#181
Ja jak składam, kompletuje miesiącami te części, mówię sobie zawsze że szkoda... ale jednak chęć jazdy wygrywa i rowerki jeżdżą. I tak mój budżet zawsze jest na stratach więc co se będę żałował... takie hobby i tyle :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#185
Wojtas pisze:no, mi lekarz powiedział, żebym sprzedał to czego nie potrzebuje... ale i tak dużo jeszcze leży...
Gdyby mi tak powiedział bez wachania odparłbym że wszystko jest potrzebne :-D
Ratujmy retro od śmierci na śmietniku!
Cannondale: Delta V '92 ; F700 '94 ; F700 '95 ' F700 '01 ' Super V Raven '01 ; Jekyll '03. Trek 950 Singletrack '95 Diamondback Ascent '89. Forfiter '96 Giant XTC NRS Team '01 Marin B17 FRS in progress

#186
Dobra ja dopiszę coś o przednich przerzutkach.

Ostatnio Ellziomallo dał mi Sachs'a New Success'a wsadziłem na wagę a ona pokazała 107g.
Goła bez śrubek pokazała 97g...

Byćmoże tu jest potencjał.

A co do uzależnienia... Czesto sobie mówię "daj sobie spokój" a potem... I tak coś tam kupuję.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#188
No kierę mam Titeca tytanową, trochę cięższą. Aluminiaka jakiegoś tez mam ale takim lekkim z alu to faktycznie nie ufam. Jedynie na co poluję na carbonową Klein Stratum - coś koło 95g.

A w temacie - wczoraj zdjąłem pająk z korby Cook Brosa i chodzi mi po głowie żeby sobie wyciąć zamiennik z carbonowej płytki. Pomierzę, pokalkuluję, się zobaczy...
https://www.facebook.com/evobikesycow

#189
Troszkę dołożę w sprawie opon...
Jak wspominałem we wcześniejszych postach jedne z lżejszych opon z epoki sprzed roku 2000, a najlepiej nawet 1995 to IRC Geoclaw Lite. Co prawda spotykałem się z egzemplarzami powyżej 500g, ale katalogowo ważyły 440g. Wynik bliski temu prezentuję poniżej (wszystkie opony są nowe, więc "cięższe" :mrgreen: )
Obrazek

Obrazek


W miarę lekkie są/były te pierwsze Z-Maxy oraz wcześniejsze Racing K Force od Tomka Ryczeja. Gdyby tak ustrzelić wersję WCS...

Obrazek


Jak widać późniejsze kolorowane Z-Maxy dodawały sporo masy rotującej. Już w łapie czuć że sporo mięsa mają co potwierdza się na wadze:
Obrazek


No i jeszcze na koniec coś dla maniaków żółto-niebieskich rowerów z mroźnej krainy - IRC Yeti For Racing Only (FRO) 2.125. Jak widać tam masa nie jest priorytetem ale lans z tych 4 liter:
Obrazek

Obrazek


Mam jeszcze coś w zanadrzu w temacie gum, ale to w ostateczności gdy inne założenia się nie sprawdzą i będą problemy w osiągnięciu celu :-P

#192
corrado1111 pisze:Ja pierdzielę, ale musisz mieć w domu skarby jak sobie od niechcenia parę takich gumek wyciągasz.
eeeee tam skarby- toż to tylko śmierdząca guma... no ale trochę się nazbierało

Obrazek

#194
Adamello pisze:
corrado1111 pisze:Ja pierdzielę, ale musisz mieć w domu skarby jak sobie od niechcenia parę takich gumek wyciągasz.
eeeee tam skarby- toż to tylko śmierdząca guma... no ale trochę się nazbierało

Obrazek
Madafaka.
Lodzermensch

#198
snack pisze:Czy ktoś chcialby wziąć ze mna udział w napadzie rabunkowym? Gwarantuje sprawiedliwy podzial łupu!
Ja się piszę, szczegóły napadu obgadamy na priwie żeby nikt nic nie wiedział.
Lodzermensch

#199
Ruszyło coś w temacie?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

klamki hamulcowe

#206
W pierwszej opcji miałem montować do Sworksa klamki Avida Ultimate pod canti. Ale udało się dostać lżejsze więc te mają pierszeństwo. Nie jest to taki szał jak kooka ale jak się nie ma co się lub to się lubi co się ma.

Tech Lite - powycinane ładnie z alu 6061 niczym dzisiejsze Extralite, KCNC itp. Seryjnie na wadze pokazywały 106.55g.

Obrazek


Zamieniłem wszystkie dostępne śrubki ze stalowych na aluminiowe w kolorze purpury. Główna śruba mocująca dźwignie do klamki miała być z niskim łbem kulistym, ale mi złe przysłali i na razie jest jak jest. Z pewnością wymienię na takie jak planowałem. Będzie po prostu zgrabniej.
Usunąłem też sprężyny powrotu, bez nich też będzie przecież działać.

Obrazek


Jak widać waga spadała o niespełna 8g. żeby zejść poniżej 90g musiałbym już odpalić dremela. Na razie starczy, zobaczymy czy do rekordu nie będzie potrzebna mocniejsza ingerencja.

Obrazek


Obrazek


A tak to się przedstawia na kierownicy, łącznie z manetkami przedstawionymi na samym początku.

Obrazek

Obrazek

#208
Miałem takie klamki w tym roku. Ciekawe i lekkie moje ważyły 120g. Jak jeszcze były założone sprawdziłem sztywność i moim zdaniem było z tym słabo... wolałem poświęcić te 15g i zostać przy Full INC tektro.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996