GT Tequesta

#1
Witam do pokazania mam rower z którym już jestem ponad 10 lat GT Tequesta All Terra. Będę się starał rower trzymać w epoce oraz szukać fantów z dawnych lat

Korby LX 400
biegi tył Deore LX
opony Conti X king 2.0
siodło GT 9 było w stanie idealnym ale pies mi pogryzł :/ !!
przednia piasta raczej z epoki exage bo tył była wymieniona jak kolega zauważył na coś nowego :(
przednie biegi exage 500

Jakiś czas temu rower dostał nowe linki, regulację biegów, opony, suport. Tematy które chce ogarnąć to wymienić te plastikowe pedalstwo, znaleźć siodło z epoki i z czasem wymienić korby i latać nim dalej :)

wrzucę więcej fotek jak tylko pogoda się poprawi


Ogólnie to tylnie hamulce wyglądają hmm dziwnie, ale dają radę

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

#8
ładnie
widziałeś co Adam zrobił z niego.
Postaraj się, może jakiś skinwall się trafi?
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#10
A ja z doświadczenia odradzam pakowanie się w stare opony - dużo z nimi problemów w użytkowaniu.
W swoim specu z 1990 w ostateczności założyłem race kingi bo potrzebowałem czegoś pewnego na wyjazd i to była najlepsza decyzja:).
Rozglądaj się za kołami, pedałami, korbą itd:) może od razu jakiś DX:)

#11
niektóre się starzeją brzydko, inne nie albo wcale. Ważne, by je upolować w dobrym stanie, co - wbrew pozorom - czasem się udaje.
Ritchey Megabite mam w paru rowerach, absolutna klasyka, i nie ma dramatu.
Ale np. darty/smoki choć wyglądały na nowe, cycki nawet jeszcze miały, to wybąbliły już po pierwszym pompowaniu do regulaminowych 60 psi.
Trzeba próbować.
Co do grupy dx, to dla samej klasy działania (zwłaszcza z thumbami) przerzutki warto. Korbę to czy ja wiem, ta jest fajna.
Niemniej, najpierw przywrócił bym te koła do chwały (co z nimi zrobiłeś?), no i siodełko jakieś wyszukał. Turbo albo stary Ritchey Logic, na allegro dużo tego sie trafia.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#12
do wiosny ogarnę rower i smaczki każdy grosz ładuje teraz w dom i nawet sprzedałem swój ukochany samochód no ale to tylko rzecz nabyta jak to się mówi :P . Jeśli chodzi o koła to są koła ritchey tylko z tyłu mam wymienioną piastę, a czemu to już nie pamiętam to było dawno :) Fajnie by było ogarnąć jakiś bidon z epoki z napisem GT, Jeśli chodzi o korby to dwie kasety są delikatnie skrzywione, ale podczas jazdy nie stwarza to problemu. Oryginalnie miałem opony Kendy kremowe

#22
o o o ..
popieram gerwazego
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#25
Ladne fotki, rower tez) Kazdy GT jest fajny!
Ostatnio zmieniony 2016-03-04, 15:22 przez Retromen, łącznie zmieniany 1 raz.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#28
Telefon jak lustrzanka)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#30
aldek pisze:Hitswastykor, ale czyżbyś był hieną, co rozkopuje groby, by z nich sprzączkę wygrzebać?

Ja nawet, po ostatniej wyprawie w kampinos z fockerem, polubiłem te bagna. Mają taki swój klimat.
O grobach nic nie pisałem ... chodzi mi o wykopanie jakiejś broni hełmów itp :mrgreen:
cron