#61
corrado1111 pisze: Po pierwsze to trochę przyhamuj z tym rynsztokowym językiem bo na jednym gównie się nie ślizgaliśmy.
A po drugie to popsułeś ładne koła i teraz je każdemu wciskasz, nie wiem jak można się jeszcze tym chwalić.
Triace jest normalny, w przeciwieństwie do Ciebie.
Lepiej się rozpędź i uderz głową w ścianę tak mocno aż będziesz miał reset :->
Nie chcę niczego wciskać na siłę bo koła mają się dobrze w moim zielonym złomku ale gdyby komuś pasowały do lepszej maszyny to dla czego nie :?:
Popsułem ... no tak oczywiście oryginalne obręcze są dostępne od ręki żeby sobie zapleść i można je bez problemu nabyć u dystrybutora ... zwłaszcza w PL :!:
Jak czytam te twoje przesycone goryczą brednie to mi się słabo robi - taki głupio mądry cwaniaczek.
Dobra koniec tematu :!:

#62
hit00r pisze:
corrado1111 pisze: Po pierwsze to trochę przyhamuj z tym rynsztokowym językiem bo na jednym gównie się nie ślizgaliśmy.
A po drugie to popsułeś ładne koła i teraz je każdemu wciskasz, nie wiem jak można się jeszcze tym chwalić.
Triace jest normalny, w przeciwieństwie do Ciebie.
Lepiej się rozpędź i uderz głową w ścianę tak mocno aż będziesz miał reset :->
Nie chcę niczego wciskać na siłę bo koła mają się dobrze w moim zielonym złomku ale gdyby komuś pasowały do lepszej maszyny to dla czego nie :?:
Popsułem ... no tak oczywiście oryginalne obręcze są dostępne od ręki żeby sobie zapleść i można je bez problemu nabyć u dystrybutora ... zwłaszcza w PL :!:
Jak czytam te twoje przesycone goryczą brednie to mi się słabo robi - taki głupio mądry cwaniaczek.
Dobra koniec tematu :!:
Tak się składa że egzemplarz kół, które posiadasz trafiły do Ciebie ode mnie przez mojego kumpla. Więc wiem jak wyglądała tylna obręcz, owszem była popękana. Sam planowałeś jej naprawę na początku ale później zjechałeś na niej na flaku z tego swojego epickiego zjazdu czym ją zabiłeś na amen.
Zrozumiałbym jakbyś po tym wszystkim założył tą obręcz DT i jeździł dalej jak dziki, ok.
Ale po tej operacji to nie są koła do podziwiania bo to już jest rzeźba, w życiu bym tego do roweru nie założył. A Ty miałeś je chyba we wszystkich już rowerach i mamy je podziwiać jako klasykę.
Wolałbym szukać do skutku koła na dawcę niż robić taką manianę, no ale inne Twoje renowacje potwierdzają że po prostu tak lubisz, nic na to nie poradzę. I nie wyzywaj mnie od głupków, nie dam się sprowadzić do Twojego poziomu, nie masz co próbować. Może u Ciebie na podwórku takie teksty są fajne ale tu jest forum normalnych ludzi więc spróbuj się dostosować z wypowiedziami bo słabo się to czyta.

Sorry Triace za offtopa.
Lodzermensch

#63
corrado1111 pisze: Tak się składa że egzemplarz kół, które posiadasz trafiły do Ciebie ode mnie przez mojego kumpla. Więc wiem jak wyglądała tylna obręcz, owszem była popękana. Sam planowałeś jej naprawę na początku ale później zjechałeś na niej na flaku z tego swojego epickiego zjazdu czym ją zabiłeś na amen.
Zrozumiałbym jakbyś po tym wszystkim założył tą obręcz DT i jeździł dalej jak dziki, ok.
Ale po tej operacji to nie są koła do podziwiania bo to już jest rzeźba, w życiu bym tego do roweru nie założył. A Ty miałeś je chyba we wszystkich już rowerach i mamy je podziwiać jako klasykę.
Wolałbym szukać do skutku koła na dawcę niż robić taką manianę, no ale inne Twoje renowacje potwierdzają że po prostu tak lubisz, nic na to nie poradzę. I nie wyzywaj mnie od głupków, nie dam się sprowadzić do Twojego poziomu, nie masz co próbować. Może u Ciebie na podwórku takie teksty są fajne ale tu jest forum normalnych ludzi więc spróbuj się dostosować z wypowiedziami bo słabo się to czyta.

