#62
rowerek jest już gotowy, do konkursu nie zdążyłem zgłosić bo taki mam hardkor ostanimi czasy, że nawet nie ma kiedy obfotografować porządnie. brak jedynie nalepki na jednej ladze girvina ale mam taką na wzor więc może w wolnym czasie coś wykombinuję.
są co prawda fotki robione pralką na tle meblościanki ale nie wklejam bo mnie lustrzankowcy zmieszają z błotem. nie wiem w ogóle czy xt 737 jeszcze przystoi na forum prezentować czy to juz plebejskie komponenty są i niżej m900 nie schodzimy
Ostatnio zmieniony 2013-12-20, 21:35 przez pankierownik, łącznie zmieniany 1 raz.
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#63
Poka, poka chodziaż jedną fotkę :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#66
pankierownik pisze:rowerek jest już gotowy, do konkursu nie zdążyłem zgłosić bo taki mam hardkor ostanimi czasy, że nawet nie ma kiedy obfotografować porządnie. brak jedynie nalepki na jednej ladze girvina ale mam taką na wzor więc może w wolnym czasie coś wykombinuję.
są co prawda fotki robione pralką na tle meblościanki ale nie wklejam bo mnie lustrzankowcy zmieszają z błotem. nie wiem w ogóle czy xt 737 jeszcze przystoi na forum prezentować czy to juz plebejskie komponenty są i niżej m900 nie schodzimy
mnie osobiścioe XTR to ...powiewa, dawaj tego XT , choć wolałbym wcześniejsze widzieć ......

a co do jazdy na Girvinie , fajny amorek , mialem pod dupcią taki troche czasu , fajnie wybiera korzenie i krawężniki bez podbijania koła przód , trzeba sie przyzwyczaić do innej pracy amorka niż normalnego.
www.velotech.pl

#69
no jak pierwszy raz na niego wsiadlem to sie deko niepewnie czułem, dziwne uczucie gdy przód nurkuje.
jest jeszcze jedno ale: albo ja jestem za ciężki albo sprężyna za miękka, na gumach z traktorem i dużym balonem zaliczyłem już epicki lot przez kierownicę kiedy dobiłem amortyzator i opona się zblokowała :-D obecnie założone są slicki schwalbe city jet 1.75 i problem nie występuje, myślę że max 1.95 można do niego wsadzić żeby nie skasować sobie uzębienia.
ogólnie jednak amorek jest super i ładnie wybiera nawet małe nierówności,
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#71
kierownik... stać cie na zaskara a na aparat nie ??? to jaki sens ma Twoje życie ???

a propo, Girvin sie nie blokuje od opon, nie pamiętam czy nie było ograniczenia wielkosci opony , ale jeździliśmy na mtb 2.1 i spooko było dobrze , a moze coś pochrzaniłeś ?
www.velotech.pl