Przeglądałem setki ogłoszeń przez ostatnie miesiące i nie pojawiało się nic godnego uwagi w klimacie cross/hybrid, aż w końcu na moim terenie wyskoczył całkiem ciekawy Trek 730 z serii MultiTrack.
Bardzo ładny lakier, rama True Temper, ale słaby osprzęt i nie do końca wiadomo jaki rozmiar.
No ale pojechałem, obejrzałem i kupiłem. Martwić się miałem dopiero później :)
Rower sprowadzony do Polski ze Szwecji przez Polaka pracującego kiedyś w Sztokholmie. Totalnie cały w oryginalnej specyfikacji. Poza pedałami - ktoś zamontował plastikowe Wellgo.
Pierwsza jazda próbna - sprzęt jedzie, napędza się, gorzej z hamowaniem. W oponach mało powietrza. Typowa konfiguracja roweru od laika :) Sprzęt używany przez 25 lat bez wymieniania czegokolwiek. Śmieszne, bo po napisaniu tych słów, trafiłem w katalogu na taki opis gamy MultiTrack
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Siodełko lekko uskubane, rogi trochę obite, rama z drobnymi ryskami i odpryskami, ale bez rdzy. Sprzęt czysty, nie zaliczył raczej przez 25 lat swojego mechanicznego żywota porzucenia na pastwę żywiołów.
Poniżej specyfikacja, jaką znalazłem w katalogu. Ciekawostką jest fakt, że producent myli się w katalogu odnośnie materiału wykonania ramy. Według jego deklaracji, ramę made in USA True Temper ma dopiero wyższy model - 750. Tymczasem dokładnie taka rama jest u mnie w 730-tce. Jak widać na załączonym obrazku: Bardzo spodobał mi się lakier na tym rowerze. W 1997 oferowano biały i właśnie zielony. Nazywa się Ice Forest Green with Titanium decals. Nie ukrywam, że białego bym nie wziął. Wygląda jak rower przedstawiciela handlowego
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tyle tytułem rozwleczonego wstępu. Teraz parę fot tego, co przytargałem do domu, jeszcze przed odkręceniem pierwszych śrubek.
![Obrazek](https://i.postimg.cc/C1hh853m/312925346-1130812110870431-4436907678516716625-n.jpg)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/1zcR4wj8/312899952-436600581986944-7002055355961999779-n.jpg)