#93
Witam.

1. Tam chyba już pisałem... jeśli do następnej niedzieli się z tym nie uporasz to Ci pomogę :D

2. Z ta kiera to przesadzasz chyba... Napewno nie widzę tutaj tej kiery co wymyśliłeś bo tutaj ten prosty "patyk" jest idealny. Z resztą w teren z tą ala Nitto się nie wybierzesz. Niestety nie da się połączyć wszystkiego...

3. Nie wygląda na to żeby trzeba było coś poprawiać... Musimy się spotkać i wtedy ocenię. To co teraz widzę to manetki ale pisałem też już o tym... Możesz przejechać rower pasta tempo to będzie trochę lepiej.

6. Wg pasują bo koła i tak są na LX tak? A co do przerzutki to Xt 739 top swing będzie pasować i wizualnie a i naklejki nie ruszy...

7. Wszystkiego nie połączysz... Ja na co dzień mam Sellle a na dłuższe wypady zakładam ogromne i ciężkie ale w teren się nie nadające Velo. :D
Ale jeśli dalej tak pójdzie to będę wyzbywać się nowego ale współczesnego Selle Italia XO więc jak coś...

8.A nie masz wszędzie imbusa 5mm ? no prawie wszędzie?

9. Bidon na co dzień wsadziłbym jeden żeby nie psuć formy... W sumie to w Deca są takie szare które może pasowałyby tutaj.
Co do przerzutki to przesadzasz... Trochę pracy i będzie ok.

A osłona? Ja jestem zwolennikiem zwykłej taśmy izolacyjnej... Jak dobrze nawiniesz to będzie spoko wyglądać.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#94
idę o zakład, ze rure masz 28,6 , masz suwmiarkę..?

to naprawdę kwestia napiecia spręzyny w simplexie..? mysle, że po prostu coś żle załozyłeś. Kąt opasania tragiczny w tej chwili.

#95
Obrazek

Obrazek

Obrazek


nie wiem czy to jest 0,2mm, chyba nie, było ciemno i nie udało mi się odczytać co jest na moim LXsie. Tylna obejma Simplexa idealnie pasuje do ramy. Obejmy Simplexa są aluminiowe, nie stalowe.
Widzę trzy opcje przykręcenie Simplexa - oszlifować tę zbyt małą obejmę. Założyć ją poprzez jakiś gumową podkładkę. Olać czy rama się wgniecie, porysuje i przykręcić na chama.
Jak sesja się skończy to coś pokombinuję - pewnie pierwszy wariant.

#96
nie, nie, wybierz trzeci... ;-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#97
mekp pisze: 3. Nie wygląda na to żeby trzeba było coś poprawiać... Musimy się spotkać i wtedy ocenię. To co teraz widzę to manetki ale pisałem też już o tym... Możesz przejechać rower pasta tempo to będzie trochę lepiej.
no, zapomniałem sfotografować rudych miejsc, no ale wtedy i tak było zbyt ciemno! Jak będzie czas i światło to obfocę lub rzeczywiście podjadę na konsultacje ;-)
mekp pisze: 8.A nie masz wszędzie imbusa 5mm ? no prawie wszędzie?
w Wheelerze miałe wszystko na imbus 5 i 4 + nasadowa 10tka + mały śrubokręt.
Tutaj mam 8,9,10 nasadowe a imbusy 4 i 5 i do tego śrubokręt płaski bardzo gruby (manetki - dlatego może zamiast odrdzewiać śruby poszukam pasujących na imbus!) i jeszcze w kilku drobnych miejscach mały śrubokręt.
mekp pisze: 9. Bidon na co dzień wsadziłbym jeden żeby nie psuć formy... W sumie to w Deca są takie szare które może pasowałyby tutaj.
Co do przerzutki to przesadzasz... Trochę pracy i będzie ok.

