#61
sam sobie kup
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#62
Waga Parktool w naszym sklepie rowerowym wskazała wartość 10,5 kg ... sądziłem że będzie lepiej :-/
Jakie trzeba mieć części żeby to ważyło poniżej dychy :!: :?:
Opony mam lekkie więc to nie waży...
Kierownice wymieniłem na Ritchey WCS Carbon współczesną to samo mostek WCS bo dłuższy niż Thomson i wizualnie nie jest taki klockowaty.
To oczywiście nie jest zgodne z epoką ale nie ma być.

#63
Takie tam porównawcze z normalnym sztywniakiem :-P
Waga 10,5 kg wydaje mi się być ciut za niska skoro Strike waży 10,65 i jest odczuwalnie lżejszy gdy się go podnosi :-/
Załączniki
IMG_20160323_141146.jpg
IMG_20160323_141115.jpg
IMG_20160323_141028.jpg
IMG_20160323_141018.jpg

#64
Co Ty z tą wagą? Jak podnosiłem Scapina to moim zdaniem jest mega lekki i to wystarczy :mrgreen:
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#65
Retromen pisze:Co Ty z tą wagą? Jak podnosiłem Scapina to moim zdaniem jest mega lekki i to wystarczy :mrgreen:
Po to się pcha lekkie części żeby rower nie ważył 12 kilogramów :->
Gdy ty podnosiłeś był cięższy ... nie było kasety XTR oraz papierowego mostka WCS i kierownicy WCS :mrgreen:
cron