#1262
focker pisze:Hamulce kanty rządzą. Zawsze mi się cholernie podobały.
mostek ...mostek mi sie podoba :->
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#1266
zobacz na piasty , bo nawet w nowych pojawiały się luzy , jakby cena za takie była w miare przyzwoita byłbym kiedyś chęetny na Pulstary komplet i najlepeiej jakby miały rostaw 130 tył pod szose ....chyba za duzo wymagam....
www.velotech.pl

#1274
Nowki jakies :mrgreen: ale wygladaja jak panaracery tylko bieżnik delikatniejszy.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#1279
Z rurą będziesz miał problem. Standardowa ma za niskie zgrubienie na którym opiera się stożek dolny sterów. Po prostu korona w AMP jest znacznie wyższa niż w standardowych amorach i potrzebuje rury z wyższym stożkiem. Trzeba rzeźbić.
Swoją drogą to nie jest tylko naklejka Mongoose. AMP robił amory zamawiane przez tą markę na pierwszy montaż. Są charakterystyczne własnie z powodu stalowych dolnych rurek. Montowane były np. w modelu Amplifier - bliźniaczym do rowerów AMP.
Tu jest nawet instukcja do ramy i amora:
http://www.retrobike.co.uk/forum/viewtopic.php?t=22144
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#1281
Pomierz dokładnie. Mi się kiedyś też tak wydawało. Brakło kilku milimetrów i stożek latał ;)
Poza tym z tymi amorami jest jeszcze jeden problem. Jeśli rama ma krótką rurkę czołową, to tylna część korony amora może obijać o dolną rurę ramy. Zanim cokolwiek złożysz, też to sprawdź. U mnie z dwiema ramami tak miałem.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#1283
focker pisze:Z rurą będziesz miał problem. Standardowa ma za niskie zgrubienie na którym opiera się stożek dolny sterów. Po prostu korona w AMP jest znacznie wyższa niż w standardowych amorach i potrzebuje rury z wyższym stożkiem. Trzeba rzeźbić.
w amortyzatorze Kastle 03 jest rura bez zgrubienia do nabicia biezni steru
sprawę rozwiązali przy pomocy pierścienia ząbkowanego/nacinanego - jak zrobię, to wrzucę fotkę, żeby było wiadomo jak to wygląda
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >

#1285
Czy mogę mi ktoś powiedzieć co to za cudo?
Ile to może być warte - chodzi mi o samą ramę.
Coś mi się wydaje że to cholernie rzadka rama ...
Wypowiedzcie się czy mam rację.
Załączniki
bianchi.jpg

#1287
YvesMoi pisze:jedno jest pewne - zdjecie zrobiono na MOST KOLEJKI WĄSKOTOROWEJ W KORONOWIE wiec moje okolice :D
a ramka owszem niezły rarytas,,,,,
No dobra ale ile to może być warte ?
500 zł ?
Pytam bo może uda się kupić ale nie wiem czy to gra warta świeczki.
Ten amor wygląda na jakiś szajs ale mogę się mylić.
Jedyne co widać to Magury i opony Conti.
Tylna przerzutka sądząc po wózku jakaś lipna szitmano z niskiej grupy.

#1290
hit00r II pisze:Czy mogę mi ktoś powiedzieć co to za cudo?
Ile to może być warte - chodzi mi o samą ramę.
Coś mi się wydaje że to cholernie rzadka rama ...
Wypowiedzcie się czy mam rację.
Osz ty !
cron