#5
Stopka, błotniki, linka - out
Kiere możesz dać prostą ale niekoniecznie, zależy to od indywidualnych preferencji.
Siodło to brooks?
Rama dobra, malowanie tylko takie mało sportowe ale zawsze można zrobić gołe alu.
Mówie dobra bo ma fajną małą główkę czyli każdy wideł podejdzie.
Cene ciężko powiedzieć w częściach napewno jest więcej wart niż w całości.
Ile za niego dałeś?
Jaka jest baza kół( odległoś od osi koła do osi suportu- dużo to mówi o przeznaczeniu roweru)
Jak byś dopieścił obecne części, dał amortyzator,kokpit bardziej sportowy to jest fajny xc racer.
Ale najpierw to zważ i pomierz ramę to powiem co i jak z nim robić, ma potencjał podoba mi się.

#6
Hubert pisze:Jak byś (...) dał amortyzator (...) to jest fajny xc racer.

:-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-?
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#9
gdyby to nie amelium
było by super
ale jest dobrze
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,