#31
Retromen pisze:Rama jest czymś zabezpieczona bo alu się nie ściera.
Gdyby była zabezpieczona to byś jej tak nie wypolerował.
Pot będzie widać na tym i tyle.
Ja mam tak samo z korbą Race Face ... jedno ciśnięcie w upale na Odrodzenie i korba już nie jest taka piękna bo kapiący pot pozostawia "trwałe" ślady :-/

#32
Mammoth zostawiał po polerce ślady na szmatce po GT nie było śladu alu... Hmmm ślady po tlustych palcach np. są widoczne mocno....
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#34
Jaki model konkretnie? O mniejszym ,czy większym skoku?
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#36
Ten co mam Manitou wygląda na w miarę duży skok. Też chyba 80mm...
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#38
Jest taki wysoki) Z tyłu reguluje się wysokość całej konstrukcji. Może i wymienił bym tego Manitou ale wygląda jak nowy i szkoda mi go.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#39
Manitou w tamtych latach podobnie jak Marzocchi przy tym samym skoku co Rs były krótsze od niego, o ok 1-1,5 cm, pamiętam jak ludzie popełniali błędy zmieniając amora geo się kaszaniło - patrz B. Słodki u nas w Krakowie, po zmianie amora na RS jego full odzyskał dobre prowadzenie.
www.velotech.pl

#42
Wszystko co metalowe i srebrne po jej użyciu zamienia się w lustro :lol:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#44
Czego byś na końcu nie zastosował to i tak trzeba odwalić żmudną robotę ze szlifowaniem papierami, bo bez tego to rys milion wyjdzie i ogólnie szkoda prądu. Robiłem ostatnio pedały szosowe na lustro, na koniec zabezpieczyłem woskiem i faktycznie po 5 wyjazdach było Ok. A teraz... 😂

#46
Cóż począć...uwielbiam sam moment polerowania :mrgreen:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#47
Piotr pisze:nie poleruje się pow anodowanych albo "painted aluminium" bo z tego gówno wychodzi.
Akurat temat polerowania anody ciągnie się ze mną w moich projektach i mogę co nieco napisać.

W skrócie:

Można usunąć warstwę anody i wypolerować element ale jest to bardzo czasochłonne, bo musimy usunąć 100% anody. Jeśli nie zrobimy tego dokładnie będziemy mieć ciapki. Kolejna sprawa jest taka, że gołe alu musimy później zabezpieczyć.

Dziwię się trochę, że cały czas piszecie o śladach potu na wypolerowanym alu, problemach w jego zabezpieczeniu, itd. Wielokrotnie pisałem już, że jest na to sposób stu-procentowy, a więc zastosowanie wosku Collinite 476s.

Ja właśnie usunąłem anodę z korby do Diamondback`a i zabezpieczyłem tym woskiem. Trzyma bardzo długo. Nawet pół roku na rowerze używanym codziennie. Tak zabezpieczam korby, wypolerowane szczęki hamulców, itd.
Wheeler Cross Line 3000 `93 -RESPAWNED
Alpinestars Cro-Mega LX `92 -IN PROGRESS
Breezer Thunder `92 -RESPAWNED
DB Axis `91 -IN PROGRESS

#48
90s_fan pisze: Dziwię się trochę, że cały czas piszecie o śladach potu na wypolerowanym alu, problemach w jego zabezpieczeniu, itd. Wielokrotnie pisałem już, że jest na to sposób stu-procentowy, a więc zastosowanie wosku Collinite 476s.
Muszę to nabyć bo moja korba RF obecnie szpeci niż zdobi ... :-|

#49
90s_fan, Dzięki przetestuje na pewno.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#50
Ostatnia zmiana. Mostek od kolegi z forum. Kore pasuje elegancko i jego 120mm bardzo mi pasuje.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
Załączniki
20180930_134648-2064x1548.jpg
20180930_134636-2064x1548.jpg

#51
Wszystko pięknie ale na tym zdjęciu nic nie widać bo jest zajebiście przejaskrawione ... no i gołe alu jeszcze to potęguje.
Zrób jakieś normalne foty.

#52
90s_fan pisze:
Piotr pisze:nie poleruje się pow anodowanych albo "painted aluminium" bo z tego gówno wychodzi.
Akurat temat polerowania anody ciągnie się ze mną w moich projektach i mogę co nieco napisać.

W skrócie:

Można usunąć warstwę anody i wypolerować element ale jest to bardzo czasochłonne, bo musimy usunąć 100% anody. Jeśli nie zrobimy tego dokładnie będziemy mieć ciapki. Kolejna sprawa jest taka, że gołe alu musimy później zabezpieczyć.

Dziwię się trochę, że cały czas piszecie o śladach potu na wypolerowanym alu, problemach w jego zabezpieczeniu, itd. Wielokrotnie pisałem już, że jest na to sposób stu-procentowy, a więc zastosowanie wosku Collinite 476s.

Ja właśnie usunąłem anodę z korby do Diamondback`a i zabezpieczyłem tym woskiem. Trzyma bardzo długo. Nawet pół roku na rowerze używanym codziennie. Tak zabezpieczam korby, wypolerowane szczęki hamulców, itd.
A propo zabezpieczenia gołego aluminium. Konsultowałem temat ze znajomym który produkuje farby przemysłowe, i okazuje się, że jest lakier bez barwny na gołe aluminium. On to produkuje, nanotechnolia i inne cuda. Ale zasada jest prosta, lakier reaguje z utleniającym się aluminium. Nie można lakierować od razu ładnego spolerowanego elementu. Musi poleżeć, musi delikatnie zaśniedzieć, ale mówimy tu o kilku% w stosunku do idealnej powierzchni. Malują tym gołą stal, np jakieś krzesła ogrodowe itp w surowym wykończeniu, i ten lakier robi robotę. Kupiłem wiosną puszkę, może zimą przelakieruje GT, a napewno póki mam w kawałkach AMP pójdzie pod pistolet.

#53
Rower narazie nie stracil nic z polysku ,sam jestem zdziwiony....
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#55
corrado1111 pisze:
hit00r II pisze:Wszystko pięknie ale na tym zdjęciu nic nie widać
Może idź do lekarza od oczów? :mrgreen:
Ech ... zdjęcie jest przejaskrawione i źle wygląda :-|
A wystarczyło przyciemnić w programie do obróbki zdjęć.

#56
hit00r II pisze:
corrado1111 pisze:
hit00r II pisze:Wszystko pięknie ale na tym zdjęciu nic nie widać
Może idź do lekarza od oczów? :mrgreen:
Ech ... zdjęcie jest przejaskrawione i źle wygląda :-|
A wystarczyło przyciemnić w programie do obróbki zdjęć.
Przepraszam
Lodzermensch

#57
hit00r II, rower tak sie swieci ,ze automatyka aparatu samsunga galaxy tab s3 wariuje
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#59
Wazne ze rower ten sam
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#60
Mi ten Maniek tu nie leży. Chodź wizualne pasuje to mi Gtki zawsze będą kojarzyć się z Rock Shokiem. Wymieniłbym tez kierownice na Kora do zestawu . Poza tymi niuansami :lol: świetna maszyna 8-)
cron