Rzeczywiście rocznikowo jak najbardziej by pasowało. Jednak już sama waga podana tu katalogowo dość wysoka... 415 g.Skeevo pisze:Na stronie Araya są archiwalne katalogi i wychodzi na to że 395 Team XC były produkowane jeszcze w 1999 roku także spokojnie pasowałyby do Twojej koncepcji rocznikowo.
http://www.araya-kk.co.jp/rim/archive/1999.htm
Obrazek
Paul rzeczywiście super i na pewno lżejszy, jednak pomijając kwestie dostępności i ewentualnej ceny, zawsze chciałem w tym rowerze zastosować z tyłu Plasmę. Zgranie z gripami Sachsa, które tu się pojawią - nawet jeśli tylko teoretyczne, bo przecież sam stosuję je bez problemu w połączeniu z tylnym XTR'em - też ma dla się mnie znaczenie.I co do tylnej to fajnie by pasował Paul, no i lżejszy pewnie od Sachsa:
Niestety nie dysponuję taką tabelką.a masz taką tabelkę co się działo z 217kami do 1997go, to znaczy od kiedy była produkowana?
Na razie, jak pisałem na początku, nie planuję konkretnej wagi. W zamyśle podzieliłem sobie składanie tego roweru na dwa etapy.Składanie lightbike retro mtb to hardcore) Jaką wagę całości planujesz osiągnąć?
Pierwszy, na którym skupiam się obecnie, to zebranie jak najlżejszych części i w końcowej fazie zsumowanie wagi zebranych fabrycznych egzemplarzy (oczywiście po drodze cały czas sobie przeliczam i dodaję je do siebie, tego nie da się uniknąć... Ta suma da mi pewien obraz, który będzie podstawą do drugiego etapu, czyli tuningu samych fabrycznych komponentów, jak choćby zastosowanie lżejszych śrub itp. Z całą pewnością to tuningowanie części będzie miało na celu przekroczenie jakiejś równej granicy, równej liczby, poniżej której będę chciał zejść. Ale dopiero zebranie wszystkich (czy też prawie wszystkich) elementów pozwoli na określenie, jaka to granica, równa liczba, będzie.[/quote]