#121
Radziej pisze:Myślałem o Velociraptor. Ale najfajniej jednak jakbym znalazł Smoke/Dart, nawet re-issue.
A ja mam Smoke i Dart ino że druciaki ale w ładnym stanie,czarne jak smoła.Nawet myślę czy ich do cannona nie założyć.
Lodzermensch

#122
O widzisz, chwalipięta. Druciaki mogły by być, weight weenie z tego i tak nie będzie. Załóż sobie do Canona bo dobrze będą wyglądać a jak zechcesz to na zlocie możesz odstąpić :-D

#123
Mam w planach zrobić sesję zdjęciową Cannona z oponami czarnymi i skinwallami.Wtedy zobaczę na których zostanie.Ale nawet jak zostanie na czarnych to do zlotu dużo się nie najeżdżą.Jeszcze mam Twoje pedryle, też do zlotu czekają.
Lodzermensch

#124
Radziej pisze:Myślałem o Velociraptor. Ale najfajniej jednak jakbym znalazł Smoke/Dart, nawet re-issue.
www.bike-discount.de :)
Współczeszna produkcja, wersja classic, skinn wall, zwijane około 300 zł/komplet
http://www.bike-discount.de/shop/k371/a ... 26tpi.html
http://www.bike-discount.de/shop/k371/a ... 26tpi.html
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów

#125
Zaglądam na tę stronę od ponad miesiąca i Smoke jest cały czas "in order" Wcisnąłem też żeby mnie poinformowali jak już będzie. Ciekawe czy ten status się wogóle zmieni. Cena jest dobra.

#126
Spokojne- przychodzą :)
Ja stamtąd regularnie zakupy robię więc jakby co co miesiąc paczka do mnie idzie więc możesz się podłączyc bo jak jest >250 euro to przesyłka gratis.
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów

#128
jakoobcycles pisze:Klasycznie, co do kąta główki i widelca - to jest stary zaskar, tak wyglądały te rowery :) a co do suntour w tym egzemplarzu to rewelacyjny wybór.
O- JAKOOB :)
Pokaż williso-cannona :P
Sory za ot :)
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów

#129
bikeservice pisze:
jakoobcycles pisze:Klasycznie, co do kąta główki i widelca - to jest stary zaskar, tak wyglądały te rowery :) a co do suntour w tym egzemplarzu to rewelacyjny wybór.
O- JAKOOB :)
Pokaż williso-cannona :P
Sory za ot :)
Cześć, w swoim czasie pokażę, finał cannona bliski, w między czasie podziwiam co tu się dzieje na forum, duużo dobrego widać :) zaskar był od zawsze moim marzeniem tak jak xizang, pamiętam jak dzis pierwsze spotkanie z Hansem no way Rey, było to przed p. kultury w wawa - polerowany zaskar i błękitne, anodowane dodatki [:
klein attitude race 95', stevens 7.1.2.comp, stevens 4.1.2.sport, novara XT 92' cr-mo, kona kula 94', cannondale super v 700, specialized stumpjumper fs 94...gt ricochet, schwinn traveller..

#130
bikeservice pisze:Spokojne- przychodzą :)
Ja stamtąd regularnie zakupy robię więc jakby co co miesiąc paczka do mnie idzie więc możesz się podłączyc bo jak jest >250 euro to przesyłka gratis.
Ja coś kurcze trafić nie mogę. Jakbyś zamawiał to ja się chętnie do tej parki podłączę.
jakoobcycles pisze:Klasycznie, co do kąta główki i widelca - to jest stary zaskar, tak wyglądały te rowery :) a co do suntour w tym egzemplarzu to rewelacyjny wybór.
Dzieki za dobre słowo dobry człowieku :-)

#131
Radziej pisze: Ja coś kurcze trafić nie mogę. Jakbyś zamawiał to ja się chętnie do tej parki podłączę.
czyli rozumiem że jeżeli beda dostępne jak bedę robił zamówienie to mam brać??
Masz problem ze swoim staruszkiem?? Serdecznie zapraszam. www.bikeservice.com.pl
Profesjonalny serwis rowerów i amortyzatorów

#133
Zaskar wyśmienicie się spisał podczas wjazdu (oraz częściowej wspinaczki) na Ben Lomond. Ponadczasowa rama, jedyne alu jakie cenię. No może poza Cunninghamem ale to raczej ze względu na jego innowacyjność i historię.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

#136
Pancernik "Kniaź Potiemkin Tawriczeskij" to po prawdzie nitowany był a nie spawany :mrgreen:

Rower zaś zacny bardzo choć GT ;-)

Pozdrawiam
Andrzej
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!

#138
Oczywiście krążowniki pancernopokładowe typu PAŁŁADA również posiadały konstrukcję nitowaną :-)

Pozdrawiam
Andrzej

EDIT : Teraz mi dopiero zaświtało, że pomijając kontekst pytanie mogło dotyczyć również brytyjskiego krązownika lekkiego AURORA (bo po prawdzie ten rosyjski powinno się pisać AWRORA) z okresu II wś - ten miał konstrukcję częsciowo nitowaną czesciowo spawaną - co ciekawe zbudowany w duzej mierze ze stali STS i High Tensile (Hi-ten) znaną nam ze starszych czy tańszych rowerów 8-) Sorry za OT - ot zboczenie zawodowe :mrgreen:
Nie dyskutuj z chamem - najpierw sprowadzi Cię na swój poziom a potem pokona doświadczeniem !!!

#140
Lonkor pisze:Oczywiście krążowniki pancernopokładowe typu PAŁŁADA również posiadały konstrukcję nitowaną :-)

Pozdrawiam
Andrzej

EDIT : Teraz mi dopiero zaświtało, że pomijając kontekst pytanie mogło dotyczyć również brytyjskiego krązownika lekkiego AURORA (bo po prawdzie ten rosyjski powinno się pisać AWRORA) z okresu II wś - ten miał konstrukcję częsciowo nitowaną czesciowo spawaną - co ciekawe zbudowany w duzej mierze ze stali STS i High Tensile (Hi-ten) znaną nam ze starszych czy tańszych rowerów 8-) Sorry za OT - ot zboczenie zawodowe :mrgreen:
Fak, jesteś większym zboczeńcem niż Focker z amorami:)
Lodzermensch