Żeby nie było, ze HT2 i jego zewnętrzne łożyska to nowość i rewolucja wrzucę foto mufki roweru AD 92
#2
aż sobie na dysku zapisałem ..
to mnie więcej tak jak zintegrowane stery w szosówce z lat 50tych -też gdzieś mam foty -jak znajdę -mogę wrzucić-tu coś tego typu tyle ,że na szybko z net'u ,albo (chyba przedwojenne) przerzukti tylne z jedną sprężyną napinającą
może cały wątek by zrobić tego typu
to mnie więcej tak jak zintegrowane stery w szosówce z lat 50tych -też gdzieś mam foty -jak znajdę -mogę wrzucić-tu coś tego typu tyle ,że na szybko z net'u ,albo (chyba przedwojenne) przerzukti tylne z jedną sprężyną napinającą
może cały wątek by zrobić tego typu
#4
Skoliozy, znowu kupiłeś sobie a*?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#8
W sumie...
picowany nie będzie - w sensie malowany czy coś Sprzet do przeglądnięcia, przesmarowania i wio!
Jakby ktoś miał czarną sztycę Alpinestarsa 31,6 nieprzycinaną to piszcie - jeden z niewielu elementów brakujących do specyfikacji
picowany nie będzie - w sensie malowany czy coś Sprzet do przeglądnięcia, przesmarowania i wio!
Jakby ktoś miał czarną sztycę Alpinestarsa 31,6 nieprzycinaną to piszcie - jeden z niewielu elementów brakujących do specyfikacji
#9
A można gdzieś zobaczyć w całości?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#12
Dobre w Anglii zrobiłbyś karierę jako komikcardamon pisze:można, w Krakowie u SkoliozySkeevo pisze:A można gdzieś zobaczyć w całości?
Przegapiłem niestety, czujność nie ta co kiedyśmekp pisze:Kto czujny ten widział
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900
#13
Kraków Krakowem, ale, drogi Skoliozo, rzucił byś ochłap jakiś zdjęciowy głodnej gawiedzi, co?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#15
Suport fajny, bardzo mnie ucieszył Nie często się takie widuje, zwłaszcza że były montowane tylko w wersji XT i Ti z tego co wiem
Poza tym, cóż... w zasadzie w 90% oryginał Na 100% nie liczę bo o rzeczy typu opony czy siodło w sensownym stanie ciężko, ale może kiedyś się trafią
Foto będzie jak zrobię
Poza tym, cóż... w zasadzie w 90% oryginał Na 100% nie liczę bo o rzeczy typu opony czy siodło w sensownym stanie ciężko, ale może kiedyś się trafią
Foto będzie jak zrobię
#21
Kolejna ciekawostka ze stajni Alpinestarsa
o ile w Almedze DX do ramy wsadzony był stalowy, gwintowany wideł, do którego można było dobrać sobie most wedle uznania
o tyle model wyższy, XT dostał innowację - wideł aluminiowy, gwintowany na wysokości góry sterów, a powyżej przetoczony pod mostek ahead (żeby nie było o niestandardowej średnicy 30,0 - więc ani 1 1/8" ani 1 1/4")
o ile w Almedze DX do ramy wsadzony był stalowy, gwintowany wideł, do którego można było dobrać sobie most wedle uznania
o tyle model wyższy, XT dostał innowację - wideł aluminiowy, gwintowany na wysokości góry sterów, a powyżej przetoczony pod mostek ahead (żeby nie było o niestandardowej średnicy 30,0 - więc ani 1 1/8" ani 1 1/4")
#24
Ciekawa sprawa.
Wystarczy skontrować dobrze stery i można ustawić sobie fajnie wysokość bez zabawy w podkładki. Chyba o to chodzi:)
Wystarczy skontrować dobrze stery i można ustawić sobie fajnie wysokość bez zabawy w podkładki. Chyba o to chodzi:)
#25
No ale wtedy to nie wygląda ... bo taka rura jest dość szpetna.kapelusznik pisze:Ciekawa sprawa.
Wystarczy skontrować dobrze stery i można ustawić sobie fajnie wysokość bez zabawy w podkładki. Chyba o to chodzi:)
Co innego gdyby była taka jak w SID SL 1999 - anodowana na taki złotawy kolor ale tutaj to syf.
