#31
a bo to sachs jest, jeno napisy zmienili pod nowsze grupy ;)... zeby smieszniej bylo wszystkie fd czy to centera czy qwartz, sa identycznie identyczne, jedynie napisisk ma inna literke ;)

#32
Jest urlop, jest więc odrobina dobroci dla moich rowerów, co wiąże się z drobnymi zmianami w ich specyfikacji. Na pierwszy ogień fejsliftingowi poddała się Bianka. Choć dla niektórych to świętokradztwo, to doszło znów coś SRAMowskiego z "epoki" - w zestawieniu elementów z grup ESP 9.0 i 9.0 SL brakowało mi szczęk Vbrejków 9.0. Swoją drogą, to szkoda, że SRAM w owym czasie nie ujednolicił dizajnu elementów w obrębie grup.

Obrazek

Obrazek


Wciąż nie dopracowałem ostatecznej wersji kokpitu. Pole manewru skutecznie ogranicza calowa główka ramy ze sterami a-head. Oczywiście mam też "adapter" na mostki 1 1/8", ale to już troszkę zmotą zalatuje.
Obrazek


Za taki sprzęt pod koniec lat 90tych dałbym się pokroić :lol:
Obrazek

Obrazek

Mimo, że szpeje SRAMowskie często były traktowane jako "namiastka" Shimano, albo budżetowa wersja czegoś lepszego, to jednak ich dizajn oraz nieczęsty widok w rowerach (no może poza manetkami) przemawiał do mnie znacznie bardziej niż "banalne" STXy czy LXy. Sentyment został do dziś, choć teraz wolę SH Mountain LX ;-)
Na temat różnic w szybkości czy precyzji działania grilonowych wynalazków się nie wypowiadam, bo to dla mnie kwestia zdecydowanie drugorzędna. Inżynierem rowerowym nie jestem.

Tradycyjnie, troszkę więcej w Picasie:
https://picasaweb.google.com/1068935907 ... is-Wp_zwIA#
Dawes Fat Chance '91, Wheeler 5500 '91, Cilo Vasella '91, Anlen Invert '90, Winora góraloszosówka '90, Bianchi Superlug470 '96/99, Muddy Fox Sorcerer '89, Moje jazdy, Hercules California Pro '92 Hercules Indiana '91

#34
polonezGLE pisze: Wciąż nie dopracowałem ostatecznej wersji kokpitu. Pole manewru skutecznie ogranicza calowa główka ramy ze sterami a-head. Oczywiście mam też "adapter" na mostki 1 1/8", ale to już troszkę zmotą zalatuje.
Mam chyba calowy mostek ahead ze Speca Stumpjumpera, jak chcesz to poszukam.Matowe alu coś jak Twoje rogi.
Lodzermensch

#39
snack pisze:poprzednie siodło chyba było fajniejsze
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: ;-)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#41
zacisnalem zeby :roll:

ta kiera EXTREM 3ttt mnie zainteresowala .....wyglada jak aluminiowa ale mysle ze klasyczne cro-mo :?:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#42
Oooo, aż w Bydzi słuchać ich zgrzyt ;-) Wybacz, dla mnie Shimano to nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Wolę coś mniej opatrzonego. :-)
Kierownica według sprzedawcy waży ok. 170 gr., "w ręku" wydawała się zauważalnie lżejsza od zwykłych aluminiowych. Zresztą zakupiona za małe pieniądze na alle.
Dawes Fat Chance '91, Wheeler 5500 '91, Cilo Vasella '91, Anlen Invert '90, Winora góraloszosówka '90, Bianchi Superlug470 '96/99, Muddy Fox Sorcerer '89, Moje jazdy, Hercules California Pro '92 Hercules Indiana '91

#43
polonezGLE pisze:Zresztą zakupiona za małe pieniądze na alle.
cholera przegapilem :-| :roll:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
cron