#32
koszyk pasuja pod reszte napisow, a i widelec ktory jest olryginalny, jest w innym odcieniu zieleni niz rama, taka oto wizja byla producenta ;0 zaduzo zoltego niezdrowow w tym przypadku, beda tylko noski w kolorze mostku, to wlasciwie taki kolor magurowy race line
#33
dostalem suport suntoura pasujacy do korby i hamulce narazie canty lx m550,jak nie dorwe nigdzie srebsnych xc pro to te lx-sy tu zostana, teraz bedzie zastoj niestety, po pierwsze nie mam pojecia jakie obrecze tu beda pasowac,(sugestie mile widziane) po kolejne trzeba gdzies zalatwic, lub wyczekac piasty xc pro , najlepiej na 8 speedow, ale tu akurat cisnienia nie ma, mozliwe ze na 7 pozostanie
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:07 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#35
no piekna bestia, kupiles , czy ogladasz ;0 , a moj suntour ma sie niezle , bo zasadniczo kol brak i moglby latac :), a i jeszcze jakiejs fajnej kierownicy , najlepiej k2
#36
Oglądam, ale jednocześnie jakbyś chciał pozbyć się trochę bejmów to Twoja ;)ANDRIUBIKER pisze:no piekna bestia, kupiles , czy ogladasz ;0 , a moj suntour ma sie niezle , bo zasadniczo kol brak i moglby latac :), a i jeszcze jakiejs fajnej kierownicy , najlepiej k2
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie
#37
mały ruch w sprawie K2, nabylem odpowiednia kierownice , oraz korbe ktora bedzie zalozona jesli naped bedzie 3x8 md ( a taki bede chcial zalozyc) jesli naped 3x7 to zostanie korba suntoura, kierownica wazy...nic nie wazy ;), karbonowe kiery race face next sl, ktorych uzywam, sa klocami w porownaniu z tym matrixem, strach za nia chwytac ;)
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:08 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 2 razy.
#40
To jest answer hyperlite robione dla wysokich modeli treka dlatego nazywa się Matrix. Z aluminiowych kier z początku lat 90 to high-end.
#41
Ile waży?ANDRIUBIKER pisze:easton matrix hyperlite, i nie klamali, faktycznie hyper lite ;)
Lodzermensch
#42
tak przypuszczalem, ale wyglupic sie nie chcialem, nabylem to wraz z mankiem 4-ym i mostekiem answer A-tac,ktory rowniez wazy 2 deko, zdjete to z treka carbonowego, pocztek lad 90-ych wlasnie , , ile wazy to nie wiem, nie mam wagi takiej kuchennej, naprawde piorko, tak cienka jak puszka po piwie i ma zawiniete ranty , pewnie zeby sobie łap nie pociac ;)Adamello pisze:To jest answer hyperlite robione dla wysokich modeli treka dlatego nazywa się Matrix. Z aluminiowych kier z początku lat 90 to high-end.
#43
moim zdaniem świat nie wyprodukował lepszej(lżejszej/wygodniejszej) kiery niz ta
http://www.ebay.com/itm/Scott-AT-2LF-Mo ... 56579d13f9
była tez wersja carbonowa
http://www.ebay.com/itm/RARE-SCOTT-LF-X ... 4ac7db8029
ultralekka kiera przy sztywniaku?
http://www.ebay.com/itm/Scott-AT-2LF-Mo ... 56579d13f9
była tez wersja carbonowa
http://www.ebay.com/itm/RARE-SCOTT-LF-X ... 4ac7db8029
ultralekka kiera przy sztywniaku?
śmietnik to nie retro!