#26
dziwna sprawa... to podtczenie moze wynikac z tego ze rura aluminiowa powinna miec grubsze scianki i zastosowane wpszczanego mostka moze byc nie wykonapne ale...
chwile po tej trafilem druga al-mege xt i tam byl zastosowany zwylky wpuszczany mostek uno wiec jak on tam wszedl i co sievstalo z tym podtoczeniem...
pozdrawiam
xMekpx
chwile po tej trafilem druga al-mege xt i tam byl zastosowany zwylky wpuszczany mostek uno wiec jak on tam wszedl i co sievstalo z tym podtoczeniem...
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#28
Nie jest to adapter na bank - przy przejściu z gwintu na kikut nie ma najmniejszej ryski świadczącej o łączeniu
Nie jest to dla celów regulacyjnych - kikut jest ciut niższy niż mostek, na tyle jednak niższy aby dosięgnął do niego kapselek zaślepiający mostek od góry (zatyka się on na wewnętrznej ściance rury sterowej a nie mostka)
Najbardziej prawdopodobna jest dla mnie teoria Mekpa - czyli bezpieczeństwo przy alu widle
Po pierwsze: rura sterowa średnicy 1 1/4 (zewnątrznej) ma ściankę na tyle gruba, że wewnątrz jest 22mm - nie wchodzi więc nawet wpuszczany mostek dla 1" widelców
Po drugie: zaciśnięty na kikucie mostek ahead, ściśle przylegający do górnej nakrętki sterów stanowi zabezpieczenie ich na wypadek wyprucia aluminiowego gwintu (czy to na widelcu czy w sterach, bo nakrętki też są aluminiowe)
Pamiętajmy tu, że jest rok '92 (albo i koniec '91 bo rowery już w styczniu sprzedawane są z danego roku modelowego) System ahead jako taki dopiero pojawia się jako nowość dla standardowej rury 1 1/8", a Alpinestars po spektakularnej wpadce z roku 91 z permanentnie pękającymi główkami ramy musi zrobić wszystko, aby tego "sukcesu" nie powtórzyć - zabezpieczają się więc na 10tą stronę (już ramy z końca '91 miały wzmocnienia przy główkach)
Hitek, a Ty się tu na strasznego estetę widzę kreujesz
Nie jest to dla celów regulacyjnych - kikut jest ciut niższy niż mostek, na tyle jednak niższy aby dosięgnął do niego kapselek zaślepiający mostek od góry (zatyka się on na wewnętrznej ściance rury sterowej a nie mostka)
Najbardziej prawdopodobna jest dla mnie teoria Mekpa - czyli bezpieczeństwo przy alu widle
Po pierwsze: rura sterowa średnicy 1 1/4 (zewnątrznej) ma ściankę na tyle gruba, że wewnątrz jest 22mm - nie wchodzi więc nawet wpuszczany mostek dla 1" widelców
Po drugie: zaciśnięty na kikucie mostek ahead, ściśle przylegający do górnej nakrętki sterów stanowi zabezpieczenie ich na wypadek wyprucia aluminiowego gwintu (czy to na widelcu czy w sterach, bo nakrętki też są aluminiowe)
Pamiętajmy tu, że jest rok '92 (albo i koniec '91 bo rowery już w styczniu sprzedawane są z danego roku modelowego) System ahead jako taki dopiero pojawia się jako nowość dla standardowej rury 1 1/8", a Alpinestars po spektakularnej wpadce z roku 91 z permanentnie pękającymi główkami ramy musi zrobić wszystko, aby tego "sukcesu" nie powtórzyć - zabezpieczają się więc na 10tą stronę (już ramy z końca '91 miały wzmocnienia przy główkach)
Hitek, a Ty się tu na strasznego estetę widzę kreujesz
#30
No ale popatrz - ze zdjecia wyglada, ze rura jest gruba (pomiedzy nakretka sterow a mostkiem jest gole alu - scianka rury sterowej)
Czyli po mojemu ktos uwalil kikut, przetoczyl sterowke na 1 1/8 i wsadzil zwykly mostek (bo na jeden i cwierc on nie wyglada)
Czyli po mojemu ktos uwalil kikut, przetoczyl sterowke na 1 1/8 i wsadzil zwykly mostek (bo na jeden i cwierc on nie wyglada)