#61
Co do tłumienia w Judy XL to moim zdaniem jest bardzo dobre... póki jest ;-) Niestety tłumiki w judytach umierały bardzo szybko a do tego są nierozbieralne ale póki działają to praca jest mięsista
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#62
dobra praca tlimikow to jest w manitou, a rs-y to tak powiedzmy ze ono tam jest ( to tłumienie) ale zeby dobre bylo, to bym nie powiedzial :)

#63
Ja bym nie uogólniał bo z kilku które ujeżdżałem każdy działał inaczej. Prawdą jest natomiast że z tamtego okresu do tłumików wielkiego M podskoczyć było trudno
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#64
Rurokura, dzieki za foto siodelek, wlasnie takiego nietuzinkowego flite'a szukam, ostatnio był na allegro NOS zielono bialo czerwony, ale do niczego nie dalo sie tych kolorow dopasowac wiec nawet nie licytowalem.

Jutro albo pojutrze bedzie wiecej fotek reszty szpeju 8-)

#65
kosci26 pisze:Co do tłumienia w Judy XL to moim zdaniem jest bardzo dobre... póki jest ;-) Niestety tłumiki w judytach umierały bardzo szybko a do tego są nierozbieralne ale póki działają to praca jest mięsista
Nie powiedziałem że jest złe...Jednak w porównaniu z kulturą pracy Bombera to noc i dzień.

#66
Wesoła rodzinka "nosków" przeznaczonych do LTSa się powiększyła :oops: Serdeczne podziękowania i SZACUN 8-) należą sie Skoliozie za wydobycie z czeluści pewnego sklepu ST-M952

Obrazek


powolutku do przodu :!:

#68
cardamon pisze:Wesoła rodzinka "nosków" przeznaczonych do LTSa się powiększyła Serdeczne podziękowania i SZACUN należą sie Skoliozie za wydobycie z czeluści pewnego sklepu ST-M952
:shock: :shock:
pozazdroscic rodzinki :-P
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#71
Wow. XTR wygląda jak funkel nówka. Cały rower na nim będzie? Ja osobiście złożyłbym go na XT nie dlatego że lepiej czy gorzej ale w chwili obecnej mam włączony tryb oszczędzania i nie stać mnie na takie luksusy :lol:
No i duże brawo za ten projekt, to będzie fajny bajk, choć powątpiewałem jak na początku kupiłeś tego strucla ;-)

Co do dapmera, jakieś postępy? Czy patrzyłeś może na stronę firmy Risse? Oni do niedawna robili zamienniki do LTS/STS-ów, damper gazowy, ponoć bajeczny ale to drogi biznes...

Edit:
O taki, tyle że cena może przyprawić o ból głowy:
http://www.ebay.com/itm/Risse-Racing-Ge ... 256faa50b7
A tutaj rozpiska modeli:
http://www.risseracing.com/gt.shtml

#72
Z szaraków to tylko rd z długim wózkiem delikatna używka, reszta nowki, rower cały na m95x raczej nie będzie, mam jeszcze upatrzone nowe V-ki m951, ale to zakum na przyszłe miesiące, korbe to bym najchętniej turbinke wsadził, albo coś na Isis ( nie bijcie :-P ). ps. też myślałem o m739 :oops:

Drugi zamienny damper dotarł, jest w znacznie lepszym stanie niż pierwotnie zamontowany, wiec trafił odrazu do ramy razem z mocowaniem. Tyle, że to spreżyna 700lbs, w pierszym była 750lbs (do 85kg) a w planach jest 800lbs, żeby mieć pewnośc że bez ciśnienia nie dobije go.

Dampery Risse widziałem, czytałem cały wąten na mtbr o LTSie, ~1000zł to raczej wydatek na przyszły sezon :)

Radziej, jeszcze raz dzięki za opinie ws. amora na pw ! 8-)

#74
cardamon pisze:Drugi zamienny damper dotarł, jest w znacznie lepszym stanie niż pierwotnie zamontowany, wiec trafił odrazu do ramy razem z mocowaniem. Tyle, że to spreżyna 700lbs, w pierszym była 750lbs (do 85kg) a w planach jest 800lbs, żeby mieć pewnośc że bez ciśnienia nie dobije go.
A co to w deluxie sprężyny nie można przełożyć?? :shock:
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#76
No właśnie się zdziwiłem ale nie doczytałem że ma być 800 sprężyna docelowo.
A co do Risse to sam bym chciał bo do mojej Delty V już tylko oni robią ale ta cena :-(
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#77
powolutku do przodu:

Ti-śrubka (do skrócenia u tokarza) od Gerwazego - Serdeczne Dzięki !
Obrazek

korbka:
Obrazek

mam dylemat czy iść w czarny mostek i sztyce czy na srebrno,
takie coś trafi do mnie do srebrnej kiery Rooxa prostej lub giętej:
Obrazek


zdjęcia chamsko kradzione wprost z aukcji, z góry przepraszam :-P

#80
Radziej pisze: Kore Lub Syncros by tutaj fajnie wyglądał
Tutaj się zgodzę. Gdyby szukać od nowa to takich ale skoro był się trafił taki smaczek jak Thomson to też jest git mimo że młodszy.
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#81
Kore był w katalogu z tego co widziałem w 1-szym poście. Ja bym Thompsona zostawił, ma bardzo ładny kształt.
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#82
doszło coś następnego do układanki:
Obrazek


i doszedł problem:
Obrazek


miski górnej nie mogę docisnać bo sie troche zwałczyły resztki farby proszkowej, która pokryto miski, że tak to umję "szparka" jest równa na obwodzie, mogę to tak zostawić ? czy to czymś grozi ? dolna miska leży idealnie :-|

#85
skolioza pisze:Kierę chyba giętą włożysz, co?
tylko prosta :roll:
tylko prosta :roll:
tylko prosta :roll:
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#86
w LTS-1 LST-2, znaczy tych wcześniejszych, które nie miały wygiętej rury podsiodłowej były proste kierownice, w kolejnych (m.in. 1000 DS) już gięte kiery były 8-)

#87
no to skoro kiera gięta to tę prostą mi sprzedajesz? :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#89
cardamon pisze:w LTS-1 LST-2, znaczy tych wcześniejszych, które nie miały wygiętej rury podsiodłowej były proste kierownice, w kolejnych (m.in. 1000 DS) już gięte kiery były 8-)
ja tak od serca...proste kierownice jakos tak bardziej retro i scigancko wygladaja :-?
ale moze sie myle :oops:
zreszta prosta czy gieta rowerek zapowiada sie fajnie
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#90
cardamon pisze:
Skeevo pisze:no to skoro kiera gięta to tę prostą mi sprzedajesz? :-)
trza się w kolejce ustawić ;-)
Więc się ustawiam ;-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900