A osłona? Ja jestem zwolennikiem zwykłej taśmy izolacyjnej... Jak dobrze nawiniesz to będzie spoko wyglądać.
na codzień bidony w ogóle będą odkręcone.
W trasę dwa.
Te decatlonowe (patrac na stronę) jakoś mi nie podchodzą. Jakoś podoba mi się idea przeźroczystych z dopełnieniem w postaci czerwieni. Chodzi o to, że chcę by przeźroczyste chwyty zostały, a jako, ze nie ma nic innego przeźroczystego to może być przeźroczysty bidon się nadał. Poza tym dobrze widzieć jakiego koloru jest woda nabrana ze strumienia! ;-) Zwłaszcza w obcym kraju to może być ważne.
wziąłbym te http://allegro.pl/bidon-enervit-750ml-t ... 18832.html gdyby miały zamknięcie przeciwbłotne.
Jeśli chodzi o obwinięte rurki to, w sumie, we wheelerze to się jakoś komponowało
Obrazek

#101
A Twoja rama nie jest czasem owalizowana na dole?Kiedyś tak miałem z jakimś rowerem do zrobienia że rura była owalna na dole i właśnie tak to wyglądało.Zmierz ją w dwóch płaszczyznach i podaj wymiar.
Lodzermensch

#103
super jest ta rama, tylko ciężka..

rura podsiodłowa nie jest owalizowana
mimo wszystko jestem przekonany, że mam poniżej 31, co więcej sądzę, że co w zakresie 28-30. znow jest ciemno i znow tego nie sprawdze

#104
Gitane świetny, zacisk ma fajny. Waga 4,3kg to ramy z widłem i suportem czy z czymś jeszcze? Bo w tekście aukcji jest że w cenie siodło, sztyca i mostek.

Skoro sztyca jest 25,8, to obstawiam, że rama Gitane ma mniej niż 28,6 i przerzutka przód też ma mniej- te cholerne żabojady miały swoje dziwne standardy, exemplum sztyce Peugota.
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#109
Jak do tej pory najwięcej było chyba z Manitou i trzeba przyznać, że dobrze to wygląda. Nie brałeś pod uwagę starszego "M"? A może jakiś RS Mag20 lub 21? Ale AMP bez wątpienia bardziej ekskluzywny :-)
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#110
Ostatecznie, nigdy nie miałem roweru z amortyzatorem, więc jak nie uda się z AMP to raczej pozostanę przy obecnym widelcu. Albo raczej pozostanę w stanie szukania amp.

Skoro w rowerze już jest Simplex to przecież nie będę tak łatwo rezygnować z tego "odjazdu" i będę szukać AMPeka

#120
w oczekiwaniu na amortyzator postanowiłem rower rozkręcić na śrubki i wszystko poważyć. Wagi nie mam i jutro udam się na swój wydział by sobie takową pożyczyć. Póki co jeśli ktoś ma ochotę - zapraszam do konkursu na zgadywanie ile co waży.

Nagroda: 2xpiwo ("płatne" na zlocie)
zasady: będzie lista komponentów których wagę trzeba oszacować lub znaleźć (raczej będą to produkty poza katalogowe więc bardziej będzie to szacowanie). Liczy się suma różnic pomiędzy wartością pokazaną przez wagę a oszacowaną przez uczestnika. Trzeba oszacować wszystkie wskazane przeze mnie elementy.

1. Rama Nishiki, bez suportu, bez misek sterów, goła i wesoła
2. Support, który był w ramie.
3. Siodełko.
4. Widelec Nishiki.
5. przerzutka tylna Simplex Foret.
6. Klamki Suntour XC LTD.
7. Manetki z zestawu/"grupy" Simplexa ;-).
8. Mostek.
9. Chwyty "Wheeler".
10. Sztyca 32,5cm nie licząc jarzma, oryginał z whelera 3800.

zdjęcia:

https://picasaweb.google.com/1102733801 ... PX8qOXl3wE

https://picasaweb.google.com/1102733801 ... l8Djibm5QA

Powodzenia!



A tak poza konkursem to obejma przeniej zmieniarki LX FD-M561 ma 28,6
Więc sztyca chyba nie jest jednak 27,2 - przynajmniej tak by wynikało z tego co ktoś wcześniej napisał w tym wątku :-)

Nie ma zupełnej pewności czy amortyzator będzie w tym bajku, chcę zobaczyć jak się jeździ z amortyzacją i zobaczyć jak Nishiki będzie wyglądać z tym Paioli - ani jednego ani drugiego nie umiem sobie wyobrazić :)