HEAVY TOOLS EQUIPE R3 RACING

#1
Witajcie!

Oto moja szosówka, rowerek oparty na ramce Heavy Tools rurki tange ultimate superlite.

osprzęt widać na zdjęciach, korba to sugino. Sztyca, mostek, siodło to ATTACK .

Ciekawostką jest kierownica TRANZ-X o wadze schodzącej poniżej 130g (nie wiedziałem że ta firma produkuje tak lekkie komponenty)

Przednie widełki to potrójnie cieniowane CR-MO o wadze zbliżającej się do dobrych widelców z Carbonu (720g).


https://picasaweb.google.com/1006921845 ... eR3Racing#

Pozdrawiam.

#5
skolioza pisze:ładny - a skrzynia biegów nie za krótka na takie laczki?
Krótka jest to fakt, przydało by się co najmniej 44z z przodu- najlepiej 46z. Można kupić takie zębatki które by pasowały do tej korby - to jest standard shimano microdrive 5s?

#9
skolioza pisze:jasne - 44 spotkasz dość często, 46 rzadziej, ale też wysępuje
Będę polował na 44z najlepiej czrarną (żeby nie zgubić kolorystyki), w ostateczności założę korbę EXAGE ES o niskim profilu 46-36-26 mam taką(z wyglądu przypomina XTR z 95r.) - Nie będzie to profanacja?

#11
tomasz333 pisze:
skolioza pisze:jasne - 44 spotkasz dość często, 46 rzadziej, ale też wysępuje
Będę polował na 44z najlepiej czrarną (żeby nie zgubić kolorystyki), w ostateczności założę korbę EXAGE ES o niskim profilu 46-36-26 mam taką(z wyglądu przypomina XTR z 95r.) - Nie będzie to profanacja?
jeśli konfiguracja napędu będzie odpowiedniejsza to załóż i smigaj - może stylistycznie nie będzie spójne ale rower ma przede wszystkim dobrze jeździć

Natomiast - jeśli rozważasz zmianę korb - proponowałbym Ci poszukać czarnego LXa M560 Stylistycznie jest identyczny z późniejszymi M563 ale ma pająk na 110/74, także IMO wpasowałby się idealnie w ten rower, oferując jednocześnie lepsze przełożenia
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA
cron