Sorry Triace za offtopa.
Koła się nie rozleciały od jazdy na flaku ... gdybyś uważniej czytał tamten temat to byś wiedział :-|
Wjechałem raz na Odrodzenie i poległy na podjeździe - obciążenie było zbyt duże .
Sam zjazd nie miał nic do rzeczy ... po za tym zostałem zwieziony do domu samochodem 8-)
Ty masz dojścia do super stanów to dobrze - ja wolę używać a nie patrzeć.
Nie znajdziesz Crossmaxa jako dawcę ... go dy już ma być dawcą to takie koło jest zarżnięte - obręcz zdycha jako pierwsza.
I nie pisz mi że tu jest forum normalnych ludzi a ty jesteś jednym z nich bo czepiasz się wszystkiego i gdzie się tylko da.
No chyba że czepianie się dla zasady to jest coś normalnego :->
Nie pozwolę tobie żebyś pisał głupoty pod moim adresem - masz pecha bo jestem uparty tak samo jak ty.
Triace - zgłoś nasze wywody do Skoliozy niech to wywali i po sprawie :-P

#65
Kto sie czubi ten sie lubi)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#66
Kończąc dyskusję na temat crossmaxów, kolejne odchudzenie, nie spodziewałem się, że da taki zysk wagowy, tym bardziej że sztyca dłuższa od starej o +- 6 cm, lżejsze od starego zestawu 220 gr. Easton ct 2 + flite titanium. Rower schudł już 0,5 kg :)
Załączniki
13214771_1726847287586089_1019156921_o.jpg

#70
oponami duzo mozesz zrobic. lekkie detki plus jakies schwalbe 400g i bedzie 10kg
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#73
na asfalcie ida jakbys jechal szosowka
na szutrach juz trzeba uwazac bo troche znosza na zakretach
w teren :?: nie radze :idea:
.........................................................................................

kiedys na szosowym maratonie wykrecilem na Plumach srednia 39km/h ...dystans 100 ;) tak jak mowilem ida jak szosowka
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#75
Taka opona w mtb poprostu niewyglada....
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#77
Skoro tak :-D
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#79
Jezeli mtb po asfalcie smigasz to oponki beda idealne.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#81
Jakie zmiany w planach? Rd lx wek :lol:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#82
W kolejnej kolejności opony które wyzej wymieniłem,a co do reszty jeszcze zobaczymy ale napewno cały naped ulegnie zmianie. Ma być retro i lekko. Może 1x8..

#84
Jak 80% asfalt to 1 blat w wiekszosci wystarczy ale rower straci harakter. Predzej widel sztywny zapodaj.Osobiscie widzial bym tutaj lekkie retro xc, SID z przodu, szary xtr...)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#85
Wszystko zależy od potrzeb, posmigam na 1x8 jak bedzie źle, wrzuce 2x8 i tyle. Sida narazie nie zakladam ze wzgledu na mały zysk wagowy. Chyba że jako ostatnie szlify, czas pokaże ;-) Jedno jest pewne, odchudzanie to droga zabawa i lepiej jej nie zaczynać :-D

#86
Czesto odchudzanie nie ma tez sensu. Moim zdaniel latwo popasc w ta chorobe) Do poprawy "lekkosci" jazdy priorytetem sa kola. Tutaj czuc kazde 100g.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#87
Zawsze chciałem mieć lekkie mtb, finanse pozwalają, więc czemu nie realizować marzeń:) próbuje znaleźć jeszcze warunki żeby jak najwiecej jeździć.. :roll:

#89
Panowie przyszedł żółty trek, no jest trochę zmęczony, nie powiem, ale dla dziewczyny w sam raz bo ona i tak nie będzie dbała. Na odstrzał pójdą koła i hamulce, pomożecie mi wycenić? Chyba że się jej nie spodoba to będzie na części całość raczej.
Załączniki
13219658_1728117350792416_1864515880_n.jpg
13220045_1728117304125754_892832512_n.jpg
13220145_1728117297459088_339817636_n.jpg
13219581_1728117290792422_551735774_n.jpg
13236310_1728117317459086_843194016_n.jpg
13249444_1728117300792421_1871284454_n.jpg

#90
Hamulce trudno będzie sprzedać - one nie są jakoś specjalnie poważane, a do tego są w kiepskim stanie.
I to mocowanie Treka z tyłu - do niczego nie pasują. No chyba, że trafi się jakiś fanatyk starszych treków na tarczówkach.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .