może? coś było nie teges co trza było zrobić - tyle kojarzę
A z ciekawości sprawdzisz czy to 34,9 czy coś innego?
#32
Nie no, pewnie chodzi o hak :) wszystkie przelotki są ok. Rura 34,2, FD 34,9 nie mam żeby przymierzyć ale powinna pasować, tylko nie wiadomo jak z kątem i regulacją :)
#33
no o hak przedniej przerzutki chodziło.
Genialnie w tym zielonym. Czemu uważasz, że będzie problem z napędem 1x8?
Naprawdę ekstra wygląda w tej zieleni. W sumie nawet jakbyś go zrobił 1x1 i opony tak szerokie jak się zmieszczą a przełożenie do jazdy po śniegu to by i tak było super
Genialnie w tym zielonym. Czemu uważasz, że będzie problem z napędem 1x8?
Naprawdę ekstra wygląda w tej zieleni. W sumie nawet jakbyś go zrobił 1x1 i opony tak szerokie jak się zmieszczą a przełożenie do jazdy po śniegu to by i tak było super
#34
Będzie problem przy tej korbie, nawet jakbym blat zamontował od wewnętrznej strony - wypada gdzieś w linii końca bębenka. A kolejnej nie widzi mi się specjalnie polerować :) Ten zielony w rzeczywistości jest trochę mniej nasycony. Na początku makabra, wydawał mi się okropny, ale doszły nalepy, części i już się przyzwyczaiłem.
#35
Świetny kolor, kuźwa co każdy Twój rower to pikny Panie! :)
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie
#36
jak to ma być taki pomykacz leśny z wielkimi oponami to jeszcze możesz rozważyć jakiś system biegów w pieście planetarnej!
#37
+1jacob pisze:jak to ma być taki pomykacz leśny z wielkimi oponami to jeszcze możesz rozważyć jakiś system biegów w pieście planetarnej!
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#38
I tam, może w mieszczuchu by się sprawdziło ale w MTB? W dodatku nowa piasta, przeplatanie, pewnie inne pszrychy - nieopłacalne. A tak to złoże z tego co mam.
#41
Gary już jeździ i hamuje:
Kilka zdjęć na szybko w albumie.
Zamontowałem mostek od jacoba, niestety ten controlstem mocno zamulał. W sumie przy tym shogunie i przy węższej kierownicy jest ciut lepiej. Poniżej krótka specyfikacja.
kółka - piasty LX M563, obręcze FIR, z przodu szprychy 2 x 1,8 x 2 a z tyłu 2,0
opony - Continental Traction
korba - jakiś Suntour
napinacz - Tacx
hamulce - jakieś kołki
klamki - DX z uciętym mocowaniem manetek, dźwignie przepolerowane, korpusy siknięte czarnym sprejem
sztyca - Ritchey przepolerowana, ta od jacoba ważyła ponad 400 g więc chyba lekka przesada dałem redukcję z 28,6 na 27,2
siodło - Ritchey Vector Wing
Generalnie prowadzi się topornie i tak jak aldek pisał - nie odjeżdża - może przy krótszym mostku było by lepiej. Ewentualnie jeszcze jest opcja z redukcją sterów na 1 i 1/8 ale jeszcze się zobaczy.
Kilka zdjęć na szybko w albumie.
Zamontowałem mostek od jacoba, niestety ten controlstem mocno zamulał. W sumie przy tym shogunie i przy węższej kierownicy jest ciut lepiej. Poniżej krótka specyfikacja.
kółka - piasty LX M563, obręcze FIR, z przodu szprychy 2 x 1,8 x 2 a z tyłu 2,0
opony - Continental Traction
korba - jakiś Suntour
napinacz - Tacx
hamulce - jakieś kołki
klamki - DX z uciętym mocowaniem manetek, dźwignie przepolerowane, korpusy siknięte czarnym sprejem
sztyca - Ritchey przepolerowana, ta od jacoba ważyła ponad 400 g więc chyba lekka przesada dałem redukcję z 28,6 na 27,2
siodło - Ritchey Vector Wing
Generalnie prowadzi się topornie i tak jak aldek pisał - nie odjeżdża - może przy krótszym mostku było by lepiej. Ewentualnie jeszcze jest opcja z redukcją sterów na 1 i 1/8 ale jeszcze się zobaczy.
#42
Szkoda że rower juz poszedł na części bo wyszedł kapitalnie. Z resztą nie wiem dlaczego ale każdy rower który złożysz przypada mi do gustu.
pozdrawiam
xMekpx
pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996
Marin Bear Valley 1996
#43
Dzięki, jeszcze na nim jeżdże i powoli się przyzwyczajam. Ale chyba jednak wrócę do boulderka więc jakby ktoś chciał to http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=4277
#44
a mnie ciągle zastanwia problem z tą ośką suportu, że co ? że nie da sie dobrać pod 3 biegi ? i przerzutki przód ?
#45
Rama miała urwany hak FD - teoretycznie obejma 34,9 powinna pasować. Ale wolałem zrobić singla niż zbieraninę części. Jeszcze jakieś purpurowe dodatki bym tu widział - kiera, śrubki itp.
