#94
piasta fajna, designem przypomina wiele kutowych firm z drugiej połowy lat 90, ale nie znalazłem jej w żadnym z katalogów :( jak mozesz to i tak jestem ciekaw tej wagi. pewnie ponad 300g bo widzę że stalowy bęben

#99
zimny pisze:gdyby ktos nie wierzyl - mostek seryjny GT stalowy 140mm i tylko 214g (mniej niz KORE;)
Niezły wynik. Ja swojego kilka razy na wagę zakładałem i nie chce wychodzić inaczej ;) Gdyby ktoś kiedyś widział na sprzedaż amora tej firmy - piszcie od razu. Może być z ramą Univegi.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
Załączniki
P1080627.JPG

#101
focker pisze:
zimny pisze:gdyby ktos nie wierzyl - mostek seryjny GT stalowy 140mm i tylko 214g (mniej niz KORE;)
Niezły wynik. Ja swojego kilka razy na wagę zakładałem i nie chce wychodzić inaczej ;) Gdyby ktoś kiedyś widział na sprzedaż amora tej firmy - piszcie od razu. Może być z ramą Univegi.
przecie to chyba AMP z naklejką.... chyba że pozory mylą
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#102
Pierwszy Concept tak - miał stalowe, spawane golenie. Ja myślałem bardziej o późniejszym - podobny co Head Shocka Fatty, ale z inaczej rozwianym łożyskowaniem. Rok czy dwa były w produkcji - okolice 2000r.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#104
Test tej uniwegi był kiedyś w BB. Pamiętam że bardzo mi się ten rower podobał. Nie dość że jeden rok to jeszcze jednym modelu były montowane, nie pamiętam w którym. Tani nie był. Chyba łatwiej będzie znaleźć igłę w stogu siana.

#105
W tym widelcu było kompozytowe łożysko ślizgowe, na którym można było kasować luzy. Nie była to jednak udana koncepcja i sypało się to strasznie - dlatego zrezygnowano z patentu. Niewiele tego już też pozostało.
Oczywiście niekompatybilne z Cannondale.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#106
http://img90.imageshack.us/i/suntourv.jpg/

Prawie pełna grupa XC Pro łącznie z gripami i oryginalnymi kablami, ciekawostką jest smarownica Suntour. Wszystkie części nowe poza korbami, które wyglądają prawie jak nowe. Czekam tylko na przesyłkę ze sterami XC Pro i osią 73mm Grease Guard kupionymi ze strony MOMBAT. Mam dwie pary klamek- złote i czarne, które lepsze?
Ostatnio zmieniony 2010-04-08, 19:22 przez Radziej, łącznie zmieniany 1 raz.
Załączniki
suntour.jpg

#108
Wieszaki do linek Suntoura i drobiazgi do hamulców. U-brake to Dia- compe XCE ale pasuje z tą grupą jako że obie firmy są pokrewne i były stosowane zamiennie (np dia compe XCE klamki z hamulcami suntour)

#109
Kiera i mostek czarny. Tak też myślałem że złote klamki pasują do tytanu ale czarne rocznikowo się z ramą i resztą osprzętu będą zgadzać. Nic przymierzę i zobaczę.
Załączniki
syncros.jpg
cron