GT LTS 3000

#1
Oto co trafiło w moje ręce, GT LTS 3000, po niekąt za śmieszne pieniądze!!!
Ramę kupiłem z częściami widocznymi na zdjęciach, amortyzatorem rock shox indy, przerzutką XT i przednia LX, były jakieś zepsute manetki 8 biegowe, korba SR i jakieś inne duperele ale te szpargały idą na handel. Co innego rama, będzie to baza na rower na przyszły rok, w sumie to już drugi projekt, bo w drugim planie widać konę którą też chce złożyć. Wiem że ktoś na forum miał już rower na podobnej ramie, może nie będę go składał na siłę i nie z nowych części tylko to co będę miał na stanie. Mam do was pytanie, bo nie jestem tak bardzo wtajemniczony, czy takich ram jest sporo w polsce i czy tj rama z 1998 roku, czy ktoś miał z was jeszcze do czynienia z taką ramą?
Ostatnio zmieniony 2018-09-20, 10:56 przez Grzesiek 14, łącznie zmieniany 2 razy.
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/ANaj/
Załączniki
DSC01994.JPG
DSC01995.JPG
DSC01998.JPG
DSC01997.JPG
DSC01992.JPG
DSC01987.JPG
DSC01986.JPG
DSC01984.JPG
DSC01982.JPG
DSC01981.JPG

#2
złożyłem LTS 1000 DS z 1998, w sumie cały czas go modyfikuje ;-) z różnic między Twoją a moją ramą to w modelu 1000 są rurki Eastona, w tylnym wahaczu są wspawane elementy z CNC i łożyskowanie jest cześciowa inne, ja mam na głównej osi obrotu przy supo łozyska maszynowe a Ty masz ślizgi,

skok 100mm/100mm (tył można tez przestawić na 75mm)

mimo że to retro da się na tym naprawdę miło jeździć zwłaszcza lekko w dół ;-) zawieszenie ładnie pracuje, jak to 4-zawias sztywnością nie grzeczy i pompuje na spreżynie ale FUN ogromny jest

jak pojechałem nim wiosną na 3miejskie zawody DH to kilku bardziej ogarniętych gości prawie sie posikało z wrażenia jak zobaczyli takiego oldskula 8-) nie powiem miło mi się zrobiło :oops: tylko gimbaza pytała "co to ku**a jest !?"

jakby co służe pomocą :mrgreen: i bardzo kibicuje :!: :!:

#3
od czasu ostatniej prezentacji na forum bardzo dużo się zmieniło, hamulce, korba, ogólnie napęd, siodełko, pedały, koło tył, siakieś naklejki doszły... może jak kalendarz wypali to będzie prezentacja w pełnej krasie :-P

stare foto:

Obrazek

#7
Zamiast ślizgów w większości przypadków można wsadzić łożyska igiełkowe co bardzo poprawia prace zawieszenia. Ja ten rower bym zrobił na oryginał bo on chyba był z indy.

#10
Oj tam, zdarza sie. ;-), piotr kona zostaje, między czasie się ją zrobi, a co złożenia go na oryginale, to nie bardzo, patrzyłem na bikepedia to składane były na stx rc, owszem indy bym tu widział, bo używać go do dh nie bede bo nie mam gdzie, napewno koła będą na piastach dt hugi, mam v-brake xt z równoległym prowadzeniem, ale myślałem na avidami albo hydraulicznymi magurami, manetki raczej gripshifty, co do reszty jeszcze sam wiem.
Cardamon czy twoja rama była bez lakieru jak ją nabyles?
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/ANaj/

#11
Jeżeli ten GT jest z 1998 roku to katalogowo postawiony był na amortyzatorze dwu półkowym RST Hi-Five.

Obrazek


Tutaj jest link do katalogu GT z 1998 roku: http://www.retrobike.co.uk/gallery2/d/1 ... 1998-2.pdf

A tutaj do pozostałych roczników: http://www.retrobike.co.uk/gallery2/v/M ... atalogues/

Z tyłu widać fajnego Bombera. Mógłbyś ten amortyzator przymierzyć.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#12
wykonczenie było typu ball burnished (gołe amelinium) czyli utwardzenie przez groszkowanie, wyższe modele ogólnie były anodowane, niższe malowane, fajnie że masz zachowane naklejki, jeden problem z głowy ;)

kolegi Huberta aka [nic nie wiem ale i tak napiszę] rad nie słuchaj, niestety tam łożysk igiełkowych nie wciśniesz :->

#13
SKŁADAJ BUJAKA
SKŁĄDAJ
TYLKO NIE SKUNLIJ GO ZA BARDZO
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#14
Trochę ciekawych części wpadło mi w ręce, ale oczywiście nie obejdzie się bez problemów. Chodzi o tylny hamulec magury, i nie nie chodzi o kolor :), problem w za krótkim w przewodzie, czy da radę dokupić gdzieś dłuższy, albo może ktoś, gdzieś ma nie potrzebny? I drugi problem to booster tektro, wiem że znalezienie boostera w kolorze hamulców będzie trudne.

