#214
Adamello pisze:Kółka są na razie w postaci "out of box":

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Piasty to podobno Nosler Stiffy jakaś kombinacja z Nuke Proof. Można poczytać conieco tu:
http://pardo.net/bike/pic/fail-024/000.html (ja po amerykańsku za wiele nie kumam).

Obręcze to dość powszechne Mavic 230 SBP.
Szprychy czadowe Union Marvi titanium w wersji ti-dye, czyli tęczowe jakby nie patrzeć.
Kiedyś mój znajomy w serwisie pokazywał mi jak się taki efekt robi - prądem po prostu :-P Coś jak anodowanie. Co chwile nam korki w firmie wywalało ale w końcu wyszło jak chciał, nawet ładnie.

Ponoć komplet 64szt tych szprych w rozmiarze 265mm waży coś koło 245g (dt revo 1.8/1.5 wychodzą jakieś 20g ciężej).
Z tyłu 32 sztuki, z przodu 28, ogólnie w nieczęstym zaplocie na 1 krzyż (od strony kasety na 2).

Nie znam dokładnie poszczególnych wag ale prawdopodbnie koła rozplotę aby się tego dowiedzieć. Może zmienię też nyple na jakieś kolorowe.

Zestaw jest praktycznie nowy. Ponoć to kola z jakiegoś szołbajka który gościł na pewnych targach. Łożyska od wilgoci trochę pordzewiały. Pewnie się z tym pobawię bo zastanawiam się w ogóle co tam jest w środku.

Ogólnie od kiedy dostałem te koła chodzi mi po głowie pomalowanie ramy jakimś lakierem typu kameleon ( http://www.fabrykabarw.webd.pl/sklep.ht ... egory_id=3 ) w odcieniach fioletowym i granatowym. Część gratów byłaby w purpurze, troche srebra i coś bym załatwił w ciemnoniebieskiej anodzie. Muszę to jeszcze przemyśleć i sobie jakoś wyobrazić. Czekam na sugestie.

pzdr
Adamello
lewa tył raczej powinna być na słonko . a przód też na słonko cały , plecenie na 1 x to absurd jak widać też i brzydki, a jeśli już to tak, aby sie nie stykały
www.velotech.pl

#216
też tak myśle , niektórzy to lubią robic coś co .... niby ma zaszokować...

Może lepiej przeszprychuj , normalnie cieniowane szprychy ? no chyba ze rower idzie na ściane , bo ja kwidze tylną piaste to tyylko to mi przychodzi na myśl
www.velotech.pl

#218
Tak będzie! Aktualnie są 4 projekty w toku. Nieco zmieniają się koncepcje zaplanowanych rowerów, bo żeby sensownie rozdzielić części na 4 sztuki muszę się przy tym sporo pogimnastykować.
Zdradzę tylko że S-Works nie będzie jakiś drastycznie lekki - nie mniej niż 8.5kg. Zachowam oryginalny stan lakieru i pobawię się tańszymi częściami, by nadać im nowy kształt i nowe życie oraz by projekt zamknął się w rozsądnych pieniądzach.
Natomiast na innej ramię planuję rower retro poniżej 8kg 8-)

Jak dla mnie przydałaby się taka 40h doba. :mrgreen: I tak śpię średnio 5-6h i czasu brakuje.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#220
Wsio spada 9.81 m/s2 więc chyba w normie.

Poprzeczka powędrowała wyżej. Symulacje wskazują, że na tą chwilę mógłbym zrobić na tym tłuku 8.3kg (zanużam się na nockę w garażu i rano wyjezdżam gotowcem).
Tyle że ta rama nie zasługuje na takie cześci więc będzie na biedno.
Rama jak rama - ta marka nie zasługuje żeby się tak z nią bawić.
Mam ostatnio jakieś uprzedzenie do nich. Po kilu latach miłość zmieniła się w nienawiść po prostu. I tyle w temacie.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#224
snack pisze:kurff właśnie za pół godz idę na to...
nie jesta az taki zly, oglada sie calkiem ok, Aldek ma racje o tyle, o ile widzialo sie juz sporo kina i malo copotrafi juz zaskoczyc...
Obrazek

#225
:-D szkoda, że nie mega piórko bo byłem ciekaw Twoich popisów... liczę, że trafi Ci się jakiś set alu z alu widłem z tego okresu i ponownie spróbujesz się z tematem lajtowania po staremu (na najwyższym poziomie).

#226
Adamello świetny sposób z tą wystawką, doskonale się taki sprzęt komponuje między nowoczesnymi modelami... prezentuje dorobek firmy, osiągnięcia.
no i pozostaje dla potomności, a nie rozsprzedany na części albo jakiemuś rzeźnikowi który nie będzie szanował. Jestem za, w moich oczach taki sklep od razu zyskuje..

