#5
kultowe manetki XT. Jak dla mnie chyba najbardziej wytrzymałe na rynku światowym jak do tej pory. Mam już je od 1994 roku. Z tyłu w idealnym stanie, pracuje chyba najlepsza przerzutka na świecie rd m900 XTR.
Siodełko VETTA TT magnesium. Lekkie i wygodne.
Waga realna tego roweru w tym stanie 9.6 kg.
Ale nie jest to jeszcze ukończony projekt.

#8
Przednia piasta też nie rzuca na kolana ;-)
EDIT: A tył do wyrzucenia :-D :-P
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#9
to prawda z tym ritchey'em. Niestety. Tak niektóre części są nowe a to tylko dlatego że rowerem jeżdżę na codzień i wszystko się zużywa. A to prawie już 20lat. Ale co zrobić jak dam wszystkie części retro to rower wtedy tylko na wystawę.:-(
Załączniki
IMG_20140128_163510.jpg

#10
Przednia trochę rzuca:-) to pierwszy stx rc , działa wciąż idealnie. A ma już przejechanie przez te lata parenaście tysięcy km. Sam się dziwię że daje radę. Ale przetestowane :-)

#11
Zwracam honor bo wydawało mi się, że to dumna AceraX :-P
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#12
Fajny Cannon! :) Cedek mam do Ciebie pytanie. W jakim mieście mieszkasz w Zachodniopomorskim? Ja zamieszkuję Police. Może jesteś ze Szczecina?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#13
Ramka fajna, niestety te nowe graty wymieszane z nowymi to już mniej.Szczególnie pasują thumby i te nowe klamki XT do Vbrejków:)
Szykuj się na gromy z jasnego nieba od Smolara :mrgreen:
Lodzermensch

#18
skolioza pisze:Jakaż jednomyślność na forum ;-)
fajnie jakby stanął na epokowym osprzęcie od a do z, to co nowe psuje odbiór tego co warte wyeksponowania ;-)
nie udzieliłem sowjego głosu na sprzedaż ......

ok, napisałeś że to rower do codziennej jazdy , ok niech będzie bo już q.... se myśle jakieś beleco przykleiło sie do ładnej ramy .
Jeśl sposób użytkowania jest taki jaki jest, to nie ma co zmieniać, bo tylko w chore koszty pójdziesz, a pewnie zaraz Ci tu będą chcieli wyżenic swoje zbiory.

To niska półka ramy wieć nie ma co przesadzać ....

co ewentualnie ...sztyca , razi i to bardzo , piasty dobierz aby był komplet jak już xt to niech będzie XT oczywiscie felgi takie same też .

Starsze piasty XT np też można upolować w dobrej cenie , konusy tanie bo i od lx paowały czy stxa chyba

Poza tym zdjęcie roweru robi sie z prawej strony , aby było widać wszystko włącznie z napędem

Dobrze by było dać przerzutki tej samej grupy aby też nie raziło zbynio.

Tak więc szału nie ma , ale powiedzmy 2-3 zmiany kosmetyczne do dogrania i niech będzie
www.velotech.pl

#21
Ale mi tu gromy lecą na ten rower. A ta sztyca to jak widzę jakaś wielka kompromitacja:-) Mogłem zostawić jakąś no name.
Ale tak poważnie. Co do sztycy to wachałem sie między kcnc, thompson, a wcs. Carbony odpadają szkoda pieniędzy na podróbki z chin. Strach kupować na wtórnym rynku. kcnc byłby dobry ale potrzebowałem z offsetem. Waga też miała znaczenie. Dlatego wybór padł na tego wcs. Piasta tył nowe xt, szprychy dt REVOLUTION też ze względu na wagę i cenę. Jest coś lepszego? Szukam też korby typu roox , tune , kooka . Poprostu musi wyglądać delikatnie i być lekka i mocna.
Rower do jazdy więc niestety idę na kompromisy. Ale opony maxxis metropass kevlar takie jakie mam założone polecam na asfalt. Wytrzymałość i cud waga. 420gram. Od biedy można pojechać w las.
Będzie też więcej zdjęć ale teraz kiepska zimowa sceneria :-)
Piotr napisał że rama średnia. Ok ale znajdź mi taką ramę w orginalnym lakierze. Rama nie dość że jest z wyglądu jedyna w swoim rodzaju , ma ponad 20 lat i waży mniej niż większość dzisiejszych alu.
Dlatego cenię sobie tego cannona za te cechy. Pogadamy za kolejne 10 lat i wtedy zobaczymy ile ich będzie na rynku. W takim rozmiarze. Myślę że nie wiele.

#22
cedek pisze:Co do sztycy to wachałem sie między kcnc, thompson, a wcs

cholera !!!chyba nie kumasz o co w tym chodzi :-?
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#25
Panie Piotrze nikt tu nie mówi że to high end. A tak dla scisłości czy to 500 czy 3000 to i tak to ta sama rama. Ten sam stop to samo wykonanie. Różnica tylko w osprzęcie.

#26
ramy killer V 500 od Hi-End killera V 900 różniły sie malowaniem, chyba że coś miało dopisek SL, wiec na dobrą sprawę nawet na 500-ce można powiesić wypasione graty i nie będzie to ujmą na honorze

#27
cedek ...Hi-End czy hi end niewazne ;-) ale zeby nam oczy(i dusze) kcnc wypalac 8-)
Ostatnio zmieniony 2014-01-29, 21:38 przez marcin74, łącznie zmieniany 1 raz.
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#28
A tak pozatym to wszystko zaczęło się od tego pierwszego killera... :-) Nie było jeszcze aparatów cyfrowych. Karpacz 1997 druga edycja famili cup. Może ktoś z Was był?
Niestety rama była mała.
Załączniki
IMG_20140129_204050.jpg
IMG_20140129_203952.jpg
cron