#1
"Remontu i modernizacji" ramy podjął sie Wentyl za co jeszcze raz serdecznie mu dziękuję! :)
Wreszcie mogę pochwalić się poskładaną maszyna więc niniejszym to czynię :mrgreen:
Obrazek


Rama - GT Karakoram '98 "custom" ;)
Stery - FSA Orbit XL II
Widelec - RockShox Judy SL 2000
Mostek - X-Mision
Kierownica - Kore
Rog - Tekno
Klamki - Shimano XT M739
Linki hamulców - Jagwire STS
Pancerze hamulców Jagwire CGX L3
Manetki - Shimano XT M740
Chwyty - Ergon GP1 L
Suport - Shimano BB-UN51 113mm
Korby - Shimano Deore FC-M510 '00 44/32/20
Wypinacze korb - Shimano
Pedały - VP 196
Łańcuch - Shimano HG-50
Sztyca - Accent SP 408 29,6 mm (pracuję nad zmyciem napisu "Accent" ;)
Siodełko - SelleRoyal Ergogel Moderate
Przerzutka przód - Shimano XT M737
Przerzutka tył - Shimano XT M739
Kaseta - Shimano HG-50 11-32
Hamulec tył - Shimano XT M739
Hamulec przód - Shimano XT M739
Booster tył - Kangaroo CNC
Booster przód - Acor
Piasta przód - Shimano XT M737
Piasta tył Shimano XT M737
Obręcz przód - Mavic XM317
Obręcz tył - Mavic XM317
Szprychy - DT Swiss Champion
Opony - Schwalbe Marathon XR 26x1,9
Bagażnik - Tubus Logo

Więcej fotek -> https://picasaweb.google.com/maildoszko ... TKarakoram#

#2
szkodnik pisze:Korby - Shimano Deore FC-M510 '00 44/32/20
o! 20z to od chlopakow z EMTB czy jakis inny patent?

ps. powinienes zalozyc sobie temacik w dziale z rowerami - gt zasluguje na to

#5
20z trafione na allegro jakies wycinane laserem, trzeba było troche podpiłować korbę i śruby żeby pasowało.
Wszystkie linki idą w pełnych pancerzach, hamulec w swoich przelotkach tylko rozpiłowanych a przerzutkowe przypięte do niego opaskami zaciskowymi. Fotki będą, mocowanie na trzeci bidon jest :)

#6
Karakoram przeszedł jakis czas temu małą metamorfozę:
Obrazek


Pośmigał po Puszczy Białowieskiej...
Obrazek


...i pojechał do Grecji
Obrazek

Obrazek


A teraz chyba będzie szukał nowego właściciela...

#8
cardamon pisze:jak sie ten amor sprawuje pod duzym obciążeniem ?
Po jakichś półtora tysiąca kilometrów zaczął puszczać olej ;)
Ale nie serwisowałem go przed wyjazdem, poprzedni właściciel pewnie też dawno tego nie robił więc chyba miał prawo...

A co do samej pracy to zupełnie spoko. Na ostrych i powolnych podjazdach wpadał w denerwujące kołysanie (brak blokady).
Ostatnio zmieniony 2014-02-09, 19:36 przez szkodnik, łącznie zmieniany 1 raz.

#9
"A teraz chyba będzie szukał nowego właściciela..."

Zmieniaj, zmieniaj bo imho rama ewidentnie za mała dla Ciebie.
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#11
Idealnie nie jest bo przednie koło jest i tak dociążone przednimi sakwami ale mimo wszystko sens jest. Wiele razy na zjazdach czułem że jednak robi robotę.
A jak ktoś jeździ bez przednich sakw to zdecydowanie amor jest fajną opcją.