Wiem że rower chcę złożyć tak żeby miał jak najmniej shimano, dlatego będzie miał plastikowe przerzutki Sram/Sachs, mam już manetki :), ale miałem możliwość kupić rower gdzie był komplet tych plastikowych sramów z czerwonym logiem, ale za cholerę nie mogę sobie przypomnieć modelu, czy ktoś kojarzy?

Na zdjęciach widać amortyzator manitou, służy chwilowo za atrapę, czekam aż coś wpadnie samo, tak samo mostek, mam fajny mostek Ringle, ale jest pod a-head, więc musiał bym też szukać i amortyzatora pod niego.
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/ANaj/
Załączniki
IMG_7216.JPG
IMG_7220.JPG
IMG_7223.JPG

#16
Przewód jest dostępny z tego co mi wiadomo.
http://www.trialshop.pl/

Ja u nich kupiłem baryłkę :-D


Mam booster w kolorze czerwonym, ale niestety ma jeden otwór (wewnętrzny) na śrubę zeszlifowany :-(
I mam jeszcze na sprzedaż HI5, jeżeli będziesz zainteresowany to jest wystawiony na OLX

#17
szosowe kierownice były 25.4, 25.8 (jakieś późniejsze 3ttt), 26.0, 26.4 więc choćbyś się zesrał to powinno na kierę 25.4 wejść. chyba, że to jakiś wynalazek mtb na 22.2 ale nie sądzę
spróbuj rozgiąć śrubokrętem czy coś, to stal więc raczej zniesie to bez problemu.

#20
powyżej Centery był Neos. później zielony Quarz a na końcu pomarańczowa Plasma. różnice między nimi były niewielkie. różne materiały, różne kółeczka. Plasme dało się rozebrać.
przednie też były właściwie takie same. znów inne materiały. śruby i sworznie z ocynku lub nierdzewki. budowa identyczna.
przedniej Plasmy nigdy nie widziałem.
nie kojarze by coś w ich konstrukcji się zmieniało.
Stronglight miał też te przerzutki w ofercie.
ze SRAMem jest ciekawiej bo przerzutki z różnych roczników mogą się sporo różnic.

#21
No właśnie moim zdaniem "wczesny" sram to ciągłe zmiany kolorów a brak zmian technologicznych. W sramie długo nie występowały generacje osprzętu jak w Shimano a raczej... ewolucje.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#24
Długo rama czekała na jakieś konkretne części, bo prawie dwa lata, miały być graty od sachsa, sram, magury itp, ale nie udało mi się zgromadzić tego co chciałem, więc rower zostanie na Shimano. Na szczęści w moje ręce wpadło sporo części szarego XTR'a, po za korbą, ktrórą kupiłem na forum i przedniej przerzutki (chętnie kupię zarego XTR'a 31.8, dolny ciąg).
Zdjęcia kół wrzucę za parę dni, czekam na opony. Z racji że ciężko jest znaleźć retro kokpit z giętą kierownicą i niedługim mostkiem, założyłem zalegającego Truvativa, najbardziej widział bym tu zestaw jakiegoś Race Face w zestawie ze sterami i sztycą.
http://olx.pl/oferty/uzytkownik/ANaj/
Załączniki
20161123_140416.jpg
Więcej zdjęć wrzucę jak będę miał przednią przerzutkę.

#26
Wydaje mi sie ze szarak to trochę za bogato na ten model (trzeci od góry), topowy aluminiowiec (po STSach) LTS 1000 DS miał tylko RD z tej grupy.
Jeżeli chodzi o kiere + mostek to polecam zestaw RooX Riser (czasem sie pojawiają na allegro) i Thomson 70mm a jak nie dostaniesz Thomsona na 25,4mm bo to już rzadkość to moge Ci załatwić krótki mostek Kore z epoki na 3 śruby.

Zrób ten rowerek kolorowy, to jest typowy fun-bike, szarak jest dobry ale smutny w ch*j.
Załączniki
26.jpg
cron