Rama w sumie rzadka na naszym rynku, firma zacna, ponoć rocznik '95.
Model ten był montowany na XTR .
Był kiedyś plan montażu rowerka na tej ramce, ale miejsca brakuje, poza tym rozmiar 21 " i raczej mi nie podchodzi, ale może komuś .
#2
Sporo Alpinów widziałem, oni także sporo różnych modeli ram robili, a ja ciągle nie mogę pozbyć się wrażenia że te "prawdziwe" Alpinestarsy to al- i cro- megi
ta ramka to ładny kąsek trzeba przyznać! podoba mi się hak rd, taki..... delikatny z wyglądu jest
niestety takie ramki najchętniej pojawiają się w abstrakcyjnych rozmiarach
ta ramka to ładny kąsek trzeba przyznać! podoba mi się hak rd, taki..... delikatny z wyglądu jest
niestety takie ramki najchętniej pojawiają się w abstrakcyjnych rozmiarach
#3
No niestety , rozmiar.
W zasadzie nie jest żle, pomimo swoje długości 590 jest w miare wygodna, to złożenia rowerka nawet bardzeji i kosmicznie lekka nawet w tym rozmiarze .
W tamtych latach ramka to majątek wartosć średnio 5-6 tyś , zresztą jak wszystkie z topowej półki.
Fotki pozmieniam , dzisiaj dam nowe.
Cro-megi były chyba wcześniej rocznikowo, fakt takiej by nie odpuścił, ale czy mozna wszystko miec co wiidzi - raczej nie.
W zasadzie nie jest żle, pomimo swoje długości 590 jest w miare wygodna, to złożenia rowerka nawet bardzeji i kosmicznie lekka nawet w tym rozmiarze .
W tamtych latach ramka to majątek wartosć średnio 5-6 tyś , zresztą jak wszystkie z topowej półki.
Fotki pozmieniam , dzisiaj dam nowe.
Cro-megi były chyba wcześniej rocznikowo, fakt takiej by nie odpuścił, ale czy mozna wszystko miec co wiidzi - raczej nie.
#5
stary easton rządzi!!! świetne przelotki dla linek (nity??) na bocznej części górnej rury to jest to. wogóle easton kiedys "doklejał" gotowe elementy w postaci tych przelotek do ram i było to tak robione jak nigdzie obecnie. jak się tam przyjżysz to przelotki (te dospawane) miały tylko 2 skromne spawy co daje wrażenie idealnie doklejonego elementu.przynajmniej widziałem takie coś w yeti, alpinestar,heavy tools... mam jeszcze pytanie - jest tam jakies logo na haku? może alfton?
#6
Na reszte odpowiem pózniej ale pytanie mam :
Gdize to kolego widzisz tam spawane przelotki jesli wszystkie są nitowane ?? w celu zejścia z wagi .
Gdize to kolego widzisz tam spawane przelotki jesli wszystkie są nitowane ?? w celu zejścia z wagi .
#7
własnie o to pytam. czy te boczne sa tylko nitowane czy tez przyspawane. co do pozostałych to widzę ze spawy, jestem ciekaw jakie. czy na całej powierzchni czy tylko punktowo sa przyspawane te przelotki?
#8
fajnie wygląda, ale super też można poharatać sobie wewnętrzną część prawego kolanaYvesMoi pisze:stary easton rządzi!!! świetne przelotki dla linek (nity??) na bocznej części górnej rury to jest to.
#10
ooo teraz lepiej widać :] hak też typowy czyli zakładany na ramę tak że łapie ja od wewnątrz i od zewnątrz. grawerka w standardowym miejscu czyi w okolicach główki ramy
na 2 i 3 foto widać o co mi chodziło - element z 2 spawami punktowymi
na 2 i 3 foto widać o co mi chodziło - element z 2 spawami punktowymi
#12
no i to chciałem wiedzieć :] więc takiej jeszcze nie widzialem ramki od EA żeby wszystkie przelotki miała nitowane. nawet te od pancerza dla tylnej i przedniej przerzutki na trójkącie tylnego widelca? daj mi foto tych pojedyńczych przelotek, hmmmm?
#14
No właśnie: ALPINESTARS.
mam takę oto ramkę, i złożyem sobie taki oto rower.
Niestety nie wiem czy jest to na pewno Alpinestars, rama jest z allegro, waży dokładnie 2000g, haki Rithey, reszta bez oznaczeń oprócz tej naklejki zabezpieczającej dolne widełki.
