#38
poczekaj do wieczora, będzie update ;-)

edit.


troche fotek szpejów, które mogą tu wylądować. nie są to decyzje ostateczne, po prostu to akurat mam na stanie. koncepcja spójności rocznikowej sypie się z każdą kolejną fotką :lol:

1. stery Dia-Compe USA AheadSet.
kupione jakiś czas temu na allegro, jak się okazało od naszego forumowego dilera ;-)
rocznikowo pasują. finalnie chciałbym jakieś ciekawsze na maszynach.

Obrazek


2. Koszyk JD "od niemca"
Obrazek


3. Mostek UNO regulowany. na razie z braku laku będzie ten ale w planach zmiana bo to klocek.
Obrazek


4. Sztyca Race Face XY. ~2000 rok ale pasuje mi tutaj wizualnie. czarna jest 27.2 a srebrna 27.0. raczej wyląduje tu srebrna po porządnej polerce.
Obrazek
Obrazek


5. Miśki, też chyba okolice 2000 roku ale może nie będą razić aż tak bardzo.
Obrazek


6. Zaciski TranzX, kupione jeszcze w ubiegłym wieku w jednym z krakowskich sklepów.
Obrazek


7. Lampka CatEye j.w.
niestety zginęła mi gdzieś opaska na sztycę więc jakby ktoś miał niepotrzebną to chętnie odkupię.
Obrazek


8. Korby...hmmm. Tutaj będzie problem. Mam takie 3 komplety:

Obrazek

prawa z ebay, lewa odkupiona od Yves'a. te niestety są 170mm i lekko rozbity kwadrat w prawej. blat 110mm, szukam jakiegoś kolorowego. rocznikowo chyba pasują.

Obrazek

Tu już okolice 2000r. korby na micro, 2 placki Specialities TA, młynek RF.

Obrazek

również nowożytne i na micro co mnie cieszy bo mam parę placków pod ten rozstaw. stan jak widać więc prawdopodobnie chociaż częściowa polerka i może jakaś zabawa z dremelem.

9. SharkFin - zależy jaka zmieniarka tu wyląduje.
Obrazek


10. koła będą kombinowane bo mam takie oto piasty novatec na maszynach (f062sb i a141sb). jest na nich jakieś bardzo stare logo jeszcze na naklejkach, na pewno starsze niż 2002r. - te 2 modele były juz produkowane w latach 90tych i całkiem mozliwe, że z tego okresu pochodzą. do nich planuję jakieś kolorowe lub srebrne obręcze z wysokim stożkiem.
Obrazek


najstarsze logo novateca jakie znalazłem to ~2002r:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-04-08, 18:35 przez pankierownik, łącznie zmieniany 1 raz.
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#40
czarną sztycę Race Face XY wyhaczyłeś na allegro pare miechów temu ? :>

mostek paskudny, daj jakies ładne kore albo syncrosa, korbe to był dał turbinkę, poka widelec :)

#41
żółty KORE jest w tej chwili na Allegro za 5 dych KT.
EDIT: W sumie to są dwa zółte, jeden srebrny , jeden tytanowy i jeden sid-blue.
Ostatnio zmieniony 2013-01-19, 19:28 przez siedem3, łącznie zmieniany 1 raz.
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#42
jak cos to mam zoltego kore na jedna srube lite stem, w stanie nos, 0 stopni, 125mm dlugosci, chetnie w rozliczeniu za sztyce race face 27,2

#47
pankierownik pisze: Amortyzator dotrze do mnie jakoś w lutym i wtedy zdradzę co za wynalazek tutaj zawita.

mam nadzieję,że bedzie pasował do koszyczka i lampusi :mrgreen:
śmietnik to nie retro!

#48
Takie coś mi się wala po domu:
Obrazek
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#49
jakoś nie mam ostatnio weny żeby się zabrać na dobre za Zaskara.
podsiodłówki jednak nie poszerzam, wyszło na to że wystarczy to co zebrałem ze sztycy.
sztyca już oszlifowana i spolerowana na lustro ale jeszcze sporo polerki przede mną (rama, klamki, korby, wideł, hample)
amorek zakupiony jeden z tych które chciałem, nie zdradzę na razie co, bo jest przy nim trochę do zrobienia i nieprędko tu zawita. na razie będzie sztywniak cro-mo ~39,5cm od osi do korony czyli tyle co GT Bologna Lite.

szukam jeszcze czarnych retro opon (pasowałyby onza porcupine), poza tym praktycznie wszystko juz zakupione. będą gripshifty i m737, kolorystycznie srebro + purpura, czerń i limonka.
parę części jeszcze do mnie leci i jak tylko dotrą to postaram się zabrać za składanie.
w przyszłym tygodniu podjadę też do tespy zapytać ile by chcieli za "zasmarkanie" tej przelotki.
poleciałem finansowo trochę z tym rowerem ale mówi się trudno :lol:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-04-08, 14:51 przez pankierownik, łącznie zmieniany 1 raz.
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#50
Lepiej panie, dużo lepiej. Ja bym tutaj sztywniaka na stałe zostawił ale z drugiej strony dobrze mieć opcję amora i sztywniaka pod ręką tym bardziej że Zaskar jest "twardy jak bruk" to przynajmniej ręce trochę odpoczną.

