#1296
cardamon pisze:no jak kupisz jak go inny użytkownik forum kupił ? sprawdź czy ogłoszenie aktualne ;-)
Aaaa faktycznie - nie spojrzałem na datę w poście.
Jeśli zapłacił za niego tyle co stało w ogłoszeniu to prawie za darmo :shock: ... 500 zł.
Ale dobrze że kupił ktoś , kto wie że to nie jest pierwszy lepszy rower z marketu.
Może coś z niego fajnego ulepi :-D

#1298
skolioza pisze:Hitek, walnąć Ci warna za robienie śmietnika na forum znowu?
zapomniałeś czemu poświęcony jest ten wątek, a czemu służy forum o wartości sprzętu?
:evil:
Zupełnie o tym nie pomyślałem ...
To zwyczajna niewiedza.
A jest jakiś specjalny wątek odnośnie oceny wartości ?

#1303
z z zboczeniec 8-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#1304
Ostatnio wpadł w moje łapy taki o to Bomber :lol:
Z-1 z 2000 roku.
Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że wygląda jak MCR 2001 a posiada naklejki z 2000 roku.
Ktoś mógł sobie założyć inne ale ... na ladze jest wybity rok 1999 :!:
Szukałem w katalogach takiego amora na rok 2000 i taki amor NIE ISTNIEJE w tej formie , którą ja posiadam.
Z-1 na 2000 rok po za powietrznym wyglądał jak stary bomber z 99 roku a nie z podkową "M".
Dodatkowo amor posiada dwa różne :shock: tłumiki w środku i sprężyny odbijające tak jak w starszych modelach.
Może ktoś mądrzejszy niż ja się na ten temat wypowie ?
Z góry dzięki.

To nie jest Drop off 2002 ...
Ostatnio zmieniony 2017-05-06, 12:53 przez hit00r II, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
IMG_20170506_133026.jpg
IMG_20170506_133013.jpg
IMG_20170506_132950.jpg
IMG_20170506_132934.jpg
IMG_20170506_132854.jpg

#1306
A co powiecie o takich fantach ? Piasta tylna Ringle 439 jeszcze nigdy takiej nie spotkałem ... a w katalogu widnieje cena - BRAK DANYCH.
Koła super - przód jak nowy , tył obręcz do wymiany :-/ , piasta do przesmarowania łożysk.
Ale głównie chodzi mi o te heble i ich rynkową wartość.
Frog to jakaś limitowana edycja ? Po za innymi boosterami i malowaniem wyglądają jak typowe HS33.
Na tłokach jest wybity 1998 rok i po za niewielkimi w sumie obiciami nic im nie dolega :->
Magury HS chodzą na mineralu?
Załączniki
Obraz 021.jpg
Obraz 032.jpg
Obraz 013.jpg
Obraz 012.jpg
Obraz 010.jpg
Obraz 008.jpg

#1308
Ty Zbyszek ładne te koła :oops: Ale szkoda by mi było ładować do roweru nie są jeszcze wytarte obręcze. Chyba że tak juz koniecznie chcesz żeby zmieniły właściciela :P

#1309
Lukanio pisze:Ty Zbyszek ładne te koła :oops: Ale szkoda by mi było ładować do roweru nie są jeszcze wytarte obręcze. Chyba że tak juz koniecznie chcesz żeby zmieniły właściciela :P
Miały być dla mnie ... gdyby nie to że tylna obręcz puszcza przy kapslach tak samo jak w starym Crossmax'sie :cry:
Koła sprzedam za tyle ile dałem ... sprzedawca mógł nie zauważyć że coś nie teges bo tylne kolo posiada minimalne bicie.
Wydaje mi się że to są obręcze Mavic 517 pod inną naklejką - Veltec.
A te Frogi to są jakoś więcej warte od zwykłych HS33 ?
Nie wiem czy zatrzymać , czy sprzedać za więcej niż HS33.
Kolorem to one mi do niczego nie pasują ... ale taki ich urok :mrgreen:

#1311
A takie ooo cuś :?:
Mam już 3/4 crossmaxa :mrgreen: ale to pewnie lepsze - całe i zdrowe.
Jaki może być koszt tych kół bez kasety ze zdrowymi obręczami :?:
800 - 1000 zł :?:
Niech się ktoś wypowie jeśli łaska :->
Załączniki
crossmax.jpg

#1314
skolioza pisze:Hitek, to nie jest temat o wartości sprzętu - drugi i ostatni raz upominam
Kurde no ... wiesz jak to jest kiedy adrenalina uderza :lol:

#1315
Witam.
Czy ktoś może mi przybliżyć co to za korba i hamulce ?
Wyglądają na nietuzinkowe.
Czy są warte zainteresowania ?
Z góry dzięki :-)
Załączniki
O1.jpg
O2.jpg

#1317
skolioza pisze:Hamulce Tektro, sygnowane też bywały jako Marin Lite w Marinach, korba Cyclone - było milion wcieleń z różnymi wzorkami frezów i nazwami - kowadło niestety
Dzięki :)
Ale to w takim razie nie jest jakiś niski sort.
Coś pomiędzy LX/XT tak na szimnanowską modłę porównując?
Ja nigdy się z takimi hamulcami i korbą na żywo nie spotkałem więc chyba do najpospolitszych nie należą ?
I dla czego kowadło ?
To mi wygląda na wycinankę CNC a nie jakieś kute ... :-)

#1320
hamulce tozło
unikać, bo się obracają. Jedyny z nich zysk: służyły jako dawca dość dobrych klocków, bo zwykle miały koolstopy baj riczej.
zaś korby były przejawem powszechnej w latach 90 choroby dziurawienia/podfrezowywania wszystkiego, co się dało, w ramach tzw. kultu CNC. Od kiedy CNC upowszechniło się w Azji, (wycinane CNC klamki do kibli w Castoramie), kult ten wygasł naturalnie.
Skrajne objawy tej manii to przerabianie fajnych szpejów na durszalki przy użyciu wiertarki stołowej.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/