#46
Przejmuję tę ramę
Będzie to moje pierwsze MTB, wcześniej składałem szosy/ostrekoła. Jako że w garażu nie mam praktycznie żadnych części do mtb, chcę zaopatrzyć się w nie przez forum, a potrzebne będzie: koła,hamulce canti, kierownica, klamki, optymalnie jak wpadłby osprzęt średniej/wyższej klasy z epoki. Celuję w grupę +- DX na koła może wyłożę większą sumkę bo wiadmo że łatwo je później puścić w świat, a różnica z jazdy też największa :)
Tak że jak ktoś ma coś fajnego to pisać, będzie dill, sam też porozsyłam zapytania do giełdowych wyjadaczy
Będzie to moje pierwsze MTB, wcześniej składałem szosy/ostrekoła. Jako że w garażu nie mam praktycznie żadnych części do mtb, chcę zaopatrzyć się w nie przez forum, a potrzebne będzie: koła,hamulce canti, kierownica, klamki, optymalnie jak wpadłby osprzęt średniej/wyższej klasy z epoki. Celuję w grupę +- DX na koła może wyłożę większą sumkę bo wiadmo że łatwo je później puścić w świat, a różnica z jazdy też największa :)
Tak że jak ktoś ma coś fajnego to pisać, będzie dill, sam też porozsyłam zapytania do giełdowych wyjadaczy
#48
zadaj sobie najpierw trud poznania zasad tego forum a potem kuś nas oszałamiającymi dilami, chłopaku...
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra
+ Checker Pig, Creme, Electra
#49
hmm no ok, tak to może wygląda po ostatnim zdaniu, ale początek w sam raz do 'przywitaj się' :)
A wracając do sprawy roweru, to liczę na pomoc/dyskusję podczas składania, moja koncepcja to napęd 1x7, jak rama u mnie zawita to zobaczę jak zawalczyć z linią łańcucha o czym pisał kuba
Moje ogłoszenie uznajmy za odłożone w bliżej nie określoną przyszłość
A wracając do sprawy roweru, to liczę na pomoc/dyskusję podczas składania, moja koncepcja to napęd 1x7, jak rama u mnie zawita to zobaczę jak zawalczyć z linią łańcucha o czym pisał kuba
Moje ogłoszenie uznajmy za odłożone w bliżej nie określoną przyszłość
#51
Iszczwan pisze:moja koncepcja to napęd 1x7
Iszczwanie i rowerze GF nie idzcie to droga !!!!!!!!!!
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#52
@tiomek Tak
@marcin74 Ale dlaczego ? :) Tam jest urwany hak przedniej przerzutki, z drugiej strony ta lina łańcucha, z dwojga złego myślałem że ta opcja będzie lepsza.
To Jak Ty byś zrobił ?
@marcin74 Ale dlaczego ? :) Tam jest urwany hak przedniej przerzutki, z drugiej strony ta lina łańcucha, z dwojga złego myślałem że ta opcja będzie lepsza.
To Jak Ty byś zrobił ?
#53
poszukal sprawnej ramyIszczwan pisze:To Jak Ty byś zrobił ?
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#55
zreszta rob jak chcesz ale malo to bedzie mialo wspolnego z reto mtb .....deore dx i 1/7 moze lepiej od razu " xx1"
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#56
marcin74, widzę że mamy konflikt epokowy, no i właśnie dlatego pytam, bo nie zwróciłbym na to uwagi.
Sam pewnie wiesz, że im dłużej się myśli nad tym jak złożyć rower/jakie komponenty dobrać tym bardziej różni się to od pierwszego pomysłu...
A masz rację zrobię jak będę chciał, ale nie po to piszę tutaj żeby nie skorzystać z waszych uwag
Sam pewnie wiesz, że im dłużej się myśli nad tym jak złożyć rower/jakie komponenty dobrać tym bardziej różni się to od pierwszego pomysłu...
A masz rację zrobię jak będę chciał, ale nie po to piszę tutaj żeby nie skorzystać z waszych uwag
#57
zrob wszystko zeby bylo 3/7 w przypadku deore DXIszczwan pisze:ale nie po to piszę tutaj żeby nie skorzystać z waszych uwag
konflikt epokowy ??? lata produkcji grupy DX sa ogolnie znane no chyba ze masz cos innego na mysli
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#58
a ja tam powiem, że fajnie z tym 1x7 i dx'em. hak można dolutować u Kajaka we Wrocławiu, powinno wyjść koło 100zł
#59
marcin74, Ok czyli mówisz, że dx pogryzie się z 1x7 :)
Co do konfilktu Bliżej mi wiekiem do Jacoba, więc może coś w tym jest...?
jacob, dolutowanie haków to jest opcja, ale tyle mnie kosztował ten frameset, wcześniej tyle Kuba dał za renowację, a ty za samą ramę, idzie jakoś lawinowo
Co do konfilktu Bliżej mi wiekiem do Jacoba, więc może coś w tym jest...?
jacob, dolutowanie haków to jest opcja, ale tyle mnie kosztował ten frameset, wcześniej tyle Kuba dał za renowację, a ty za samą ramę, idzie jakoś lawinowo
#60
sam wybrales to Forum to pilnuj poziomuIszczwan pisze:Ok czyli mówisz, że dx pogryzie się z 1x7 :)
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie