Re: Ruski tytan :-)

#31
focker pisze:
2019-01-29, 16:57
W głosowaniu na rower roku było koło 50 głosów. Sory - 50 głosów! I meteorytyki coraz mniej. Mnie tez coraz rzadziej się chce tu zaglądać. Równia pochyła.
72
Bywały lata znacznie chudsze, bywały (bodaj 2x) i bardziej obfite w głosy Ostatnie głosowanie było ilościowo powyżej średniej więc to raczej słaby argument w tym kontekście
Oczywiscie obrazuje faktyczna ilość osób sledzaca forum ale coz.... to nie forum VW
Boom, moda minęły, pasionatow naszego pokroju jest ograniczona ilość i jakiś wielkich zmian się nie należy w temacie spodziewać
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

Re: Ruski tytan :-)

#32
Focker co do Gianta to rower mial zmienione przeze mnie siodelko ,kierownice ,pedały ,kompletne hamulce ,koła z oponami ,zaciski kół ,zacisk podsiodlowy ,stery ,mostek, Rd na xtr z długim wózkiem i amortyzator dwa razy, na koncu na kompletny judy XC) Zmian bylo dużo i opisywalem to kompleksowo bo jestem maniakiem sprzetu z tamtych lat i jeżeli jakis "kumpel" uważa takie czeste pisanie za głupote to całe szczęscie ,ze sie nie loguje tutaj ,bo to nie miejsce dla niego. Jeżeli na Tobie zrobilo wrazenie to co powiedział ,to nie mam wiecej pytań. Poskladalem w tamtym roku osiem rowerów. Gorszych ,lepszych ,niewazne ,podoba mi sie to. Podoba mi sie pisanie o tym i komentarze dobre czy złe. Podoba mi sie wiele rowerów na forum ale nie wszystko musi mi lezeć w 100% i nie porownuj mojej krytyki do wylewania pomyji bo nakrecasz sam chorą sytuacje jakąś.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

Re: Ruski tytan :-)

#33
No ok - ja już nie wiem co mam więcej napisać więc na tym zakończmy. Nie jestem w obowiązku akceptowania wszystkich komentarzy i też mam prawo się na ich temat wypowiadać. Tyle.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

Re: Ruski tytan :-)

#35
Dokładnie, mnie tam nie przeszkadza, że ktoś coś krytykuje czy mu się nie podoba. Forum klakierów obklaskiwujących się nawzajem to zakłamanie moim zdaniem, skoro ktoś coś wystawia publicznie to nie może się samych ochów i achów spodziewać. Jednemu się podoba innemu nie. Np ja się upieram, że retro MTB to max do 1995 roku i każdemu co wystawi coś świeższego to wytknę. Nie każdy musi podzielać zdanie innych. Co się tak spinacie? Ale mnie osobiście ta rama tytanowa się podoba, retro nie retro, ruska nie ruska, 1995 czy nowsza newermajnd. Zawsze miałem słabość do tego egzotycznego materiału a nigdy takowej nie miałem. Tu muszę się pożalić, dziś właśnie pękła się mi była a zacna i dziś markowa CrMo rama ;-((((((((((((((((( Jestem zdruzgotany, mam miesiąc do końca fabrycznej gwarancji ale nie wiem jak się to skończy bo rower i obostrzenia typu składany przez autoryzowanego dealera ;-). Proszę słać kondolencje.
PŁACĘ ZŁOTEM ;-) Tioga Psycho K Skin Wall; Kierownica alu Zoom 130 lub 150 złotawa, Mostek ahead czarny i srebrny ControlTech mocowanie kiery na jedną śrubę, 1i 1/8 cala ,120-135mm

Re: Ruski tytan :-)

#36
Normalnie wybuchła druga Zimna Wojna :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

Re: Ruski tytan :-)

#39
Po dłuższej przerwie, ponad rocznej coś tam się dozbierało i w zasadzie można stworzyć cały rower.

Na początek założyłem stery. Najpierw połakomiłem się na FSA Orbit X bo ważą 93 gramy ale jedno z łożysk jest do wymiany... Następnie postanowiłem rozdziewiczyć swoje pudełkowe WCS-y. Prawdopodobnie będę się trzymał początkowych założeń i rower dostanie rurki WCS-a wraz ze sterami już na stałe. Mam fajną sztycę tytanową (dzięki Marcin74! :-) ) i kierownice Titec-a, fajnie by to mogło w parzę zagrać ale jest problem z mostkiem. Na magazynie brak czegoś co by mogło się zgrać z tymi częściami więc póki co będzie Ritchey.

Rozterki są również z widelcem. Iść w stronę amortyzatora czy na sztywno. Zrobiłem przymiarkę Bombera Z2 Super Fly oraz P-Bona od Cannondale-a. Jeżeli patrząc na geo to P-Bone bierze górę nad Bomberem ponieważ moim zdaniem wszystkie kąty są jak ta lala zachowane. Marzocchi wygląda trochę na granicy. Co do koloru P-Bona.... wiem, że czarny byłby lepsiejszy ale niestety nie było wyboru... Można przemalować ale do widła mam jeszcze ramę w tym samym kolorze i trochę szkoda to zmieniać.

Na razie nie mam więcej zdjęć więc będą tylko dwa poglądowe z przymiarek:

Obrazek

Obrazek
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

Re: Ruski tytan :-)

#41
Jest jeszcze plan B na kokpit. Na razie założony W.C.S. ale dzisiaj skompletowałem alternatywę, która będzie chyba lżejsza od Toma. Do tego wszystkiego jeszcze tytanowa sztyca. :-)
Wspornik Syntace jest bardzo lekki w dodatku udało się kupić nowy za niewielki pieniądz no i fajnie się komponuje z kierownicą Titec-a


Obrazek
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

Re: Ruski tytan :-)

#44
DOMAN pisze:
2020-05-04, 14:49
F99

Dokładnie,

Most mega lekki, i ma fajne okienko, przez które widać rurę sterową. Szukałem go od dawna w rozsądnym pieniądzu aż udało się trafić nówkę. Nietrafiona długość u poprzedniego właściciela. Z tą kierownicą fajnie się zgrywa. Kierownica też jest ultra lekka. Waga zestawu kierownica + mostek 290 gram (mostek 125g., kierownica 165g.)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900