#181
skolioza pisze:
hit00r pisze:Seryjnie NIGDY nie montowano do tej ramy 48 tylko standardowy pająk XTR ..
zanim kupiłeś korbę, to Ci pisałem, że zębatki są nieoryginalne i moim zdaniem od czapy
Ja bym został na 5 śrubach (bo to też standardowy pająk do tej korby), tylko koronki 46-34-24 wrzucił
Główny blat to jest oryginał XTR
Środek to Stronglight a najmniejsza Sugino więc chyba biedy nie ma zważywszy na to że te koronki są NOWE.
Zanim ja to zajadę to 10 lat minie :->
Bo jest nowy łańcuch C9 i tryb XT 950 , który jak dobrze wiesz jest najtrwalszy z 9 rzędowych XT :-)
A ten pająk kupiłem bo był i mi się spodobał ... już nie ma - sprzedał wszystkie 5 sztuk w mgnieniu oka :!:

#183
skolioza pisze:
hit00r pisze:Główny blat to jest oryginał XTR
po zdjęciach wygląda na LXa, ale może się mylę - w łapie nie miałem
Co do biedy - nieistotnie, są od czapy do tej korby moim zdaniem, od lasa do sasa bez ładu i składu
To jest XTR bo wykończenie jest typowe dla tej grupy - zabieraki i obróbka są bardzo specyficzne.
Aczkolwiek nigdy wcześniej nie widziałem takiego blatu.
W katalogu jest inny 5 ramienny blat - możliwe że tamten to 46 a 48 wygląda właśnie tak jak u mnie :?: :idea:
Koronki same w sobie są srebrne więc to się nie rzuca w oczy.
Jak się zużyją wtedy będę kombinował.
Ale nie sądzę żeby można było dostać oryginały w stanie nowym :roll:

#184
Ktoś coś tu wcześniej pisał że ja profanuję tę ramę :lol: :!: :?:
No to zobaczcie ... :roll:
Z początku myślałem że to jakieś mocowanie na kretyńskie siedzenie dla dzieciaka ale okazało się że to coś innego :mrgreen:
Załączniki
Endo3.JPG
Endo2.JPG
Endo1.JPG

#185
skolioza pisze:
hit00r pisze:Główny blat to jest oryginał XTR
po zdjęciach wygląda na LXa, ale może się mylę - w łapie nie miałem
Co do biedy - nieistotnie, są od czapy do tej korby moim zdaniem, od lasa do sasa bez ładu i składu
No więc się OSTRO pomyliłeś kolego :->
Główny blat jest od XTR serii 900 więc najmocniejszy jaki może być :mrgreen:
Załączniki
XTR900.JPG

#186
hit00r pisze:Główny blat jest od XTR serii 900
Bardzo mnie cieszy jak ktoś na nowo odkrywa Amerykę :mrgreen:
oczywiście, że jeśli to blat XTRa (jak już wcześniej pisałeś), to ten sam, co był stosowany w M900 (bo takie koronki siedziały standardowo na pięcioramiennym pająku M950)
Nie zmienia to faktu, że po zdjęciach, nie mając w łapie nie odróżniam go od LXa :-P
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#187
skolioza pisze: Bardzo mnie cieszy jak ktoś na nowo odkrywa Amerykę :mrgreen:
oczywiście, że jeśli to blat XTRa (jak już wcześniej pisałeś), to ten sam, co był stosowany w M900 (bo takie koronki siedziały standardowo na pięcioramiennym pająku M950)
Nie zmienia to faktu, że po zdjęciach, nie mając w łapie nie odróżniam go od LXa :-P
No ja też nie byłem pewien.
Poszukałem zdjęć i dopiero teraz znalazłem co to dokładnie jest :-P
Czyli jako dawcę koronek można kupić brzydką korbę M900 z ładnymi koronkami i wszelakie XT oraz LX też pasują :lol:
Szukałem czegoś z innych firm ale nie bardzo znalazłem mimo że środkowa to Stronglight.
Martwię się na zapas ... za 10 lat to zajadę ;-)

#189
W tym roku chyba po raz ostatni wytargałem Scott'a z pokoju bo miałem sprawę do załatwienia i trzeba było się pokazać na czymś ładnym :lol:
Na slickach jest dość niebezpiecznie i ŚLISKO :shock:
Co myślicie odnośnie wymiany pająka w korbie na oryginał 4 ramienny taki jak siedział w tych ramach :?:
Może wtedy problem z przednią przerzutką zniknie :?:
Słyszałem że 5 ramienny jest mocniejszy i sztywniejszy od tego standardowego :?:
Na chłopski rozum tak właśnie powinno być :-P
Załączniki
Obraz 464.jpg
Obraz 465.jpg

#190
Dawno mnie nikt nie hejtował a więc :mrgreen:
Mam w łapach taki o to zajebisty mostek Zipp carbon :!:
Rzecz kosztuje bagatela 850 zł :!: :shock:
Ani ten ani mój obecny mostek nie są Retro.
Sęk w tym że Zipp ładnie zgrywał by się z carbonem na ramie i kierownicy tworząc swego rodzaju monolit wizualny :mrgreen:
Irytuje że jest on na grubą kierownicę ale są przejściówki.
Moje pytanie brzmi czy będzie duża różnica między 90 , którą mam obecnie a 110 długości w Zipp'ie :?:
Wiem wiem że on nie jest Retro ale mi się podoba - pomijamy tę kwestię milczeniem :lol:
Załączniki
ZIPP.JPG