#44
AT2 LF fajna zabawka - ale ma też wady:
1. jest firmowana przez Scott'a a więc powstaje pewien konflikt marki jak się ją zapoda przykładowo do Speca czy innego Treka
2. bardzo wąska - ok 53-54 w rogach a więc w chwycie podstawowym niespełna 50cm - z tego też powodu one mogły być tak wycieniowane gdyż nie działały jakieś specjalnie duże dźwignie
3. nie za bardzo przyjmuje grip shifty
1. jest firmowana przez Scott'a a więc powstaje pewien konflikt marki jak się ją zapoda przykładowo do Speca czy innego Treka
2. bardzo wąska - ok 53-54 w rogach a więc w chwycie podstawowym niespełna 50cm - z tego też powodu one mogły być tak wycieniowane gdyż nie działały jakieś specjalnie duże dźwignie
3. nie za bardzo przyjmuje grip shifty
#46
ta AT2 LF nie dosc ze brzydka , to jeszcze z napisem scott ;) , ale wygodna moze i byla nie wiem, nie uzywalem,wydaje mi sie ze jesli o wygode chodzi to byllbar od corrateca jest lepszy, tyle ze na bank wiecej wazy.... a sztywniak to calkiem nie jest, pzeciez ma :tlumik drgan: czyli mostek amortyzowany, ku mojemu zaskoczeniu to calkiem nieglupie rozwiazanie,ugina sie i to sporo, inna sprawa ze ten rower pewnie wiecej bedzie stal niz jezdzil, jak zreszta wiekszosc rowerow , jak sie ma ich az tyle,
#47
po mału kompletuje K2 na ta chwile brakuje jedynie kompletnych kół na piastach xc pro, po konsultacjach z WojtkiemK , jednak zdecydowalem sie na system przed md, na 7 speedow, jako bardziej "suntourowy" ;) , zakupilem kasete nos, i hample , chcialem srebrne xc pro, ale te nie byly w wersji pedersen , wiec beda czarne,do nich sa juz zakupione zółte klocki fibraxa, jakby ktos mial do sprzedania czarny lacznik kantow suntour , to chetnie odkupie
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:04 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#48
na ta chwile wyglada to tak jak w zalacznikach,z lx-ami calkiem fajnie, nie mam koncepcji na chwyty, niewiem co zalozyc, w jakim kolorze itd...
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:05 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#50
a kasete juz jedna mialem ale md, i brak nakrecanego trybu, bo fabrycznie byla na 8 speed, wiec kupilem nos, za w sumie mala kase, 50pln, koles ma jeszcze jedna taka sama, i czarna , one sa ponoc identyczne, roznia sie kolorem nie wiedomo czemu,
#52
doszły jeszcze klamki xc pro (mam zlozone teraz xc ltd) i manetki x-press xc pro, nikt sie nie zdecydowal na takowe wiec ja zamienie thumby na rf od suntoura ;)
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:06 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 1 raz.
#53
klamki fajne - sam miałem i LTD i XC Pro i różnica jest znaczna IMO
Co do X-pressa - kiedyś miałem i nie bardzo mi przypadł do gustu - niewątpliwie jest to jednak obecnie rzadki temat więc do roweru który nie będzie śmigał na codzień może być jako ciekawostka
Co do X-pressa - kiedyś miałem i nie bardzo mi przypadł do gustu - niewątpliwie jest to jednak obecnie rzadki temat więc do roweru który nie będzie śmigał na codzień może być jako ciekawostka
#54
klamki xc ltd , lepiej mi sie podobaja optycznie, (swoja droga to poprostu dia-compe), ale xc pro, lzejsze, bardziej filigranowe, a x-press maaase lat temu na takich jezdzilem i podobalo mi sie, coprawda dolna dzwignia nie wraca jak w rf , ale to wcale nie takie zle, bo po chwili jazdy i przyzyczajeniu, pomimo braku ogd, doskonale wiesz na jakim jedziesz biegu (cos jak w aucie na lewarek nie patrzysz, a jak go chwytasz, z automatu podswiadomie wiesz jaki bieg jest wlozony ;) ), a rower faktycznie na codzien uzywany nie bedzie wiec dla odroznienia od reszty beda i inne manetki ;)
#55
po zamontowaniu kół i łańcucha , mniej wiecej widac jak to bedzie wygladac, baaardzo fajna geo ramy, jak na 92 rok produkcji, mega nowoczesna, duzy slopping, czekam na reszte klamotkow, i jedynie brak kpl piast xc pro, nie mam koncepcji na chwyty, opony, tu sugestie konstruktywne mile widziane, obrecze zostaja, zielonkawe araya rm-20, czyli konwencja amerykansko-japonska, docelowo jeszcze bede szukal sterow xc pro i takich tez pedalow
Ostatnio zmieniony 2013-10-30, 18:06 przez ANDRIUBIKER, łącznie zmieniany 2 razy.
