#31
hit00r pisze:
corrado1111 pisze: Idź z tym Humbrolem, a Piotr zrobił robotę.
No to w takim razie czym ?
Tylko takie farby dają możliwość nie ograniczonego mieszania kolorów niewielkim kosztem.
Są idealne do punktowych zaprawek.
Polecisz coś innego ?
Chętnie skorzystam.
https://pl.wiktionary.org/wiki/nieograniczony to polecę:)

A serio tak amatorsko to daje radę ale lepsze są w/g mnie mazaki Motipa dobrane od razu pod kod lakieru ale nie wszędzie się da. Także peace.
Lodzermensch

#32
spokojnie zastanawiam sie ewentulanie , ale albo metodą suchego pędzla coś poskrobie , albo sprayem delikatnie bzykne , za duzo nie warto robic bo nówka z katalogu to nie będzie , musiałbym nowe szpeja pozakładac i pierdzielic sie z malowankami tygodniami a mi chodzi o to aby przywrócic blask w całości , bo warto , zwłaszcza jak pisałem że ten model w tym osprzecie jest koszmarnie rzadki .

To ma byc w miare ładnie i schludnie otarcia anody są nie do odratowania np na korbach i nie ma co sie spinac ...

Jakby ktoś chciał takie oponki to na hurtowni mają jeszcze pare sztuk.

Moje oryginały sie rozsypały, a jasne skinwale jakie mam sa za grube i nie pasowały optycznie do zgrabnej ramki .

co do humbroli to jade zaraz po błyszczącego czarnego , bo mi zabrakło do modeli .....

a suchy pędzel to nie zerówka , tylko szeroki w miare i gęsty aby pozostawiał śladowe ilosci .

Większośc śrub niestety zostaje oryginalnych , dokładnie wyczyszczone z rdzy bo są "patentowe" i nie ma takich samych , po wyczyszczeniu pomaziam je oliwką , co natłuszczy powierzchnie i nie zardzewieje za chwile znowu .
www.velotech.pl

#33
Piotr pisze: co do humbroli to jade zaraz po błyszczącego czarnego , bo mi zabrakło do modeli .....
A to ty lepisz modele :mrgreen: :?:
Jakie dokładnie skale oraz rodzaje ?
Pokaż jakieś foto :lol:

#35
mały problem mam z tylną felgą , wiedziałem ze koło było walnięte i liczyłem że tylko szprychy puściły , ale nie , spróbuje dzisiaj sklepac , wyrównac może sie uda, bo felga to kawał szpeja , jesli nie no to mam problem bo w tym "kolorze " to nie ma szans .

w razie czego mam koła z czarnymi felgami , trzeba będzie pomierzyc szerokości bo tu muszą byc szerokie ze względu na hamulce i najwyżej przeplote .
Chciałem go postawic na kołach do końca tygodnia , moze sie uda

co do farbek Humbrol, nie nadają sie do robienia większych zaprawek bo sie ścierają szybko m farba jest miękka i podczas polerowania schodzi .
Można tym zrobic na wystawke tylko raczej .
www.velotech.pl

#36
no czekamy czekamy,
a tak a ' propos kuwy..
swego czasu była taka czarna, stara z lat 80-tych na alledrogo...
za 100 zł...
POchwalić się kto ją łyknął
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#37
Piotr pisze: co do farbek Humbrol, nie nadają sie do robienia większych zaprawek bo sie ścierają szybko m farba jest miękka i podczas polerowania schodzi .
Można tym zrobic na wystawke tylko raczej .
To wtedy jeszcze pokrywasz lakierem bezbarwnym i to jest dość trwałe ... za wyjątkiem rozpuszczalników :mrgreen:
Taki z ciebie modelarz a nie wiesz :-P :?:

#39
Piotr pisze:a wiesz lakierniku drogi ze robiąc zaprawke , trzeba ją pózniej zeszlifowac i polerowac a tutaj niestety jest kiepsko , wole spraye
Ech starego gada nie przekonam ani niczego nowego nie nauczę :lol:
To się robi z wyczuciem pędzelkiem 00 - minimalnie aby zamaskować i później analogicznie bezbarwnym.
Ale każdy woli co innego.
Moja metoda zachowuje największą ilość oryginalnego lakieru.
W moim Scott'cie uskuteczniłem ten zabieg na szerszą skalę i zdał egzamin :mrgreen:

#40
Widzę Piotr że zabrałeś się do pracy fajnie jest zrobić z niczego coś fajnego lecz wymaga to pracy
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31

#41
pracowac to ja pracuje cały czas i nie brak mi roboty z kołami wkólko :lol: mam jeszcze 1-2 dni wolne bo lecą do mnie szprychy do kół pod zamówienia i jak zdąże z Kuwaharą teraz to skończe , jak nie to ...będzie bół dupy bo jest rozgrzebana
www.velotech.pl

#43
Piotr pisze:dzisiaj była tyllko chwila na pare montaży
potem musiałem montowac były rowerek Marczyńskiego
To chyba jakaś jego treningówka bo wątpię aby startował na takiej biedzie w zawodach...