Dla mie bologny były trochę przykrótkie, osobiście w Zaskarze +94 rocznik preferuję nieco bardziej podniesioną główkę i mam wrażenie że z widelcem około 42cm czy amortyzatorem lepiej się nim steruje. Te rowery po prostu lubią wyższe widelce chyba że preferujesz jazdę jak po szynach :)

Ciekawe jaki amotyzator tu szykujesz.

Uważaj na te Onzy, rewelacyjne hamulce, ustawienie ich to bajka ale pękają bardzo szybko, trzeba uważać z zaciskaniem śrub.

#51
wideł na razie tylko przymierzyłem i geo wygląda poprawnie, sporo wody w wiśle upłynie zanim będzie mi dane to sprawdzić podczas jazdy ale przed zlotem bedzie gotowy.
mała podpowiedź odnośnie amortyzatora: jest na stery 1.1/8" ale sterówka ma 1".
o pękających onzach się naczytałem sporo, będę obchodził się z nimi ostrożnie, biłem się z myślami czy polować na Onzy czy może lepiej kupić DiaCompe 987 jednak coś jest w tych hamulcach co przyciąga oko.
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#53
Mi już pęka na jednym ramieniu, nie powiększa się jednak. Mam zapasowe części i jak się rozleci to wtedy wymienię. Ponoć najgorsze są te Onzy anodowane na czarno, pękają od samego patrzenia się na nie :)

Ale to najlepiej działające canti jakie miałem. Siła, modulacja, ustawienie prawie jak w V-kach. No i ten wygląd...

#54
@piotrex
dzięki, ja tam z zazdrością obserwuję Diamondbacka - jednak co stal to stal.

@Radziej
z własnych obserwacji wnioskuję, że całe sety są drogie i dość rzadko się trafiają ale jesli chodzi o jakieś padalce na części zamienne to całkiem często sie pojawiają za jeszcze znośne ceny więc nic tylko zakładać i jeździć ;)
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#55
Felerna przelotka FD jest juz poprawiona, kolejne graty doszły, brakuje mi w sumie tylko pedałów, obejmy zacisku pod siodło i wieszaczka pod kanty na widelec.

Zakupiłem 2 sety kółek z forum i trochę biżuterii z różnych miejsc, amortyzator już niektórzy wiedzą jaki będzie ale nie mam czasu zabrac się za ta skrzywioną sterówkę a z tego co widzę to bedzie kłopot z wprasowaniem nowej.

Rower pewnie będzię ewoluował z czasem, na razie stanie na tym co jest a wyglada to tak:

Rama - GT Zaskar LE 1994 18" C-C (1920g)
Sztyca - Race Face XY 27.0 spolerowana na 26.8 (284g)
Zacisk sztycy - GT (40g)
Siodło - WTB SST 98 (330g)

Amortyzator - Girvin Vector AL (~1600g)

Stery - Tioga Alchemy (155g z kapslem z tworzywa) / YST 541 (?g)
Kapsel - (?g)
Podkładki pod stery - (?g)

Koszyk - JD Snake Purple (55g ze śrubkami)

Korba - Race Face Turbine LP 46-32-22 (700g z koronkami i śrubami)

Suport - Race Face 110mm (220g) / Shimano BB-UN71 113mm (244g)
Pedały - nima

Przerzutka Przód - XT FD-M737 (134g)
Przerzutka Tył - XT RD-M737 (246g)
Kaseta - XT CS-M737 (250g)
Łańcuch - XTR CN-HG91 (320g)

Kierownica - Rito Purple (174g)
Mostek - NoName Alu Ahead 120mm (150g)
Chwyty - ODI Worldgrip (84g)
Manetki - SRAM SRT-600 (160g z linkami)
Rogi - Onza OZ-120 (147g)

Hamulce
przód - Onza HO (166g + klocki)
tył - Onza HO (170g + klocki)

Klamki - Dia-Compe SS7 (180g) / Grafton Re-Entry (105g)

Linki - Clarks/Jagwire
Pancerze - Clarks

Koła I: (1525g + 1747g) + zaciski = 3321g
Obrecze (przód/tył) - Mavic 217
Piasta przód - XT M737
Piasta tył - XT M737
Opona przód - Vredestein Slizer 1.9
Opona tył - Vredestein Grinder 1.9
Dętki (przód/tył) - Kenda AV 1.75-2.125

Koła II: (1636g + 1950g) + zaciski = 3635g
Obrecze (przód/tył) - Mavic 231
Piasta przód - XT M737
Piasta tył - XT M737
Opona przód - Onza Aggro Kevlar 2.1
Opona tył - Onza Honch Kevlar 2.1
Dętki (przód/tył) - Kenda AV 1.75-2.125

Zacisk przód - Controltech Ti (23g)
Zacisk tył - Controltech Ti (26g)

drobnica:
Klocki hamulcowe Poly2 zółte (35g x2)
Onza Chill Pills Purple/Silver (10g)
Śruba pod siodło Controltech Ti (11g)
Shimano Shark-Fin Deore XT (6g)


Galeria poniżej:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-04-08, 14:53 przez pankierownik, łącznie zmieniany 5 razy.
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)

#59
1kg w widelcu z nieciętą rurką to przyzwoity wynik. Tyle że sztywny widelec w Zaskarze to wpadanie plomb w zębach murowane. Co do Girvina, mam mieszane uczucia ale zobaczmy jak to ostatecznie będzie wyglądać.
Aha, gdzieś na ebay widziałem oryginalne naklejki do tego Zaskara, na dodatek tanio ze Stanów.
cron