Rocky mountain

#1
Witam

Oto moja retro maszyna,choć nie do końca sklasyfikowana
może ktoś z szacownych forumowiczów pomoże ;)
Starałem sie składać z wyczuciem lat 90' ,poprzedni właściciel mówił że kupił rower na pełnym XT,magury i rock shox judy,jednak moim marzeniem od zawsze był bomber i po 10 latach skrytych marzeń jest :lol:
magury w oryginalnie były hs33 ale mi sie udało dorwać race line z tego co mi sie udało wyczytać limitowana seria

Rama: Rocky mountain
Widelec: Bomber z3
Hamulce:Magura evolution
Manetki:XT sl-m739
Przerzutka przód:XT fd-m737
Przerzutka tył: XT rd-m737
Korby:XT fc-m739
Support: BB-UN71 (o ile dobrze pamiętam)
Mostek: Amoeba
Kierownica: Amoeba
Sztyca:Rocky mountain
Siodło: san-marco
Piasty: XT hb-m730 i fh-m737
Opony: Stomil
Pedały: XT pd-m735
łańcuch i kaseta: trzykropek
Obrazek
:lol:
Ps.na dniach postaram sie o bardziej estetyczne zdjęcia

pozdrawiam Tomek

#3
xgarfildx pisze:BB-UN71 (o ile dobrze pamiętam)
moze nawet UN72;) bo mufa powinna byc 73mm
xgarfildx pisze:Siodło: san-marco
szosowy REGAL ;)
xgarfildx pisze:Opony: Stomil
no i mamy pierwsze watki polskiego retro;)
Obrazek

#5
kurczę ja wiem, że zima, syf i sól Ale Twoja rama wygląda jakby właśnie od soli "zeżarta" była, skorodowana! Mam nadzieję że to tylko wrażenie - szkoda by było
Smaczku jej dodaje prowadzenie linek oraz rozwiązanie zacisku podsiodłowego - takich nie ma wszędzie
Co do reszty: Xtek z Magurami fajnie skomponowany, Bomberek wcale nie wadzi (Judyta wcale lepiej nie musiałaby wyglądać, mnie się te niebieściutkie z3 podobały zawsze) Stomilki dodają klimatu ;-) (mogłyby być jeszcze z cielistym bokiem!)
Razi mnie natomiast w oczy ta Amoeba! niby to były komponenty z końcówki lat 90 i początku tego wieku, ale do tego roweru wybitnie mi nie pasują W końcu ten kanadyjski listek zobowiązuje do bycia wybrednym przy wyborze komponentów ;-)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#6
Niestety rama już nadszarpnięta upływem czasu,juz do mnie taka dotarła jak pokaże sie troche gotówki mam zamiar dać do piaskowania i malowania
Co do amoeby to racja ale jest to tani zamiennik "póki co" mam nadzieje że to sie szybko zmieni.
A bombera bym nie zamienił bo to spełnienie marzeń jak pisałem wcześniej !!! ;-)
Biopace powoduje raka i choroby kolan.
taki mi sie marzy: http://img697.imageshack.us/img697/8803 ... ndale2.jpg

#7
xgarfildx pisze: jak pokaże sie troche gotówki mam zamiar dać do piaskowania i malowania
(...)
A bombera bym nie zamienił bo to spełnienie marzeń jak pisałem wcześniej !!! ;-)
tak trzymać! tylko proponuję załatw sobie przed piaskowaniem naklejki, albo zleć wykonanie identycznych na podstawie oryginału - takich napisów szkoda, a piasek będzie bezlitosny...
Ciekaw jeszcze jestem co Piotr powie na temat modelu.... :?:
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#8
Jak spiaskujesz to będzie kicha już.
Naklejki widze są oryginalne i trudno będzie je zrobić bo oryginalnych nie ma na rynku.
Trza by jeszcze rocznik znależć.
Na razie to razi mnie kaseta z tyłu - paskuda.

I mam prośbe, Rocky Mountain to moje oczko w głowie , weż powymieniaj wszystkie syfy w nim bo firma zasługuje na odpowiednie potraktowanie częściami .
www.velotech.pl

#9
Ładne rury Easton. Ten rower zdecydowanie potrzebuje dobrej opieki. A mocna pasta polerska może by dała radę i wypolerować ją na błysk? Co do mostka to tylko Syncros we wcześniejszych RM, ewentualnie Race Face, jeśli jakikolwiek inny to błagam, czarny :-P

Z naklejek to i tak nic nie będzie bo zniszczone. Pomierzyć albo odbić na folii, odtworzyć w illustratorze czy corelu i zrobić reprodukcje.

