Po długich poszukiwaniach, trafił mi się Cannondale Delta V 500. Zawsze podobały mi się Cannony na tej ramie i nareszcie mam jednego z nich. Rower jest w nie najgorszym stanie, na pewno oddam amortyzator do serwisu. Mam trochę ciekawych części, które mogę założyć, ale nad tym będę myślał, po serwisie amora, postępy z prac, będę starał się ukazać na forum. Po za świetnym malowaniu, moją uwagę zwróciła waga całego roweru, mimo że jest obwieszony częściami z niskiej półki.
Jaki jest rok produkcji?
Po świętach postaram się wrzucić lepsze zdjęcia.
#4
To logo na główce było używane w latach 1990-1996.
http://vintagecannondale.com/info/serial_numbers/
Pod powyższym linkiem znajdziesz też sposób na odgadnięcie daty produkcji.
Jakiś czas temu prezentowałem tu model M500 w identycznym malowaniu z roku 1994.
http://vintagecannondale.com/info/serial_numbers/
Pod powyższym linkiem znajdziesz też sposób na odgadnięcie daty produkcji.
Jakiś czas temu prezentowałem tu model M500 w identycznym malowaniu z roku 1994.
#6
Grzesiek 14, Jaka waga skoro wazyłeś? Te ramy nie wyglądają na lekkie) Baza dobra. Koniecznie korba Coda.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#7
Może nie wyglądają ale cięzkie nie są:)Retromen pisze:Grzesiek 14, Jaka waga skoro wazyłeś? Te ramy nie wyglądają na lekkie) Baza dobra. Koniecznie korba Coda.
Lodzermensch
#8
Pogrzebałem trochę w Internecie i prawdopodobnie jest to rocznik 94'.RS pisze:To logo na główce było używane w latach 1990-1996.
http://vintagecannondale.com/info/serial_numbers/
Pod powyższym linkiem znajdziesz też sposób na odgadnięcie daty produkcji.
Jakiś czas temu prezentowałem tu model M500 w identycznym malowaniu z roku 1994.
Zwarzyłem ramę z widelcem + kapsel + prowadnica linek + hak, wyszło 3.2 kg.
#9
Nieźle. Jak ważylem Kastle to sama rama wyszla 2.6 kg
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#12
PRZEPIĘKNY!
No ale moja opinia nie jest obiektywna bo mam słabość do Killera.
Rama w sobie jest zajebiście lekka jak na tamte czasy.
W twoim są ładne // wspaniałe kolory.
Chciał bym żeby moja Vałka takie miała
No ale moja opinia nie jest obiektywna bo mam słabość do Killera.
Rama w sobie jest zajebiście lekka jak na tamte czasy.
W twoim są ładne // wspaniałe kolory.
Chciał bym żeby moja Vałka takie miała
#13
Mogę ci zrobić serwis amorka :D
Z moim się męczyłem to teraz mam wprawę
Rama świetna w tym kolorze
Z moim się męczyłem to teraz mam wprawę
Rama świetna w tym kolorze
#14
Nie ma co grzebać. Zajrzałeś do linku ode mnie? Dwie pierwsze litery numeru wybitego na mufie suportowej podadzą rok i miesiąc produkcji.Grzesiek 14 pisze:Pogrzebałem trochę w Internecie i prawdopodobnie jest to rocznik 94'.RS pisze:To logo na główce było używane w latach 1990-1996.
http://vintagecannondale.com/info/serial_numbers/
Pod powyższym linkiem znajdziesz też sposób na odgadnięcie daty produkcji.
Jakiś czas temu prezentowałem tu model M500 w identycznym malowaniu z roku 1994.
Zwarzyłem ramę z widelcem + kapsel + prowadnica linek + hak, wyszło 3.2 kg.
Chyba, że numer masz na rurkach tylnego trójkąta, to jest starszy niż 93 (a młodszy niż 85).
Ten mój, to M600 (literówka, przepraszam).
Kierownica faktycznie paskudna, ale najgorsze są hamulce (i klamki) - tu powinny być canti. Z przodu na tym cholernym kiwaczku, którego wywaliłem, bo do łatwego ustawienia są chyba potrzebne hamulce Dia Compe z regulacją poprzez docisk śrubą.
#15
Zaglądałem też linku od Ciebie, jeżeli dobrze sprawdzałem to literka F to rocznik 94', czyli by się zgadzało.
Kierownica i reszta części idą do wymiany. Rower wygląda tak jak go kupiłem.
