#2
Rower sam w sobie fajny i po renowacji będzie super, ale koniecznie zmniejszyłbym skok amora - geometria ramy ewidentnie takiego dużego nie przyjmuje. Może wydaje Ci się, że jest ok, ale poczujesz znaczną różnicę po redukcji skoku do max 65mm (choć i to będzie dość dużo).
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#3
Kilkanaście lat temu, przeglądając katalog rowerowy, właśnie Mariny zawróciły mi najbardziej w głowie. Do tej pory to jedna z mioch ulubionych marek. Marzy mi się zgrabna rama 17,5" właśnie od Marina. Fajny sprzęcik. Kilka zabiegów kosmetycznych i będzie malinowo. pozdro.
/// 4x Specialized /// ;)

#5
pabelou pisze:Rower znalazłem na łódzkiej giełdzie samochodowej w zawrotnej kwocie 50 pln!!
zacznę chyba szukać jakiejś kawalerki w Łodzi!
gratuluję zakupu w tak niskiej cenie i czekam na efekty prac!
Rowerek troszkę zamieszany osprzętowo i rocznikowo, ale wyjątkowo mnie to w nim nie razi, a wręcz dodaje uroku :-)
Przychylam się do skrócenia skoku :-)

BTW na mój gust rama jest młodsza niż 91 - w 91 jeszcze były kolorowe ramki z tego co pamiętam
obstawiam 92-93 (choć 93 miał chyba wielki napis Bear Valley na górnej rurze i był na nowszym Exage ES?LT, więc raczej 92)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#6
Była na nim nalepka z niemieckiego sklepu rowerowego z data stycznia 1992 roku z tąd wnioskuję że to rok 91, aczkolwiek może to byc 92
Marin BearValley SE '91
Gary Fisher SUgar4+ '02

#8
skoro żółty kolor jakoś się tu komponuje to proponowałabym Ci ten amorek:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=1922
dobry skok i fajna waga. system elastomerowy. i stosowna cena

Poza tym ja bym spróbował skompletować pełne Exage500! Mam jakiś pociąg do kompletnych grup wyższej_średniej_klasy lub niższej_klasy_wyższej.
Jesli rower jest na grupie xtr to dobrze uzasadnione jest, że np korba zamiast xtr'a bedzie turbina czy ritchey jakiś fajny - wówczas można poprostu powiedzieć, że rower jest na samych najlepszych komponentach (ktoś mógł uznać, że R będzie dla niego lepszy od xtr bo np. jest lzejszy albo sztywniejszy czy cokolwiek..).
W przypadku średnich klas taki misz-masz nie wydaje mi się tak dobrze uzasadniony. Średnia klasa nie jest walką o kazdy gram ani o mega sztywność. Jest trwała i dobra:-)
Najlepsze co można zrobić z osprzętem tej klasy to go skompletować w pełni.

Strasznie mi się podoba Mudy w pełni na niepozornym i chyba mało kultowym MountainLX.
-> link w mojej stopce.
Ostatnio zmieniony 2012-03-21, 20:43 przez jacob, łącznie zmieniany 3 razy.

#10
hmm to on kultowy jest. hmm myślalem że jest traktowany jak jakiś GS200 i tylko nieliczni ślinią się na jego widok bardziej niz na widok późniejszych szarych modeli.


Z innej beczki.
Gdy sie zainteresowałem RetroMTB nazwa Marin od razu przykuła moją uwagę, a to ze względu na Aramejskie słowo brzmiące w ten sposob! Znaczy ono coś w rodzaju "wybawiciel", "błogosławiony", nie pamiętam dokładnie, ale coś w tym rodzaju. Pamiętam je z mojej ulubionej książki "wojna żydowska" Liona Feuchtwangera. Tak za głównym bohaterem wołali, radujący się na jego widok rodacy. Polecam książkę :-)
Jak coś to moge znaleźć ten fragment. Ktoś zainteresowany ?

#14
skoro żółty kolor jakoś się tu komponuje to proponowałabym Ci ten amorek:
http://markooff.nazwa.pl/...opic.php?t=1922
dobry skok i fajna waga. system elastomerowy. i stosowna cena
Jak dla mnie, to ten amortyzator kompletnie nie będzie pasował do tego roweru. To jest bądź co bądź model 1999, więc wiekowo nie przypiął nie przyłatał - w szczególności, jeśli będziemy celować w starszy osprzęt. Skok może jest ok, ale z tego co kojarzę, to wysokość jest już przystosowana do ram z końca lat 90-tych. Piękny amor wart grzechu, ale nie do tej ramy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#15
focker pisze:
skoro żółty kolor jakoś się tu komponuje to proponowałabym Ci ten amorek:
http://markooff.nazwa.pl/...opic.php?t=1922
dobry skok i fajna waga. system elastomerowy. i stosowna cena
Jak dla mnie, to ten amortyzator kompletnie nie będzie pasował do tego roweru. To jest bądź co bądź model 1999, więc wiekowo nie przypiął nie przyłatał - w szczególności, jeśli będziemy celować w starszy osprzęt. Skok może jest ok, ale z tego co kojarzę, to wysokość jest już przystosowana do ram z końca lat 90-tych. Piękny amor wart grzechu, ale nie do tej ramy.
tak.. w sumie to masz rację :-)
nijak by to pasowało do exage i do ramy

swoją drogą też myślałem o kupieniu tego amorka

#16
Prawie kompletny Exage 500LX jest, tyle że blaty do korb mają już dość, tylna przerzutka jest w stanie o dziwo bdb (mechanicznie, bez luzów) przednia chodzi w rowerze. manetki DeoreDX i klamki też są, mam tez oryginalne canti od niego, także nic nie stoi na przeszkodzie żeby ubrać Marina w oryginalne ciuszki! tylko blatów brak...... no i kaski trohu tyż ;(

PS w najbliższy łikend wybieram sie na giełdę do łodzi, na kolejne polowanie....:)
Marin BearValley SE '91
Gary Fisher SUgar4+ '02
cron