Trek SingleTrack Competition Race 93

#1
W roku 1993 katalog Treka przedstawia wiele różnych konstrukcji. Wśród nich znajduje się stalowa seria Singletrack. Jest to ostatni rocznik w którym Trek stosuje ramy na mufach a jednocześnie pierwszy kiedy użyto mostka ahead. Każdy model występuje tylko w jednym kolorze.
Obrazek


Czerwony 970 to rama True Temper OXII comp, widelec Tange i osprzęt DX/XT z obręczami Matrix Single Track Pro.

Poniżej mój odnowiony 970.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek


Rower był zadbany, nic nie musiałem malować. Standardowe delikatne usterki jak zaschnięty smar w manetkach, konserwacja. Niekatalogowy ma mostek (taki jak model z 1994?), chwyty, opony oraz być może kierownica.

#4
Bardzo fajna maszynka, gratuluję zakupu. Jaki to rozmiar? Po fotach widać że spory.
Jakieś zmiany się szykują czy zostaje tak jak jest?

Widzę kapelusznik że podobnie jak ja masz słabość do czerwonego... :-) no i w dodatku podobne upodobania jeżeli chodzi o markę i model. Też od dłuższego czasu rozglądam się za takim Trekiem tyle że w mniejszym rozmiarze.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#5
Podsiodłowa 48cm c-c, górna 58cm. Trek opisuje to jako 20".
Na moje 183cm wydaje się fajny, muszę jeszcze tylko przyzwyczaić się do mocno pochylonej pozycji.
Zmiany? Napewno muszę znaleźć pedały(te mam z longusa), może jakieś fajniejsze zaciski. Plany jeszcze niejasne. Przy okazji kupiłem klamkomanetki Xt 735, ale te dxy są w stanie idealnym:)

Obaj wiemy, że czerwony jest najszybszy:)

Ciekawi mnie ta kierownica. Szukałem o niej informacji to znalazłem, że Sakae Powerbulge Ti waży ok 200g - moja na wadze wychodzi 101g:) Co wielkiego znaczenia i tak nie ma bo light bike z tego nie będzie:)
Obrazek

#14
Adamello pisze:To jest bajk od tego Waldka z Milicza? Miałem go brać ale te 800 czy 900 mnie strasznie nękało.
Jak na handel to wysoko ale dla siebie za ten model w takim stanie... czy ja wiem.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#15
jak się chce miec stan trzeba zapłacic jeszcze z kilka lat i nie
będzie
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31

#16
YvesMoi pisze:coś mi się jawi, że może być dość lekki całościowo. te obrączki i kiera to takie lekkie rarytasy. i te łączenia rurek w ramie takie ładne.
Niestety ramka nie należy do wagi piórkowej. Może przez te mufy. Ciężko też nie jest, ale do Speca mu daleko. Zważę jutro.
Adamello pisze:To jest bajk od tego Waldka z Milicza? Miałem go brać ale te 800 czy 900 mnie strasznie nękało.
Tak myślałem, że Ty możesz znać ten rower. Dokładnie z Milicza. Fajny człowiek tak wogóle - można pogadać. 800 to faktycznie dużo, ale najwyraźniej Pan Waldek nie chciał z nim wracać a ja chciałem go kupić i jakoś się dogadaliśmy - myślę, że nikt szkody nie poniósł;)
A treka 950 miałem przez jakiś czas na tapecie - więc moża powiedzieć, że takie małe marzenie:)
piotrex pisze:jak się chce miec stan trzeba zapłacic jeszcze z kilka lat i nie
będzie
dokładnie, to tylko pieniądze;). Poza tym pomyślałem sobie, że sprzedam longusa. Ale później stwierdziłem, że jednak może nie;)

#17
Jak ci waga pokazuje 100g dla kierownicy (jaka szerokość kiery?) to bym wadze nie ufał, sprawdź ją jakimś wzorcem :D
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#19
elziomallo pisze:Jak ci waga pokazuje 100g dla kierownicy (jaka szerokość kiery?) to bym wadze nie ufał, sprawdź ją jakimś wzorcem :D
hehe na takiej trzeba sprawdzić :-)

Obrazek
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#20
stephen pisze:Masz drugi, czerwony, piękny rower.
Gratulacje.
Dzięki:)
elziomallo pisze:Jak ci waga pokazuje 100g dla kierownicy (jaka szerokość kiery?) to bym wadze nie ufał, sprawdź ją jakimś wzorcem :D
kierownica ma 56cm. Waga raczej sprawna. Mam drugą, ale to przy innej okazji - zdzierać te chwyty:/
ale ważyłem też kore litebara i pokazało mi 233g...

#23
noo... i tak chyba założe inną w ładniejszym stanie:D
poza tym przerzutka moczyła się na tyle długo w różnych płynach, że wątpie aby został jakiś syf.
z plastkiem walczyłem, plastik wygrał.

łańcucha dobrego szukam, co polecacie?

#26
Gdybyś chciał taki łańcuch (czy na teraz, czy na zaś), tylko w starym opakowaniu , o takim:
http://www.ebay.com/itm/NOS-SHIMANO-HG- ... 7675.l2557
to mogę odstąpić za 80zł + przesyłka.

A czy dobry? Teraz coś lepszego chyba trudno będzie znaleźć.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#28
a co myslicie o naklejeniu na dolna rurkę pod łańcuchem folii samochodowej chroniącej przed kamieniami? Może to działać? Sharkfin fajny, ale szkoda też zasłaniać to logo:)

#29
Jak dasz grubą folię to będzie ok. Zwykle wystarcza tylko jedna warstwa izolacji. Pamiętaj jednak że przezroczysta folia będzie nonstop brudna a jak się poniszczy to jeszcze bardziej :-)

Ja już w niedzielę Ci mówiłem - roweru zazdroszczę :-) Parę drobizagów i będziesz mieć rower w stanie lepszym niż 95% prezentowanych projektów.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#30
Nie ma co zazdrościć, też masz troche unikalnych gratów:)
To co mnie martwi to ból pleców po wczorajszej jeździe. Mam nadzieję, że to kwesia przyzwyczajenia -mój dotychczasowy rower był krótki(55cm c-c, ten ma 58 c-c). Oby tak było...
jak to jest z tymi rozmiarami. Wszystkie tabelki mówią, że dobra byłaby rama 48cm, czyli 19. Trek ma 48 ale w osiach rur. Mierząc od osi supportu do góry podsiodłówki jest 51 i tak opisana jest rama.

Drobiazgi są istotne... i sukcesywnie będą dopracowywane, choć już teraz boję się nim jeździć;)