#32
Już kupiłem tegp Sl;-a a jutro będę odbierał xc-500 od Wielkiego Czarodzieja z Dynama vel Chuck Norris i będę miał jasność albowiem jest on największym Zbawicielem wszelkich amorów jakiego zrodziła polska ziemia.
Lodzermensch

#33
W kiepskim stanie ten SL :( Fajnie by było zdjąć z niego naklejki i porządnie pomalować dolne golenie. W każdym razie powodzenia przy stawianiu go "na koła" :)

#34
Miałem XC i SL - z tego co pamiętam to różniły się flakami i możliwością rozkręcenia korony. Reszta była taka sama.
Nie do końca ;)
Różnice między XC a Sl są następujące.
- kolor ;)
- XC miała stalową rurę sterową a SL aluminiową;
- XC miała możliwość odkręcenia śrub w koronie i oddzielenia korony od górnych goleni;
- Sl miała tytanowe piwoty i tytanowe śruby dolne mocujące tłumik/wspornik neutralny - XC miała stalowe.
- cena - XC kosztowała około 1100zł w 1998, a SL około 1800zł
- masa - najlżejsza SL ważyła grubo poniżej 1400gr. XC - ponad 1600gr
To wszystkie różnice. Wnętrzności były identyczne w ramach jednego rocznika, choć co roku niemal zmieniały się cartridge, elastomery (od 1998 ich już w ogóle nie było) i sprężyny. Ale w ramach jednego rocznika wnętrzności zawsze były te same.
Wyjątkiem są tylko wersje T2 (to zwykła XC, ale bez żadnego tłumika- tylko tłumienie elastomerowe - tłumik można było dokupić) C (wersja OEM - ma tłumik, ale górne golenie są stalowe) i DH (dwa tłumiki - jeden na każdą goleń - jeden kompresji, drugi powrotu no i większy skok). No i oczywiście do tego każda Judy miała swoją wersję LT - Long Travel.
Oczywiście mówię tu tylko o Judy Cartridge System do 1998r. Do tego były też wersje SL i XL w 1999 r z cartridge'm sprzedawane razem z amorami Hydracoli (XC,C, XLC), ale to już zupełnie inna para kaloszy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#38
Pogoda dzisiaj ładna i wolne miałem więc tak na szybko złożyłem mojego zaskara.Nie bijcie mnie za te czerwone kółka w RD ale tylko te jedyne mam w ogole , te oryginalne z XTR-a były badziewne i wywaliłem ale w ostatecznym projekcie nie będzie tych czerwonych.O manetkach i klamkach też nic nie mówcie , wiem wiem że nie pasują.Fotki tutaj: http://picasaweb.google.com/corrado1177/NowyFolder# .Co sądzicie?Pedały też tylko tak wkręciłem żeby pojeździć troszkę.
Lodzermensch

#40
ogólnie może być ;)
kierownica do zmiany albo odnowienia
zrób fotę z boku roweru bo takie są najbardziej obiektywne ;)
w Judy wszystko działa ?
Era retrobikera kończy się na cantileverach...
Dziewczyny wolą sztywnego :)

#41
Rama jest sztywna , rower sam jedzie w porównaniu do Proflexa.Naklejki już znalazłem w USA ale muszę chwilkę odsapnąć finansowo.W Judy jest lekki nieład artystyczny ale działa dobrze , Focker mi do niego zajrzy w wolnej chwili , przełożyłem koronę z SL-a.Aldek , dotarła paczka?Fotki porobię w niedzielę bo dzisiaj nie miałem za dużo czasu.Iras , kiera jest tymczasowa , bardzo lekka jest a ta moja Kore ciężarowiec straszny,znajdę coś lepszego ale powoli mi to będzie szło.
Lodzermensch