#12
Zrób tak, poszukaj w Twoich okolicach firmy która "zeskanuje" ci te naklejki, ewentualnie spróbuj je zciagnmać tak aby nie uszkodzić.
Nastepnie firma graficzna powinna je odtworzyć dokładnie na wzór.

To jest koszt, ale ram RM na rynku wtórnym nie ma, moja ma już 15 lat i jedna ryske, wiec juzwiesz jakigo hopla można mieć :mrgreen:

Naklejka na tylnych widełkach po lewej może sugerować model Vertex ( mój taka ma w złotym kolorze ) , tylko opis ruR mi nie pasuje z naklejki.


edit:

szukam ale nie widze Twojej ramy na razie w żadnym katalogu - nie pasuje mi zakończenie podsiodłowej i sposób zapinki podsiodłowej, szukam dalej ale cos nie widze tego :cry:

Jakbyś mógł dać fotki okolic podsiodłowej i zapinki , jesli nie znajde takiej wersji to może rama była spawana .
www.velotech.pl

#13
Piotr pisze: szukam ale nie widze Twojej ramy na razie w żadnym katalogu - nie pasuje mi zakończenie podsiodłowej i sposób zapinki podsiodłowej, szukam dalej ale cos nie widze tego :cry:

Jakbyś mógł dać fotki okolic podsiodłowej i zapinki , jesli nie znajde takiej wersji to może rama była spawana .
Witam,
zgadzam się z Piotrem.
Nie chcę być złym prorokiem, ale coś mi w tej ramie nie pasuje:
primo - nie pasuje mi zakończenie rury podsiodłowej; w RM zazwyczaj tylny trójkąt łączy się z podsiodłową powyżej górnej rury ramy
secundo - mamy na niej dwie naklejki z innych rur: aluminiowych Easton Vari Lite i stalowych Tange Prestige Ultimate Superlight, przy czym na pierwszy rzut oka wygląda, że jest robiona z aluminium
tertio - powyższe rurki pochodzą z lat 93-94, a przynajmniej w tamtych latach były spawane z nich ramy, przejrzałem katalogi RM z tych lat i nie odnalazłem takiej ramy

To tyle moich przemyśleń
Pozdrawiam
joint

#14
1. Jeśt mozliwe że rama pekła - upitoliło powyżej spawu i dospawano nowy sytem zpainki podsiodłowej
2. Rama jest RM ,ale nie seryjna - jakiś przototyp
3. Jest to rama innej firmy, równiue dobra bo ruru Eastona to w sod najwyższych modeli bywały tylko
4. Zakończenie podsiodłowej jak teraz jest jest bardzo nietypowe, nie robi sie takiego czegos tuż nad spawem.
5. W sumie na bank jestem przekonany że coś tu nie gra , no i haki w kołach jakos mi nie podchodzą.
Sprawdż no kolego co to masz bo na Kanade to mi nie wygląda a rzadko sie myle, a naklejki , hm właśnie nie pasuje ta mała na dole z opisem rur !!


EDIT:

A więc tak :
Naklejki sa podróbką praktycznie wszystkie oprócz chyba jednej tej biało szarej Easto Vari Lite co by się zgadzało z napisem - grawerką rur, tylko nie moge sobie przypomnieć kto takie opisy dawał jaka firma.

Także Rocky Mountain to nie jest, sorki, dlaczego
Bo - takich przelotek pod pancerze takze nie stosowali z boku rur, w przypadku ram alu.

Ale zastrzegam sobie ewentualne prawo do pomyłki , ale na razie nic na to nie wskazuje.
www.velotech.pl

#18
Z tych jak i innych zdjec wynika iż rama miałe przedłużoną rure podsiodłową i ona sie uszkodziła powyżej spawu.
Ktoś dobry w spawaniu zrobił tak aby ładnie było dalej, choć z drugiej strony dziwnie wyglada.

Poszukam czy podobnej ramki nie mam w katalogach bo charakterystyczne jest to - przelotki z jednej strony i dobre rurki, a dobre rurki były tylko z lepszej firmy.

Takze rame masz dobrej klasy, wypiaskuj delikatnie , pomaluj i obklej - jak znajdziemy firme - nazwe co by to mogło być.
www.velotech.pl