne, pancerne, i jak na tak mocna rame to dosc lekka, jak na tamte czasy, najwyzszy model czyli pro team cc, od najnizszego fat bona, roznil sie tylko tym ze lakier byl proszkowy, a kompletne rowery wazyly ponizej 10kg, wiec nie ma bolu, a z detali to tylko na gornym gussecie napis fat bone i logo hawka, i na lewym haku kola logo hawka, reszta czyli nalepki, mozna dorobic bez klopotu, a logo na glowke ktore w najwyzszych modelach bylo z aluminiowej blachy anodowanej, bedzie klopot dorwac, przy czym nizsze modele tez mialy w tym miejscu tylko nalepke pod lakierem

#13
Tak, ale to już przeszłość postaram się odbudować na częściach z epoki, wiem że linka powinna biec w ramie, ale teraz chciałbym mieć tarcze-fajnie wygląda zacisk między rurami wahacza. Mam stare hayesy magi
Obrazek

coś w tm stylu tylko mocowane na 1 śrubę.
Generalnie z grubsza brakuje mi kół, amortyzatora i manetek :(

#14
do przewodu hydraulicznego sa specjalne mocoweania przy ramie, a przewod idzie pod mufa suportu, ten maniek ze zdjecia pasuje idealnie ;)