Harcownik

#1
Witam, niedługo będę składał przełajówkę na starszych częściach ale tymczasem wstawiam rowerek złożony z jakiś rok temu. Niektóre częsci nowe, niektóre używane.

Rama: aluminiowa 45 cm
Widelec: Author Cr-Mo
Stery: Accent Airplane półzintegrowane
Mostek: Kore 110 x 25,4 mm
Top cap: KCNC
Podkładki: Ritchey
Kierownica: aluminiowa 580 mm
Chwyty: Bontrager Race X Lite
Sztyca: aluminiowa 27,2 x 400 mm
Zacisk: aluminiowy 31,8 mm
Siodełko: Selle Italia SLK Gel Flow
Hamulec przedni: Shimano M555
Hamulec tylny: Avid BB7
Tarcze: Promax 180/160 mm
Korba: Bontrager Race 44/32/22
Suport: BB-UN26
Kaseta: SLX 11-28
Łańcuch: HG-73
Przerzutka przednia: XT M771
Przerzutka tylna: Sora 3300 SS
Manetki: SRAM Plasma 3x9
Pedały: CB Candy C lub VP-55
Piasty: Author ACO-H04D
Zaciski: Dartmoor
Obręcze: Sun Rims Single Track 36H
Opony: Continental Speed King 26 x 2,3
Dętki: Continental
Opaski: Schwalbe

Zdjęcia: http://picasaweb.google.com/10128687744 ... 2025627410

Służył jako rower dojazdowy do pracy, zimą w teren i do sklepu po bułki :-)

#3
widelec jest kozak właśnie, taki miałem i miło się go użytkowało, a po łapach to bardziej daje pbone :/
na prawdę ten widelec idealnie pasuje do rami cromo ze srebrnymi dodatkami. do harcownika bardziej coś z alu albo wideł jakiś.
poza tym rower jakoś tak topornie się prezentuje . pewnie przez czarne ranty obręczy koła są jak od traktora, a korba jak od roweru DH.
nazwa wesoła.
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#4
Rower wygląda typowo dla nowizny, czyli ciężko &#8211; jak łopata grabarza albo emzeta bez baku.
Ale, wiadomo, takie czasy, taka estetyka, i w tej estetyce wygląda, z tym chromowanym widelcem, frapująco. Jak założysz mu obowiązkowy dziś widły z węgla, to czar pyśnie. :-D
Tak z ciekawości, ważyłeś go?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#5
Nie jest najlżejszy, coś koło 12,2 kg. Koła mi zostały z drugiego roweru, szerokie obręcze + szerokie opony i przez to trochę topornie. Na temat korby nic nie znalazłem w necie, jedynie na ebayu ktoś sprzedawał prawe ramię. Oryginalnie była z czarną anodą.

Do widelca da się przyzwyczaić :-) kwestia też ciśnienia w oponie.