Witam
Następny odcinek z serii "down-end szrot - reanimacja".
Się trafił a alle - nie- drogo
Stan pierwotny - jak to u mnie, brud, smród , rdza , rozpacz....
ale mam serce miętkie więc chcę ocalić od zapomnienia.
Jest to oczywiście atb sztywne z 1990 roku.
Specyfikacja.
Rama i wideł : nie cieniowane cro-moly DBS, od peugeota. rozmiar 20,5' slopping - brak :)
KOlor niby czarny, ale to czarny z granatowymi mazami.
Kółka: fele Araya czarne rm-17, nierdzewki szprych, piasty rm-50, fm-40,
Oponk:i Skinwalle 1,95 stan 3+
napędy: Kaseta HG-50, łańcuch HG-50, kornba Exage LX 300,
przerzutka: przód Exage LX 500, tył Deore LX
Klamko manetki push-push z grupy exageLX500.
kiera i mostek cr-moly
Hample Br- mt-60,
siodło jakieś ciekawe na sprężynujących prętach, selle italia?
foty poglądowe na których nic nie widać :)
ps. dodałem focie- narazie z kalkulatora
Peugeot black rock 1990
#1Ostatnio zmieniony 2014-12-23, 16:35 przez dovectra, łącznie zmieniany 2 razy.
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,