Swoją drogą, że znajomemu się opłaca 4 sklep ze specem otwierać w dzisiejszych czasach :-/ skiteam chyba się wycofał z tej marki, za drogo dla przeciętnego Polaka :-|
Scott Pro Racing W/C 99' -----> galeria flickr
Specialized Stumpjumper M2 FS 95' -----> galeria flickr

#227
snack pisze:Swoją drogą, że znajomemu się opłaca 4 sklep ze specem otwierać w dzisiejszych czasach skiteam chyba się wycofał z tej marki, za drogo dla przeciętnego Polaka
No bo to się nazywa właśnie M A R K E T I N G przez duże S. Byleś ostatnio na jakichś dużych zawodach, maratonach - tych molochach po 1000-1500 osób. Myślę że jakby zrobić ankietę i zliczyć te rowery, które tam jeżdżą to "S" byłby na pierwszym miejscu. Podobnie z zapytaniem o rower marzeń. Po prostu wśród nowobogackich stal się modny, wręcz kultowy jak VW Passat albo Golf II. Zapłacą każdy pięniądz...

Był już temat o tej firmie:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=584

Radziłbym tam kontynuować

EOT.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#228
Z takim oldtimerem wśród nowizny - proponowałem koledze który sprzedawał DB sprzedawał, ale nie łyknął tematu A też moim zdaniem dobrze by to skepowi zrobiło, zwłaszcza że DB nie tak znany jak Spec
Więc ja też pomysłowi przyklaskuję jakby się mial rower marnować, albo jakbyś go miał nie skończyć ze wg na brak motywacji ;-)
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#230
Proponuje wycieczke do Poreba Rowery...ładne ramy retro i szoski wiszą , marketing ma gówno z tym wspólnego, pasja sprzedawcy nie odzwierciedla sie na kupujacych niestety , a najwięcej sprzętu kupują ludzie młodzi, a oni szukają nowości , a stare złomki oglądają dziadki i wspominają , z nich biznesów nie ma .
www.velotech.pl

#231
Piotr pisze:.ładne ramy retro i szoski wiszą
jakiś góral też tam wisi. i tak jak Adamello wolałem popatrzeć na nie niż na nowe. ciekawe czy w innych sklepach z tradycjami też tak jest że wiszą starocie?

#232
Kiedyś zrobie sobie taką wystawe starych rowerów,myśle o tym od pewnego czasu
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31

#235
Muszę nieco spiąć zwieracze i przyspieszyć składanie tej fury. Popracowałem ostatnio nieco nad korbą. Będzie system dwublatowy (przewiduję szosową przerzutkę przednią, więc to niejako mus). Korba to Grafton Joystix. 110/74. Ładnie wykonana i w ładnym też stanie. Po polerce nabrała jeszcze dodatkowego szyku. Same ramiona ważą 444.1g. W sumie to ciężkie, choć widziałem jakieś egzemplarze nawet grubo poniżej 400g.

[center]
Obrazek

[/center]
Dostały nieco stuningowane zebatki opisane w temacie "cuda na kiju". Przykręcone alu śrubkami z logo Specialized. Całość wygląda delikatnie, filigranowo. Waży razem 541.9g.

[center]
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
[/center]
https://www.facebook.com/evobikesycow

#238
Tutaj nie ma co zbytnio dywagować czy to się sprawdzi, bo rower idzie jak wiadomo na ekspozycję do sklepu. Jak oś suportu to zmieści to dokręcę małą koronkę. Będzie te 25g węcej. I bez tego osiągne zmiarzony cel.
Trochę ten Grafton pokrzyżował plany (jest on własnością kolegi, do którego pójdzie ten rower na wystawkę). Miał być tuningowany LX z koronkami 42/29. Byłoby jeszcze lżej i wszsytko by spasowało. Ale Graftona dał bez gadania, a to zdecydowanie inna klasa.

BTW - Do Serotty mam przewidziane zestawienie 37x24 (na 110/74) a z tyłu 11x30. Co na to powiesz skolioza?
https://www.facebook.com/evobikesycow

#239
jeździłem swojego czasu na układzie 38x11-30, w Trójmieście płasko raczej nie jest, wierzcie mi ;) czego nie ogarnałem to waliłem z buta i taka 24 z przodu bardzo by się przydała wtedy, natomiast 38t nie domagała na szosowo-ulicznych dojazdówkach, kumple wrzucali 42 lub 44t a ja mieliłem w miejscu :)

37-24x11-30 może być BARDZO ciekawe 8-)