#192
Piotr pisze:raczej nie pomijamy milczeniem ... a nie jest on czasem do szosówki ? bo tak mi coś
śmierdzi kiczem w tym skocie
No to jest mostek szosowy najwyższej klasy.
Full carbon a nie jakaś sklejanka alu z carbonem.
Kiczem :?:
Gdyby to była jakaś lipa albo podróba to kicz OFC ale tutaj masz totalny wypas.
A może byś coś zasugerował jako zamiennik żeby było z carbonu i z epoki :?:

#196
Piotr pisze:wypas szosowy ?? weźprosze . mówisz że cie nie hejtowali to masz ..... dla mnie osobiscie mozesz go nawet sobie do sznurka od spłuczki przykręcić bo jakośdo skota nie pasuje

a na pewno masz rame z karbonu ??
Z bananów zrobiona :lol:
Szkoda że poznałem tylko twoją opinię ... wiedziałem że mi ubliżysz hehehe :mrgreen:
Jesteś przewidywalny jak to że każdy z nas kiedyś umrze :roll:
Kolega chce abstrakcyjne pieniądze za ten mostek więc zregeneruję go i prawdopodobnie powędruje na allegro.
Ten mój Boplight to chyba jednak nie jest 90 lecz 100.

#198
skolioza pisze:za dużo karbonu w karbonie też nie zdrowo wg mnie
Mi tam się podoba bo miał bym wszystkie wsporniki z tego materiału :-)
Polecasz coś z epoki w ten deseń :?:
Z tym chyba będzie cholernie ciężko - nie ta technologia :-/
Może ktoś z użytkowników posiada odpowiedni Retro mostek do tej ramy :?:
Byle nie jakiś kaban o długości 120+:-|

#199
kapelusznik pisze:
hit00r pisze: Moje pytanie brzmi czy będzie duża różnica między 90 , którą mam obecnie a 110 długości w Zipp'ie :?:
:lol:
20mm
Tyle to i ja wiem ... bardziej chodziło mi o skrętność roweru :-P

#202
Adamello pisze:
hit00r pisze:
kapelusznik pisze:
hit00r pisze: Moje pytanie brzmi czy będzie duża różnica między 90 , którą mam obecnie a 110 długości w Zipp'ie :?:
:lol:
20mm
Tyle to i ja wiem ... bardziej chodziło mi o skrętność roweru :-P
Przecież to jest szosowy rower, pasuje jak ulał. Zakładaj, będzie git!
Heheheh :mrgreen:
Jednak sobie daruję.
Poluję na stary model Thomsona ...
Może masz :?:
Ty jesteś zbieracz 8-)

#204
corrado1111 pisze:Adam nic nie ma, kiedyś chciałem kupić korbę m750 i niby ma dużo wszystkiego a korby nie miał.
To może ty masz MichasiuXT :?:
Bardziej bym widział tutaj Profile Stiffy na 3 śruby :->
Z epoki nie było chyba żadnego w pełni karbonowego mostka ... prawda :?:
Problem był nawet z takimi hybrydami alu powleczone karbonem :roll:
Dla czego nikt się rozsądnie nie wypowie na ten temat skoro jest tutaj tylu szajbusów na punkcie tuningu Retro :-/ :!: :?:

#205
hit00r pisze:
corrado1111 pisze:Adam nic nie ma, kiedyś chciałem kupić korbę m750 i niby ma dużo wszystkiego a korby nie miał.
To może ty masz MichasiuXT :?:
Bardziej bym widział tutaj Profile Stiffy na 3 śruby :->
Z epoki nie było chyba żadnego w pełni karbonowego mostka ... prawda :?:
Problem był nawet z takimi hybrydami alu powleczone karbonem :roll:
Dla czego nikt się rozsądnie nie wypowie na ten temat skoro jest tutaj tylu szajbusów na punkcie tuningu Retro :-/ :!: :?:
Ja się nie znam.
Lodzermensch

#206
hit00r pisze:
corrado1111 pisze:Adam nic nie ma, kiedyś chciałem kupić korbę m750 i niby ma dużo wszystkiego a korby nie miał.
To może ty masz MichasiuXT :?:
Bardziej bym widział tutaj Profile Stiffy na 3 śruby :->
Z epoki nie było chyba żadnego w pełni karbonowego mostka ... prawda :?:
Problem był nawet z takimi hybrydami alu powleczone karbonem :roll:
Dla czego nikt się rozsądnie nie wypowie na ten temat skoro jest tutaj tylu szajbusów na punkcie tuningu Retro :-/ :!: :?:
eeeee yyyy czekamy aż sie rozkręcisz
www.velotech.pl

#209
mekp pisze:Poczekaj aż będziesz mieć go ręce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No cóż ... a jeśli będę miał to stawiasz butelkę wódki :?: :lol:
A odnośnie samego mostka to chyba powinien pasować za równo klasą jak i stylem wg. ciebie :?:
Specjalnie szukałem tego pierwszego modelu ... bo zaraz by się lament podniósł ... do ideału coraz bliżej :-D