Napis Cannondale doklejany, i chciałbym go ew wymienić na oryginalne naklejki ale jakie i czy wogóle.?
Pomóżcie..!!!!:)
mam takę oto ramkę, i złożyem sobie taki oto rower.
Niestety nie wiem czy jest to na pewno Alpinestars, rama jest z allegro, waży dokładnie 2000g, haki Rithey, reszta bez oznaczeń oprócz tej naklejki zabezpieczającej dolne widełki.
Napis Cannondale doklejany, i chciałbym go ew wymienić na oryginalne naklejki ale jakie i czy wogóle.?
Pomóżcie..!!!!:)
#15
Alpinestars chyba nie robił na hakach Ritcheya, no chyba ze się myle to się poprawie, musze popatrzec w katalogi.
Naklejki nie problem.
Odpal Corela, a jak nie to podaj wymiary i popróbujem zrobić przynajmniej podobnie wygladąjace.
Ja w każdym razie mam oryginał.
Naklejka na widełkach może sugerować producenta jesli jest oryginalna.
Naklejki nie problem.
Odpal Corela, a jak nie to podaj wymiary i popróbujem zrobić przynajmniej podobnie wygladąjace.
Ja w każdym razie mam oryginał.
Naklejka na widełkach może sugerować producenta jesli jest oryginalna.
#17
toż piszę, że cannon przyklejony na siłę..:)
ale ładny..
alpinestars w cro-mo generalnie miało zacisk sztycy odwrotnie czyli z przodu..? w każdym przypadku..?
mam jeszcze jedna ciekawą ramkę tyle, że na 28 cali. ładny przełajo-treking z niej był i będzie. Jest w podobnej konwencji , tylko, że ma logo RITCHEYA na dolnej mufie. Kupiona jako nowa i nie sygnowana zadnymi naklejkami.
ale ładny..
alpinestars w cro-mo generalnie miało zacisk sztycy odwrotnie czyli z przodu..? w każdym przypadku..?
mam jeszcze jedna ciekawą ramkę tyle, że na 28 cali. ładny przełajo-treking z niej był i będzie. Jest w podobnej konwencji , tylko, że ma logo RITCHEYA na dolnej mufie. Kupiona jako nowa i nie sygnowana zadnymi naklejkami.
#18
zamontujesz do niej to "AMP" ?wentyl pisze:mam jeszcze jedna ciekawą ramkę tyle, że na 28 cali
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >
#19
Raczej..
a co...?;)
Musze tylko oczekać aż przyjdzie bo nie spodziewam się braku luzów, ale wiem już jak z nimi walczyć. Pozostanie tylko wymiana rury sterowaj w nim na alu ahead 1".
a co...?;)
Musze tylko oczekać aż przyjdzie bo nie spodziewam się braku luzów, ale wiem już jak z nimi walczyć. Pozostanie tylko wymiana rury sterowaj w nim na alu ahead 1".
#20
fajnie.wentyl pisze:a co...?;)
Kombinowałem jakby z 26" zmontować, a że nic nie wymyśliłem to wkleiłem jako "ciekawostkę" nie sądząc, że komuś podpasuje .
* KIRK Revolution x 4 * <[shadow=cyan]MISTRAL Vision Alu Pro [/shadow]> < FILMOTEKA >
#21
#23
Rama definitywnie zmieniła właściciela i stoi już na kołach.
Swoją droga zabawnie brzmią te dywagacje, sporo się od tamtego czasu nauczyliśmy/dowiedzieliśmy
Swoją droga zabawnie brzmią te dywagacje, sporo się od tamtego czasu nauczyliśmy/dowiedzieliśmy
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra
+ Checker Pig, Creme, Electra
#24
Tak jest pozbyłem sie w bólach i męczarniach , pakując karton.
Dobrze ze znalazła włściciela na poziomie , choć bede patrzył na ręce na postęp prac
Have a nice ride.
Dobrze ze znalazła włściciela na poziomie , choć bede patrzył na ręce na postęp prac
Have a nice ride.
#25
czemu, ja tam swoje zdanie na temat dalej pielęgnujęsiedem3 pisze:Swoją droga zabawnie brzmią te dywagacje, sporo się od tamtego czasu nauczyliśmy/dowiedzieliśmy
#26
Ja tak ogólnie, dziś w lot rozpoznajemy ramy, sporo pojawiło się na forum od tego czasu
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra
+ Checker Pig, Creme, Electra