#45
Piotr pisze:to jest rama na której zdobył mistrzostwo w tym roku , teraz cały rower na nowym osprzęcie służyc będzie młodszemu pokoleniu .

bida ,,,, weź popatrz do lustra na siebiie i swoje złomy .
Złomy ?
Skoro sprzęty na totalnym wypasie są dla ciebie złomami to powinieneś zacząć jeść jakieś suplementy.
Odnośnie tej szosy bieda jeśli chodzi o zawodowca bo nikt na Ultegrze nie startuje w poważnych zawodach - zwłaszcza jeśli jeździ w dobrej ekipie.
A co do samego roweru jest zajebisty dla amatora.
Czasem użyj odrobinę czerepu zanim mnie zhejtujesz :mrgreen:

#46
Jak jakiś zawodnik niższej rangi to Czemu nie ultegra? Bo różnica w cenie jest duża.
Jestem bliższy tezie ze lepszą nową ultegra niż katowany dura-ace. :-)

A przecież to dopiero początek wydatkow.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#47
mekp pisze:Jak jakiś zawodnik niższej rangi to Czemu nie ultegra? Bo różnica w cenie jest duża.
Jestem bliższy tezie ze lepszą nową ultegra niż katowany dura-ace. :-)

A przecież to dopiero początek wydatkow.
Nie znasz się na sprzętach na totalnym wypasie.
Lodzermensch

#48
mekp pisze:Jak jakiś zawodnik niższej rangi to Czemu nie ultegra? Bo różnica w cenie jest duża.
Jestem bliższy tezie ze lepszą nową ultegra niż katowany dura-ace. :-)

A przecież to dopiero początek wydatkow.
No oczywiście że lepsza nowa Ultegra :-D

#50
Hicior, rozśmieszyłeś mnie , ale to fajnie ze jest ktoś taki na forum,....

Czołowe Teamy jeżdżą na Durace czy innych topowych markach bo tak jest i tak ma byc, z kasąsie nikt nie liczy bo sponsor tak każe , .
Pzredstawiona rama np była produkowana na zamówienie w Meridzie , dla sponsora tureckiego , stąd taka nazwa .
Tutaj widac rower z tą ramą http://www.polskieradio.pl/43/265/Artyk ... ski-daleko

Jak zdobył mistrza , firma przysłała rame w kolorze czerwonym , taką samą , na której jeździł do końca sezonu http://www.alamy.com/stock-photo-poland ... 81355.html.

ramka jest superlekka i rower wyszedł też cały lekki , koła robiłem też na zamówienie 1200 g.
https://picasaweb.google.com/1130783713 ... 2360455458

co do osprzetu to akurat służy on w czerwonej ramie jako rower treningowy
Ostatnio zmieniony 2015-12-10, 21:04 przez Piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
www.velotech.pl

#52
Piotr pisze:poza tym koniec pierd.....ia bo to nie temat o tym tylko o mojej pięknej KUWAHARZE !!!
Piękna to może być kobieta a nie jakaś zardzewiała kuwhara :-P :lol: :mrgreen:

#55
piotrex pisze:Pojedynek tytanów :mrgreen:
Heh :-)
Raczej nie bo ja nie buduję kół dla zawodowców :mrgreen:
Po za tym wiekiem też pewnie ustępuję ... nie mam Kuwhar czy Kuhar jakichś zardzewiałych - bez szans jestem :->
Konkurować możemy natomiast jeśli chodzi o picowanie tych wszystkich naszych złomów :-D

#57
Piotr pisze:masz szanse , jutro giełdy i kupa złomów będzie kup coś i zajmij sie i pamiętaj , sz[pachla, szpachla i jeszcze raz szpachla :mrgreen:
E tam giełdy Panie ... ja wolę znajdźki śmietnikowe tak jak mój Wheeler :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I robienie czegoś z niczego.
Coś jak Niemcy podczas II wojny światowej.
Krążyło powiedzenie że oni potrafią zrobić coś z niczego ... wiadomo o co chodzi :shock:

#58
hit00r pisze:
Piotr pisze:masz szanse , jutro giełdy i kupa złomów będzie kup coś i zajmij sie i pamiętaj , sz[pachla, szpachla i jeszcze raz szpachla :mrgreen:
E tam giełdy Panie ... ja wolę znajdźki śmietnikowe tak jak mój Wheeler :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I robienie czegoś z niczego.
Coś jak Niemcy podczas II wojny światowej.
Krążyło powiedzenie że oni potrafią zrobić coś z niczego ... wiadomo o co chodzi :shock:
Obrazek


:)
Lodzermensch

#59
ok Kuwahara skonczona, nic już nie wymyśle , mógłbym kazdą ryske zamalowywać , ale chyba raczej bez sensu .

Rower raczej nie będzie do jazdy . może sie znajdzie jakis bogaty kupiec :mrgreen: zobaczymy .

Dzisiaj zmontowałem tylne koło, troche sie namęczyłem naprostować obręcz, całe szczęscie była wachnieta na duzym odcinku to ładnie poszło .

pozakładałem hamulce, linki itd .
nieoryginalne sa linki przerzutkowe i pancerzyki do nich , no bo ....stare sie nie nadawały juz , hamulcowe oryginał.
Łańcuch załozyłem nopwy .......ale w ostatniej chwili jednak wyczysciłem oryginalny Suntoura i będzie zamontowany z rańca przed sesją .

Czy sie komuś będzie podobało czy nie rower jest uważam piekny , a hamulce są mocne .
Konstrukcja ich i regulacja nie nadawała się do powszechnego uzytku i pewnie je wycofano, a jak krzywka wypadnie a rolek to hamulca niema , same zalety :-) , za to jako eksponat jest na co popatrzeć .

pare fotek ostatnich już z warsztatu , reszta bedzie w nowej galerii jutro do południa .

https://picasaweb.google.com/1130783713 ... 9517565298
www.velotech.pl
cron