#91
focker pisze:Kółka mam, tylna część wózka mam. Nie widzę więc w tym problemu - a za 80zł to mogę XT 739 co najwyżej kupić.
No to chyba że tak :->
A TEN ZAŚWINIONY BŁOTEM ENDORPHIN TO TWÓJ :!: :?:
Jeśli tak to dla czego nie ma o nim wzmianki w postaci tematu na forum :!: :?:

#93
Dobrze ze nie dales w opisie tych wszystkich rowerow bo juz Twoj opis nie miesci mi sie na ekranie :mrgreen:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#95
mcn pisze:W tej RD jest chyba włożona tytanowa śruba główna :-P
W tej chyba jeszcze nie dawali tytanu ... na 100% zaczęli od 952 ale możliwe że już 950 miała tytan.

#96
hit00r pisze:
mcn pisze:W tej RD jest chyba włożona tytanowa śruba główna :-P
W tej chyba jeszcze nie dawali tytanu ... na 100% zaczęli od 952 ale możliwe że już 950 miała tytan.
A nikt nie mógł założyć sobie tak po cichu?
Lodzermensch

#97
hit00r pisze:
mcn pisze:W tej RD jest chyba włożona tytanowa śruba główna :-P
W tej chyba jeszcze nie dawali tytanu ... na 100% zaczęli od 952 ale możliwe że już 950 miała tytan.
Tytanowa śruba główna była w M950. W 952 tytanowego nie było nic, tylko alu i stal.
SerwisBajka.pl i NieOceniam.pl

#98
Punkxtr pisze:
hit00r pisze:
mcn pisze:W tej RD jest chyba włożona tytanowa śruba główna :-P
W tej chyba jeszcze nie dawali tytanu ... na 100% zaczęli od 952 ale możliwe że już 950 miała tytan.
Tytanowa śruba główna była w M950. W 952 tytanowego nie było nic, tylko alu i stal.
No jak to nie było w 952 ... jest tytanowa taka odchudzona z dużym otworem.
Sam mam taką przerzutkę ... tam zawsze jest tytan drogi Panie :-)

#100
Zgadza się, w 952 jest rozwiercona stal nierdzewna.
Wracając do tematu 910 to przecież każdy głupi wie, że stalowe tam były ale tu ze zdjęć wygląda na tuning!

#101
focker pisze:W 952 w serii jest stal. Tytan jest w 950. Różnica w masie jest niewielka, bo śruba w 952 jest mocno powycinana. Jak nie wierzysz, użyj magnesu. Amen.
LOL :!: :shock:
Faktycznie ... to co niby w katalogu rowerowym ściemniali że ona jest tytanowa ... :?:
Zawsze byłem przekonany że to tytan :oops:

#103
No dobra- dziś spróbowałem nowej szerszej obręczy. Efekt ten sam. Po zbadaniu całości problemu dochodzę do wniosku, że to wina rozginających się tylnych widełek. Wszystko pracuje jak cholera. No cóż - elastyczność tytanu. Rama E1 rok młodsza ma już S-Stay - Wheeler odrobił lekcje.
Wyjścia są dwa - albo zamontować boostera (fuj) albo Magurę. Z dwojga złego chyba będzie więc Magura.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#104
Jak rama wiotka to kazdy hamulec slabo zadziala.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#106
Retromen pisze:Jak rama wiotka to kazdy hamulec slabo zadziala.
Chyba właśnie od tego jest booster, żeby zapobiec rozginaniu się wiotkich rurek, prawda?
pankierownik pisze:Z tym, że Magura ma booster w standardzie.
Właśnie o to chodzi. Booster przy katach to taki trochę paździerz. No i dziwnie będzie wyglądać jeden, z tyłu (z przodu nie ma potrzeby zakładać - poza tym szkoda Mańka szpecić). W Magurze podkowa jest elementem konstrukcyjnym hamulca, więc tak bardzo nie bije po oczach. Jedyne co by mnie mogło przekonać za opcją booster + kanty to jakaś fajna, niebanalna podkowa. Ktoś, coś? Zastanawiam się też na takim zamontowaniem boostera, żeby by pod hamulcem (od strony ramy) a nie na zewnątrz. Trochę jak w Magurze Evo2.

Przy Magurze oczywiście pozostaje kwestia wolnego wieszaka pod kanty. Z przodu sobie poradzę, bo mam zapasową podkowę od Mańka i mogę jej zrobić od góry małe harakiri, ale z tu żal będzie udydolić :(
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#107
Najlepiej załozyc booster pod canty i zobaczyc czy faktycznie pomogło.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#116
RaceFace już są - ale jakoś mi nie leżą. Najfajniej jednak będzie tu pasować Syncros - dlatego jestem skazny na ten model. Logo już troszkę inne niż w 1994 r. - ale jeszcze i tak nie jest źle.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#120
Nie popadajmy w paranoje. Nic nie bedzie lepiej pasowało niż te syncrosy.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
cron