Czajnikmtb, dzięki za propozycję, ale mam kumpla, który zajmuje się profesjonalnym serwisem HeadShock'ów
Kierownica i reszta części idą do wymiany. Rower wygląda tak jak go kupiłem.
Czajnikmtb, dzięki za propozycję, ale mam kumpla, który zajmuje się profesjonalnym serwisem HeadShock'ów
#16
Wygląda zatem na to, że w 1994 malowali wszystko jak leci tak samo. A my się tu zachwycamy masówką
#18
Dobra już ogarnąłem. Po drugiej stronie mufy suportowej są wybite nr, tylko że są prawie nie widoczne, akurat w tym miejscu jest chyba więcej lakieru. Dwie pierwsze litery do EA, czyli wychodziło by że jest to rok 93 lub niższy.
#19
Poziome haki były w ofercie jeszcze w 1995 w Killerach,
W 94 takie malowanie jak Grześka miał Killer V 3000 a Delta V 500 była w jednolitym kolorze z dziwacznym Headshokiem,
Z kolei widelec wygląda na 1995 rok, wcześniej były inne,
Przynajmniej tak widać w katalogach,
W 94 takie malowanie jak Grześka miał Killer V 3000 a Delta V 500 była w jednolitym kolorze z dziwacznym Headshokiem,
Z kolei widelec wygląda na 1995 rok, wcześniej były inne,
Przynajmniej tak widać w katalogach,
Re: Cannondale Delta V 500
#20Rama z amorkiem wróciła z serwisu. Amor okazał się być w bardzo dobrym stanie, wystarczyło tylko ponowne smarowanie. Powoli więc będę mógł brać się za składnie.
Re: Cannondale Delta V 500
#21To jest PRZEPIĘKNE! I szczerze ci zazdroszczę!
Co prawda to nie mój ukochany Killer V500 ale i tak rewelacja!
Co prawda to nie mój ukochany Killer V500 ale i tak rewelacja!
Re: Cannondale Delta V 500
#22Też nie mogę się na tą ramę napatrzyć
Mam kilka fajnych części i powoli będę składał, brakuje mi tylko jakiś cirkawych kół i korby.
Mam kilka fajnych części i powoli będę składał, brakuje mi tylko jakiś cirkawych kół i korby.
Re: Cannondale Delta V 500
#24Ociężały połamaniec to twój Sauperjor z jedną zębatką z przodu ale to nic bo przecież możesz stanąć i sobie zamienić na inną jeśli okaże się że jest za wolno albo za ciężko
A tak na poważnie twój rower NIGDY NIE BYŁ I NIE BĘDZIE kultowy ani ładny , natomiast ten Cannondale zawsze był i będzie pożądany przez tych co mają pojęcie.
Tyle w temacie.
Re: Cannondale Delta V 500
#25Nie sposób mi się z Tobą nie zgodzić.hit00r II pisze: ↑2019-01-13, 20:43Ociężały połamaniec to twój Sauperjor z jedną zębatką z przodu ale to nic bo przecież możesz stanąć i sobie zamienić na inną jeśli okaże się że jest za wolno albo za ciężko
A tak na poważnie twój rower NIGDY NIE BYŁ I NIE BĘDZIE kultowy ani ładny , natomiast ten Cannondale zawsze był i będzie pożądany przez tych co mają pojęcie.
Tyle w temacie.
Lodzermensch
Re: Cannondale Delta V 500
#27Kibicuje bo zapowiada sie super rower! Dawaj na biezaco postepy z prac!
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Re: Cannondale Delta V 500
#28Bardzo się śliniłem kiedyś do Killera... czekam z niecierpliwością na postępy
Re: Cannondale Delta V 500
#29Skolioza, ale to Delta a nie Killer, te nowsze nie miały wydłużonych haków co dawało nam ładniejszą sylwetkę, te starsze przez te haki mi jakoś się nie podobały
Re: Cannondale Delta V 500
#30KOzak!!!
Ale dużo bardziej jaram się , że w końcu zrobiłeś porządne zdjęcia :) Jak dla mnie jesteś jednym z ciekawszych "budowniczych" na forum. Niestety prezentacja Twoich rowerów przez ****** zdjęcia bardzo kulała . Teraz jest o niebo lepiej ! Pozdro
Ale dużo bardziej jaram się , że w końcu zrobiłeś porządne zdjęcia :) Jak dla mnie jesteś jednym z ciekawszych "budowniczych" na forum. Niestety prezentacja Twoich rowerów przez ****** zdjęcia bardzo kulała . Teraz jest o niebo lepiej ! Pozdro