#42
a mówiłem że dostaniesz propozycję na zielone misie :mrgreen:
tak zapytam - upitoliłeś mocowania manetek w klamkach M900??!! no to teraz samych manetek nie masz co szukać..... :roll:
rowerek na zielonych gumach fajnie wygląda, jakby jeszcze udało się dolne lagi od żółtej judyty wsadzić byłoby git!
a z uwag: kokpit i sztyca w jednym kolorze wyglądałaby super, wieszaczki canti w takim sprzecie to mogłyby być jakieś bardziej finezyjne ;-)
czekam na rozwój, rower już wygląda ok a potencjał jest jeszcze ogromny!
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#43
skolioza, No dostałem propozycję:).Upitoliłem mocowania bo szansa dostania samych manetek jest jeszcze mniejsza niż całości jeśli szuka się w Polsce.Kiera jest tak testowo założona , nad kokpitem jeszcze myślę , mam jeszcze mostek Syncrosa od wspólnego znajomego z Krakowa:)Wieszaki założyłem takie ze względu na szybszą regulacje niż te skręcane A i B ale one tam wylądują jak tylko czasu będzie więcej.Na poczcie czeka na mnie wkład un91 i kaseta na tytanowym pająku XTR ale muszę poczekać na złotówki.A co do SL-a to go przecież nie wyrzuciłem.Powoli i zawita w ramce.
Lodzermensch

#44
Bardzo ładne siodło Flite, nieodzowny gadżet każdego retrobikera :-D Nie zgadzam się ze Skoliozą co do żółtego Judy, za bardzo by się wszystko zlało kolorystycznie. Uważam że grafitowy XC pasuje jak ulał i gdyby to był mój projekt to tak bym zostawił. Generalnie uważam że dobrze by było wstawić więcej ciemnych nie srebrnych komponentów do żółtej ramy. Jeszcze trochę pracy i będzie super ale nie ma co się spieszyć.

#52
skolioza, Dodatki będą niebieskie , część już zamówiona , część za jakiś tydzień zamówię.Kapsel udało się założyć ale tak niezbyt wygląda , jest mała szpara u góry ale lepiej tak niż bez.
Lodzermensch

#54
Z oryginalnym capslem syncrosa bedzie problem... Jeszcze jakiś rok temu chainreaction.com sprzedawało za 2 funty capsle, sam kupiłem jeden, gdybym wiedział ile mostków bez kapsla będzie się pojawiać to bym z dziesięć kupił.
Co do GT = Kore to tak nie do końca, faktycznie lata 96-98 to komponenty Kore ale wcześniej to syncros jak najbardziej pasuje. W 99 GT wykupiło nawet syncrosa i zaraz zbankrutowało razem z nim wykupione przez Pacyfic. Powiedziałbym że Zaskar = Syncros ze względu ma masywność konstrukcji ;-)

#56
pierwsze foto robi wrażenie :)
obowiązkowo FD z serii m900, co do korby niekoniecznie shimano. ten element roweru akurat mógłby być zastąpiony przez coś bardziej wysublimowanego niż oklepane shimano. korba syncros to byłby traf w 10, ale wiadomo...trafić syncrosa graniczy z cudem.
jestem zwolennikiem kolorowych elementów i te w Twoim zaskarze są bardzo stonowane, pasują świetnie np do cienia GT na ramie. co prawda są zbyt współczesne jak na ta maszynę ale z dalszej perspektywy jest OK. idealnie pasowałby koszyk ringle H2O w kolorze blue...z tyłu świetna (i cięzka) piasta która burzy XTRowski motyw przewodni. zamierzasz coś z tym zrobić czy zostaje?
jak kiedys trafisz sztyce syncrosa to odstąpię Ci kierownice SYNCROSA - totalny odlskool z rurki od EA70, będziesz miał komplecik :)
stery pasują do grupy xtr więc luz....michałki też fajne

#58
z daleka fajnie, z bliska ładniej byłoby gdyby te niebieskości nie były współczesne
korba - albo M900, albo nie-shimano (Yves dobrze gada o Syncrosie....)
sztyca - mnie się podoba, kiera Syncrosa by się przydała niezależnie od tego czy sztycę zmienisz czy nie (Yves, ale ten Twój Syncros ma zamalowane logo - nie będzie widać że to Syncros... :-( )
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
cron