#57
Mostek i koszyk na bidon zupełnie nie na miejscu. Generalnie nic ciekawego .
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!
#58
a gdzie chciales je przykrecic do korby ? :) sa na swoim miejscu jak najbardziejLonkor pisze:Mostek i koszyk na bidon zupełnie nie na miejscu.
jak widzisz inni dostrzegaja to co i ja, a Ty tego nie zauwazyles ( a raczej nie chciales ehhhe ) ,skolioza pisze:fajnie się zgrało z napisami
, no takie budżet jeździdło po bułki i na czytelnie ;),... a co do malowania, trzeba by napisac do kogos z K2 i ich opierdzielic (choc moze byc ciezko, zwazywszy na fakt, ze stare dobre K2 juz dawno nie istnieje ;) ),a naprawde to tego co "autor mial na mysli" poprostu nie widac na zdjeciach (szczegolnie ze robie je "pralka frania" ) , lakier jest perłowy, kameleon, zmienia swoj odcien , od zielonego, przez granatowy, az do czarnego, zaleznie od kąta padania światla...., albo mozna było zamiast oryginalu w super stanie ,kupic jakiegos no name śmiecia i oddac do HimayeraLonkor pisze:Generalnie nic ciekawego .
#59
To Forum publiczne - jeśli chciałeś samych pochwał trzeba było to napisać - jak dla mnie elementy te nie pasują do tego roweru - akcenty kolorowe na napisach są zbyt małe i mało widoczne by uzasadnić taki kolor koszyka na bidon , już prędzej mostek choć i tak uważam, że ciemniejszy a wręcz czarny pasowałby lepiej .
Piszę to bez złośliwości - po prostu oceniam ze swojego punktu widzenia i gustu - jeśli Tobie się podoba to OK .
Podobnie siodełko zdaje się mi przyciężkie do tego roweru - ale to może wynika z braku opon - wówczas może wrażenie byłoby inne .
Jednak zdecydowanie bardziej odpowiadał mi "śmieć" po Himayerze na 737 - może poza U-breake .
Pozdrawiam
Andrzej
Piszę to bez złośliwości - po prostu oceniam ze swojego punktu widzenia i gustu - jeśli Tobie się podoba to OK .
Podobnie siodełko zdaje się mi przyciężkie do tego roweru - ale to może wynika z braku opon - wówczas może wrażenie byłoby inne .
Jednak zdecydowanie bardziej odpowiadał mi "śmieć" po Himayerze na 737 - może poza U-breake .
Pozdrawiam
Andrzej
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!
#60
he he , to skladaj identyczny :D, ja swoja koncepcje na ten badziew juz mam, jedynie chwyty i opony sa niewiadoma, a oceniac mozesz jak chcesz hulaj dusza, piekla nie ma ;),Lonkor pisze:Jednak zdecydowanie bardziej odpowiadał mi "śmieć" po Himayerze na 737 - może poza U-breake .
, znowu by trzeba napisac do kogos z K2 bo jest oryginalne z tego modelu ijednak lekkie ;), a mostek hmmm no ja przez niego fikolkow robil nie bede, wiec mi pasujeLonkor pisze:Podobnie siodełko zdaje się mi przyciężkie do tego roweru